• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Isalie Favré
    Ik zie een jongen en loop naar hem toe. Terwijl ik loop zie ik de hoge zwarte hakken. De hak is wel 12 centimeter. Het is een wonder dat ik niet ben gevallen.
    'Hey,' zeg ik.
    Ik wil de Spelen vergeten, ik wil niet dat dit mijn laatste herrinering zal zijn aan mijn leven.


    Oliver is toch de jongen van District 12? Ik ben zijn rol maar weet niet of hij is goed gekeurd..

    Proprius schreef:
    (...)

    Oliver is toch de jongen van District 12? Ik ben zijn rol maar weet niet of hij is goed gekeurd..



    Nope ii heb het over Alexander oftewel de rol van Neela aka Katharina


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    (...)


    Nope ii heb het over Alexander oftewel de rol van Neela aka Katharina


    Oke weet ik dat xD

    Hij is wel goedgekeurd hoor. Maar Isalie had het tegen Alexander


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    Het was stil, alsof de uil nog moest ontwaken op middernacht. Enkele paarden maakte zacht gehinnik en andere capitool mensen waren hier en daar bezig. Ik leek uitgezonderd te zijn, de enige die nog klaar was. Maar mijn gedachte waren al snel gekeerd in mijn hoofd toen ik een meisje mijn kant op zag lopen. Haar lengte werd versterkt door een van de afschuwelijke schoenen die hier als mode stonden in het capitool en voor ik het wist bracht ze het woordje hey naar me uit. Alsof ze werkelijk vrienden wou worden, wetend dat we elkaar niet lang hierna zouden moeten afslachten. Maar voor ik het wist had mijn vriendelijkheid het overwonnen. Het is nooit verkeerd om vrienden te maken, toch? Zelfs niet op de donkerste dagen. 'Hey. Ik ben Alex,' zei ik teriwjl ik mijn hand naar haar uitstak.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Clove schreef:
    Hij is wel goedgekeurd hoor. Maar Isalie had het tegen Alexander


    Oke dus ik kan ook met hem rpgen nu?

    @Proprius
    Ja hoor


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    Ik doe eerstde afschuwelijke schoenen uit(ik haat ze serieus) en schudt dan Alex's hand. Ik ga hem niet afslachten. Want ik ben geen monster of een pion in de Spelen.
    'Ik ben Isalie,' zeg ik.
    De schoenen die nu ergens liggen kunnen me geen ene reet schelen, ik vindt op blote voeten lopen nog veel prettiger. Agathe zei dat ze me die hakken moest aandoen van President Snow, maar ik zag dat ze het zelf helemaal niet wou. Ze wou me niet veranderen. Ze heeft me helemaal niet veranderd, want ik ben vijandig wantrouwig en gevaarlijk. En niemand gaat dat veranderen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    Het was bijna hilarisch hoe ze haar schoenen uitdeed. Maar een ding stond vast, bij die actie, stond ze op mijn positieve lijst. Het is een lijst die ik maakte in mijn hoofd van mensen die ik zal redden en nooit voor mijn leven zal vermoorden. Sinds vanochtend stond alleen Dragon erop.
    Ze stelde haarzelf voor als Isalie. Haar hand was warm, terwijl ze de mijne schudde. Maar dat was niet het gene dat mij liet opwarmen. Nee, daar uit de deuren verscheen ze. In een zilver schijnende harnas geschouwd als het evenbeeld van de mijne. Daar stond ze. Katharina.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 20:52 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Katharina Dragoine
    Het leek eeuwen te duren voordat ze een harnas op mijn lichaam hadden geplaatst, mijn make-up gedaan hadden, mijn haren en me lieten vertrekken na de wagens. Ik werd gek van al de bewakers, alsof we nog een kans hadden om te ontsnappen. Ze hadden ons al gevangen als vliegen in een spinnenweb. Er is geen uitweg meer. Terwijl ik bij de wagens alleen werd gelaten en ik Alex en nog iemand zag leek mijn woede eventjes af te ebben. Met een langzame pas liep ik hun richting op totdat ik bij hun was.
    'Ik word hier serieus gek, is er nergens dan een plek dat ik alleen kan zijn! Ik vind het nog een wonder dat hij het hier uithoudt, Alex.' Zei ik voordat ik me keerde naar het meisje. 'En wie mag jij wezen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Hij keek duidelijk naar iets. Ik draai me om naar de deuren en zie een meisje in een zilveren harnas. Alex moet haar zeker kennen. Dat moet gewoon. Agathe vertrouwt me, dankzij de speld. Prim vertrouwt me, omdat ik haar alles heb verteldt.
    'Het Capitool kan doodvallen,' zeg ik.
    Met die woorden loop ik de ruimte uit en loop naar de kamer van Agathe. Ik doe de deur open en zie Agathe.
    'Je wilt de speld,' zegt ze.
    Ik knik en Agathe staat op van haar bed en loopt naar me toe. Ze geeft me de zilveren Spotgaaienspeld en ik speld hem vast aan de zwarte lange jurk. Tevreden loop ik naar de startwagens. Naar Alex.
    'Sorry ik moest naar mijn stylist voor de speld,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    'Isalie. En wie ben jij dan?' vraag ik.
    Ik merk dat ik een wantrouwige houding aanneem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Katharina Dragoine, maar je mag me Dragon noemen.' Mijn blik verviel naar Alex die een hier blijkbaar niet op zijn gemak stond. Hij haatte het altijd als ik opgefokt reageerde. Maar hij kende. Hij "kende" me. 'Sorry, ik wordt hier gewoon een beetje gek.'

    Alexander Meysair
    Terwijl ik weer bij zinnen kwam, was er iets veranderd. Isalie leek een speld te hebben, alsof ik lang weg was. Alsof ze me voor eventjes verlaten had en terug kwam met de speld. Het kan makkelijk aangezien Mason altijd zei dat ik minuten onder een vloek lag wanneer er iets over Dragon was. Ik leek de beelden gewoon telkens terug te zien, toen we nog samen waren. Voordat ik het verprutste. Maar haar arrogantie was nog niets veranderd. Met een blik leek ze het te begrijpen en verontschuldigde zichzelf meteen, voor alweer ik mijn mond opende. 'Let niet op haar opvliegelijkheid. Dragon heeft veel meegemaakt.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Ik wil jullie wel alleen laten,' zeg ik.
    Ze kennen elkaar. Ik voel me net een muis tussen de ratten. Ik kijk naar de grond, ik schaam me niet maar ik wil terug naar District 12. Zelfs daar had ik het beter.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Waarom zou je dat doen? We worden later toch de arena ingegooid om dicht bij elkaar te zijn.' Het was bijna hilarisch hou het Dragon altijd lukte om mensen oncomfortabel te maken. Alsof dat haar levensdoel was. 'Nee, serieus. We kunnen beter gewoon aardig zijn tegen elkaar, dit kunnen onze laatste dagen zijn. Zo, Isalie wat deed jij voordat je hier belande?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.