• Celindeling

    Cel 1: Fayen en Daiyh
    Cel 2: Saph
    Cel 3: Cassie en Ferron
    Cel 4: Dario
    Cel 5: Primrose en Brianna
    Cel 6: Lucas en James
    Cel 7: Aurora


    Rolverdeling

    Fayan: Fayan, Ferron, Nathaniel
    Saph: Saph, Daiyh
    Fae: Cassie, Dario, Aurora
    District12: Lucas, Primrose
    Brianna: Brianna




    "Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace."
    - Nathaniel Snow

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:31 ]


    -

    Cherelle Shantay Isabeau
    Het geluid dat over mijn volle lippen kwam, leek ergens tussen een vloek en een zacht gesis in te zitten. Ik voelde hoe de twee mannen hun vingers daardoor nog steviger in mijn schouders zette, waardoor ik mijn hoofd met een ruk omdraaide en met één van mijn benen een harde trap gaf.
    Als antwoord kreeg ik een tik tegen mijn achterhoofd, waarna één van de twee bukte om mijn enkels aan een ketting te leggen, zodat ik nog net genoeg ruimte kreeg om langzaam vooruit te lopen.
    Geërgerd keek ik vanuit mijn ooghoeken naar de vredesbewakers, ik voelde hun blikken net zo hard terug branden. Als ik ergens niet tegen kon, was het zo'n situatie. Ik was verdomme niet geboren om te volgen, en ook niet om te leiden. Het enige waar ik me druk om moest maken, was mijn leven, soms het wegnemen van die van een ander, maar verder niet.
    De enige naar wie ik ooit had geluisterd was Taurino, de baas van het verzet. En de reden waarom ik hier was. Omdat ik naar hém had geluisterd, de afgelopen vijf jaar. Zo lang was ik namelijk al in dienst van het verzet, ik was twaalf toen ik voor het eerst het leven uit iemands ogen weg zag vloeien.
    Niet dat ik er toen nog aan moest wennen. Ik wist niet waar het vandaan kwam, het zat gewoon in me. Misschien gebeurde dat op hetzelfde moment dat iemand het DNA dat er niet hoorde in mijn lichaam spoot.
    'Zeg verdomme waar we heen gaan!' sneerde ik, toen het na honderd meter nog niet duidelijk was.
    Ik voelde de zekerheid van de twee wankelen, een lichte glimlach verscheen rond mijn lippen. Mensen waren simpel.
    'Je komt er vanzelf wel.'
    Mijn glimlach verdween, ik gaf nog een ruk aan de boeien om mijn polsen. Ze dwongen me weer licht voorover te buigen, me te breken uit de rechte positie die ik weer had aangenomen.
    Uiteindelijk ging er een deur open, mijn ogen flitsten door de ruimte. Cellen.
    'God, origineel,' mompelde ik, waarna ik nog een duw kreeg en gedwongen werd verder te lopen.


    -

    Lizz, ik mag jouw nieuwe username ^^
    And, yay, topic 6 ;D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wat heb ik gemist?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hello (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I love your username Lizz


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    So do I ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I loved it first (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    But I still love my own username more.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Blijkbaar speel ik nu als enige :'D


    -

    I has no inspiration.. *Drops dead*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, wil iemand lastig worden gevallen door Cassie? She is bored.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maar nu is er nog een harteloos moordlustig persoontje in de cellen, dus wordt de ontsnappingskans groter? *O*


    -

    Ik zit even te denken wat ik Nathaniel nu laat doen met Amycus' lijk en met die nieuwe :'D En de rest mag wel even op haar gaan reageren, lijkt me? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ow ja. Wie wilt Cherelle in zijn/haar celletje? (wbw)


    -

    We moeten ontsnappen(cat)
    Zijn bij die cellen, ramen ofzo?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.