• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    'Jagen. En praten met mijn zus over hoe graag ik rebel wil zijn' zeg ik zacht.
    Deze mensen kan ik vertrouwen.
    'In die arena ga ik niemand vermoorden. Ik ga niet voor roem betalen met mijn karakter,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Jagen, zo je hebt al wat ervaring in de spelen. Kan je goed gebruiken.' Het leek cliché mijn antwoord, maar ik kon het tweede onderwerp moeilijk boven woord halen wetend dat we overal afgeluisterd worden. 'Vandaar je accessoire en hoe wil je het overleven dan, zonder iemand uit te roeien? Ga je wachten tot de bijtjes terug naar de bloemen gaan. Dat ze jou gew...' 'Wat Dragon wilt zeggen is dat ze je moed vind hebben. Niet veel mensen durven dat.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Ik sterf liever dan dat ik onschuldige mensen zal vermoorden,' zeg ik.
    Ik ga geen onschuldige mensen vermoorden. Zo ben ik niet.
    'Bedankt Dragon,' zeg ik.
    Ik zal tijdens mijn intervieuw voor een opstand zorgen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Je bent een bazig meisje, niet waar.' Gesmoord gelach kwam van mijn zijkant waar Alex zichzelf rustig op een kar had laten zitten. Met zijn hand voor zijn mond terwijl zijn lach bijna niet kon inhouden. 'Wat is jou probleem nou weer?' 'Niets, ze laat me alleen aan jou denken. Laat me raden Isalie jij bent ook liever alleen?' Hij sloeg zijn benen op de ar en legde zijn arm onder zijn hoofd, waardoor hij nu op de breedte half zittend, half liggend in de kar zat en ons grijnzend aankeek. Waar bleef de rest van de tributen, wanneer je ze nodig had?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Hoe weet jij dat ik liever alleen ben?' vraag ik.
    Waar waren de anderen wanneer je ze echt nodig had?
    'Ik neem inderdaad soms liever de leiding dan dat ik iets laat mislukken,' zeg ik.
    In de kar zie ik mijn eigen gezicht. Bleker dan normaal, zwarte hele donkere make-up en felrode lippestift. Ik zie er gevaarlijk uit, ik ben een gevaar voor het Capitool.
    'De intervieuws,' zeg ik zacht.
    Tijdens de intervieuws zal ik voor een vonk zorgen, die tot een vlammenzee kan uitlopen en het Capitool kan verwoesten. Deze tributen kunnen wel de rebellen helpen winnen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Moeilijk te verklaren, jullie twee zijn exact het zelfde. Ik bedoel ik ken Dragon al sinds ik drie jaar was. Ik ken heel haar gedrag. Je lijkt op dat vlak best op haar, tenminste van wat ik nu heb gezien. Zie sommige mensen kunnen moeilijk zien hoe open hun werkelijk zijn, hoe leesbaar. De interviews komen er inderdaad aan en hoe ga jij ze aanpakken?' Ik lag gemakkelijk, alsof ik thuis terug in de kar lag terwijl Mason, James en ik terug snode plannen aan het bedenken waren. Hoe kon het toch dat ik hier ineens stond?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Dat kan ik nog best geloven ook.
    'Ik zal me niet voordoen zoals ik niet ben. Ik zal mezelf zijn. Ik zal voor een vonk zorgen,' zeg ik zacht.
    Agathe had me verteldt dat het Capitool ons hier niet kom afluisteren, maar toch was ik voorzichtig. Ik weet het zeker. Ik ga voor een vonk zorgen. Ik zal een einde maken aan het Capitool.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    Mezelf zijn, daar had ze me. Dat zou het beste zijn om gewoon jezelf te zijn. Maar wie ben ik? Ik was een dolblij meisje. Alex liet me altijd glimlachen, bracht de dag terug tot leven. tot de dag dat hij deed alsof ik as was, alsof ik niet bestond en hij alleen maar grapjes kon uithalen. tot de dag dat mijn zusje spoorloos verdween, tot de dag dat mijn ouders besloten om me een moordenaar te maken. Een monster. Ze wisten dat ik het niet wou, ze wisten dat ik het capitool haatte. 'Maar wie ben ik?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Clove schreef:
    (...)


    Roleplaygame. Je verzint(of kiest) dan een personage, verschilt per onderwerp wel wat voor personage en schrijft dan een stukje. Je schrijft dus eigenlijk een soort van heel groot verhaal samen met andere users? Snap je het?


    Deels, moet je dan ook een vervolg maken van een verhaal die iemand anders schrijft?:3.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Olivesoul schreef:
    (...)

    Deels, moet je dan ook een vervolg maken van een verhaal die iemand anders schrijft?:3.



    Kijk maar naar wat Neela aka Katharina en ik doen, dan heb je het antwoord op je vraag


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    'Je bent een bijzonder iemand Dragon,' zeg ik.
    Ze kan net zo makkelijk als ik voor een vonk zorgen.
    'Wil je me helpen om een vonk te krijgen die tot een vlammenzee kan uitlopen die een einde aan het Capitool zal maken?' vraag ik aan Dragon.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Ik bijzonder?' mijn lach leek eventjes te echoën door de ruimte. 'Krankzinnig misschien. Hoe wil je dat ik, een meisje dat gekweekt is door het capitool om deel te nemen aan de spelen. een einde aan hunzelf maak?' Het leek meer naar mezelf bedoeld dan naar Isalie. Alsof ik mezelf de vraag vroeg wat ik kon doen maar radeloos was.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Je kan merken dat je hun haat. Je kan heel makkelijk voor een vonk zorgen. Door te zeggen dat je hun haat kan je al voor een vonk zorgen,' zeg ik.
    Ik zal zeggen dat ik hun haat, dankzij hun mijnen zijn mijn ouders dood. Ze moet geloven in zichzelf.
    'We moeten een eind maken aan het Capitool,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Ik ben voor en ik help wel. Dan doe ik tenminste nog iets nuttigs.' Ik zette me terug recht in de kar en keek de bruinharige meid aan, wie mijn hart had gestolen, maar wie ik dom genoeg had laten gaan. 'Dragon?' Geen reactie. 'Dragon?!' Alweer stilte. voor ik het wist stond ik voor haar en greep ik haar bij haar schouders. 'Kijk me aan!' Haar blauwe ogen keken me verdoofd aan. 'Je kan het, je weet welke weg je moet nemen. Praat over haar.' Bij die woorden keek ze over mijn schouders recht in de ogen van Isalie. 'Ik doe het.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Er zijn al rebellen in het Capitool. Ze zijn hier vanavond. En Agathe hoort bij hun. We moeten er voor zorgen dat de Districten zich tegen het Capitool gaan keren,' zeg ik.
    En zo help je een revolutie om zeep.
    'Het Capitool is niks zonder de districten,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.