• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    'Kan je me beloven dat..,' Ik kon het haast niet geloven dat ik dit nu vroeg. Maar ik moest een back-up plan hebben. een plan zodat ik wist dat ik niet te ver zocht. 'als het zo ver is, wanneer we bij mulitanten eindigen. Wanneer er een langzame dood tegen moet komt of een pijnlijke. Kan je me beloven dat je me vermoord, of als het moet zelfs Dragon! Kan je me beloven dat je het snel doet?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Hij is een klootzak,' zeg ik.
    En al die tijd had ik dat niet gezien. Al die tijd dacht ik dat hij zo lief en zorgzaam was.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie
    'Ik beloof het om jullie niet veel pijn te laten lijden. Maar de rebellen hebben anderen plannen,' zeg ik na heel veel denken.
    Ik zou hun vermoorden, omdat ze dan snel dood waren en niet aan stukken gescheurdt werden door mutilanten.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Ik leek het niet meer uit te houden en voelde het bloed in mijn mond, van mijn kapot gebeten lippen. Langzaam alsof mijn voeten van lood waren liep ik naar de kast toe en haalde de doos met morphling eruit. Terwijl Primrose in het achterste van mijn hoofd bleef. Terwijl mijn handen zo erg trilde probeerde ik de doos te openen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Alex
    'De rebellen?' wat voor plannen zouden hun aan het kweken zijn? Ze had het tenminste beloofd, dat was wat ik nodig had. Maar ik kon informatie krijgen, Informatie wat ons leven kon reden. 'Wat voor plannen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Ik merk dat er iets is.
    'Gaat het?' vraag ik aarzelend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie
    'Net als de hovercrafts de Mutilanten willen vrijlaten, vallen de Rebellen aan en nemen de Rebellen de hovercrafts over. De tributen liggen inmiddels allemaal op de grond van de pijn, wat een gevolg is van het gifgas. Het gas is niet gevaarlijk het verlamd je lichaam gewoon voor ongeveer 10 tot 15 minuten,' zeg ik.
    Alle zenders waarmee het Capitool mee kan luisteren heeft Agathe verwijderdt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Ik krijg dit klote ding niet open.' Ik smeet de doos door de kamer heen en sloeg met mijn nog gewonde hand dwars door de kastdeur heen. Pijn, was alles wat ik nu nodig had.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Ik doe een stap achteruit.
    'Alles komt goed,' zeg ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    alex
    'en hoe weet jij zo zeker dat het plan lukt? Stel nou dat de rebellen te laat zijn, dan liggen wij daar verlamd op de grond, klaar om uit elkaar gescheurd te worden.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    'Hoe kan je dat zeggen!' Ik leek het niet meer aan te kunnen en zakte in elkaar op de grond. Mijn knieën tegen mijn voorhoofd aan en mijn armen om mijn benen gewikkeld. 'Ik kan dit, ze krijgen me niet nog een keer. Ik kan dit... ik kan dit...' Ik bleef de woorden zachtjes herhalen terwijl ik mezelf heen en weer wiegde.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    'De rebellen zitten helemaal vooraan in de hovercraft, de mutilanten zitten helemaal achterin in een kooi. Het Capitool laat de mutilanten los ergens in het midden dus we moeten in ieder geval in een hoge boom ziten want de mutilanten zullen niet hoog kunnen springen. Maar het zal extra moeilijk zijn om ze te vermoorden omdat ze allemaal iets weg hebben van je eigen familieleden en vrienden. De rebellen zijn sneller omdat ze nog extra hovercrafts zullen inzetten,' leg ik uit.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    'Het lijkt me beter als ik wega voor jouw veiligheid en die van mij,' zeg ik zachtjes, bijna fluisterend.
    Ik loop de kamer uit, maar als ik eenmaal op de gangen ben ren ik de trappen op naar het dak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    'Jij bent hier absoluut zeker van? Van elk woord want ik leg hier ons leven in jouw handen. Ik moet meer dan zeker hebben!'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Het is al zovaak getest dat het zeker is,' zeg ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.