• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    'Stygius? die is al woedend op zichzelf. Ik weet niet eens waar hij is.' Ik verzette mijn pas naar de badkamer en klopte op de deur. 'Dragon?' zacht gestommel was alles wat ik hoorde voordat de deur voor mijn ogen werd open gemaakt en ze voor me stond in slecht haar handdoek, nog steeds met nat haar. Haar ogen keken me vragend aan. 'Hoe gaat het met je?' Maar er kwam geen woord uit haar mond.

    Dragon
    Verdoofd, zo kon je me noemen. Ik was verdoofd door mijn gedachte. Weggehaald naar een wakkere nachtmerrie. Ik zal er wel lachwekkend uit moeten zien. Hier stond ze dan. Het meisje dat net als haar mentor werd. Maar ik werd gestoord door een klop op de deur en een vragende blik van Alex. Hoe gaat het met me? Wat kon ik zeggen. Het ging alles behalve goed. Maar zelfs zo leek ik geen woord te kunnen spreken en viel mijn blik op een vlekje op de muur.

    Stygius
    Had ik weer. Vroeg ik om een goede tribuut kreeg ik een over de oren verliefde jongen die kattekwaad uithaalt en een zombie van een meid. Wat had ik aan hun, aan haar? Maar was het verkeerd als ik zei dat ik iets in haar zag wat ik kende. Iets in die blik van haar? Terwijl ik een medicijn greep die haar wakker zou moeten houden in de realiteit liep ik terug naar haar kamer. Waar ik wel een hele verassing op me stond te wachten.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    Angstig staar ik naar de deur alsof president Snow hem kan opendoen en een kogel door mijn hoofd schiet. Gaat Stygius me vermoorden?
    'Alex hij gaat me toch niet vermoorden hé?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    Geschokt door het beeld voor mijn ogen, bleef ik haar aanstaren. Wat is er toch met haar gebeurd in die dertig minuten. Waren er dan dertig minuten nodig om iemand gek te maken? Dertig minuten... dertig minuten... Het bleef zich herhalen in mijn hoofd, totdat Isalies woorden me wakker maakte.
    'dat moet hij niet eens wagen, het is al te laat om nog een tribuut te krijgen.' maar mijn woorden werden al gekaapt door de deur die opensloeg en mijn adem leek te ontnemen.

    Stygius
    'Ales jij niet gauw naar je eigen district gaat, ga ik jou nog vermoorde.' voor geen enkele kans liet ik de overwinning mijn handen ontglippen. Ik zal mijn tributen meedogenloos maken. Moordlustig en vriendschap en bondgenoten kon ik daar niet bij gebruiken. Ik greep het kleine mormel bij haar pols. ze was neits een klein miserig meisje. Ik leek haar zelfs op te tillen toen ik haar in de ligt duwde.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    'Laat me los!' roep ik.
    Ik staar naar mijn nagels. Verdomme waarom moesten ze die kortknippen? 
    'Verdomme laat me los!' roep ik boos.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Luister jij achterbakse kleine mormel, blijf zo protesteren en ik zal ervoor zorgen dat je geen armen meer hebt voor de spelen nog werkelijk zijn begonnen. Denk jij dat je zo gaat winnen, een eindgoed krijgt als die van Katniss! Het meisje in vuur en vlam!' Mijn stem leek telkens heviger te worden net als mijn grip. En ik zweer dat ik al mijn woede bewaarde. Ik mocht dat kind niet aanvallen! Ik kon het doen als ik wou, makkelijk zat. 'Ik zal er dan persoonlijk voor zorgen dat jij zelf in vlammen staat.' De deuren sprongen open en met een simpele ruk duwde ik haar de gang in, waardoor ik zelf volgde. 'en nu naar je mentor!' Terwijl ik haar terug greep en meesleurde.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    Bang van zijn schreeuwtirades houd ik me stil. Ik hoop dat Prim me zal helpen. Ik zie dan een gestalte. Het is Prim.
    'Wat heeft ze gedaan?' vraagt Prim.
    Prim kent geen angst nu.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Wat heeft ze gedaan?! Jij moet je ogen meer openen naar je tributen. Dat mormel liep op mijn etage! en zat te praten met mijn tributen! Wie zal raden wat ze in hun hoofd gooit! Je blijft bij hun vandaan hoor je!' Boos gooide het meisje neer op de grond en keek boos haar mentor aan. 'Ik wil niet dat mijn tributen in haar protest belanden! Zij weten wel beter! En wat ben jij voor een mentor! Ik zie wel dat je gehuild hebt! Is dat hoe een winnaar zich gedraagd?! Wel je geeft haar een goed voorbeeld!'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Mijn zusje is verdomme opgehangen door het kloteCapitool omdat ze de galgenboom zong! Dat kind wist verdomme niet eens wat ze deed! Dus houd je mond dicht!' werp ik tegen.
    Ik gebaar dat Isalie naar haar kamer moet en ze gehoorzaamt.
    'Ik bepaal zelf wel hoe ik mijn tributen behandel en wat voor mentor ik ben!' roep ik boos.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lucas
    Ik loop naar het dak, de enigste plek waar het Capitool je niet kan horen. Prim heeft vreselijk veel geluk met de tributen die ze dit jaar heeft. Ze zijn als de nieuwe Katniss en Peeta. Maar ergens maak ik me zorgen om Prim, is alles wel goed met haar? Vlak bij de rand blijf ik staan en ik kijk naar de lucht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelaido Alexander Arville
    Rustig loop ik daar de gangen, ik heb me ondertussen weer omgekleed.
    Een meisje niet veel jonger dan mij zit in de gang ik herken haar wazig, haar naam is volgens mij is haar naam Cymbeline.
    "Hallo" zeg ik en speel nerveus met mijn handen.

    James Werreson
    "Oh wat doe jij hier" zeg ik met walging ik mijn stem.
    Ik slaag mijn armen over elkaar en leun tegen een pilaar.
    Ik haat Lucas niet, ik mag hem gewoon weg niet.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucas
    Als ik James' stem hoor, krijg ik al meteen een boosgevoel.
    'Ik ben hier gewoon,' zeg ik wantrouwig.
    Het zijn mijn zaken, waar hij niks mee heeft te maken.
    'Ik snap nog steeds niet waarom Prim met jou bevriend is,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'wat kan het mij godverdomme schelen dat je zusje is opgehangen!' Razernij is het enige wat door mijn hoofd zwoof. Het scheelde me awel wat, als het capitool geen monster van me had gemaakt, zat ik hier misschien haar nu wel te troosten. 'Het enige wat mij wat uitmaakt is dat ze mijn leerlingen nu niet hersenspoelt. Ik bedoel kijk naar Dragon die was nog moordlustig! Ze was moordlustig. Ze kon alles binnen een fractie winnen! Maar jou Tribuut opende haar mond tegen haar en wat is ze nu?! Ze is een zombie en dat allemaal dankzij dat miezerige meid van jou! Ik zweer dit als ik het zeg! Ze hoeft nog maar een blik te tonen naast Alex of Dragon en ik zal haar in stukken rammen! Als een van mijn tributen sterft is het haar fout, hoor je me!'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Ik ben niet doof dus het mag wel een toontje lager,' zeg ik kalm.
    Als ik boos wordt, wordt hij bozer en heb ik problemen.
    'Ik het er met Isalie over hebben,' zeg ik erachteraan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Ze kalmeerde me, ik weet niet hoe het komt. Maar ze kalmeerde. 'Goed!' Ik moest een kalmeringsmiddel vinden voordat ik mijn eigen tributen nog dood neersloeg. 'Heb je toevallig wat Morphling liggen?'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 18:31 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Ja,' zeg ik zacht.
    Ik had een geheime voorraad Morphling voor als ik echt gestoord werd. Maar het Capitool weet daar niks van. Zo erg kan hij toch niet zijn?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.