• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James Werroson
    Verveeld loop ik door de gangen, de gangen van District 12.
    Grijzend blijf ik stil staan op de plek waar ik Prim heb ontmoet.
    Twijfelend kijk ik naar de deur waar de mentor bijna altijd is, zou Prim mentor zijn?
    Ik bijt op mijn lip en klop dan toch maar op de deur.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Isalie Favré
    Ik loop naar de lift en druk op de "2". Als ik op verdieping 2 ben, klop ik op de deur van Alex. Ik ken de weg een beetje uit mijn hoofd.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose Shields
    Ik schrik op van een klop op de deur, maar sta dan op en doe de deur open. Daar staat hij. James. Ik omhels hem en huil bijna.
    'Ik dacht dat je dood was,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James Werreson
    "Ik ga niet zo snel dood" zeg ik grijzend, "Heb je nog wat van Lucas gehoord" zeg ik, hij maakt Prim dan wel gelukkig maar ik mag hem nog steeds niet.
    Hij is degene die Prim alleen de bossen in liet gaan, ik vraag me nog steeds af hoe het is met de andere tributen


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Alex
    Terwijl ik me ontdoe van mijn uniform, wat al opzicht een hele uitdaging was. Bleef ik staan in niets meer dan mijn ondergoed. Het ijzer harnas legde ik op een van de stoelen. Toen ik werd gestoord door een klop op mijn deur. Was Dragon terug bij zinnen? Kon ik haar nu dan vragen wat haar zo opslokte? Maar tot mijn verbazing stond er geen Dragon voor mijn deur, als Stygius. Nee, het was Little Issie. Ik trok mijn deur iets meer open totaal vergetend dat ik hier stond in slechts mijn boxer. 'Wat doe jij hier?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose Shields
    'Eh we bellen elkaar nog voordat we beide mentor werden. Ik heb hem nog niet hier gezien,' zeg ik.
    Lucas heeft een gouden hart, maar onze relatie lijkt te verzwakken. Hij steunde me niet toen ik zat te huilen.
    'James ze is dood,' zeg ik.
    Lucas steunde me niet toen ik belde en zei dat Ginevra is opgehangen omdat ze de galgenboom heeft gezongen. Ik riep nog dat ze niets wist ervan. Ik begin te huilen. Kleine Ginevra is dood.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    'Ik broeg me af hoe het met Dragon ging,' zeg ik.
    Ik kijk snel naar de gang, ik hield er nooit zo van als er iemand bijna naakt was en bij me in de buurt was. Dat is gewoon een raar iets van mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    feliciá
    wat ben ik blij dat dat voorbij is. nu alleen morgen de interviews nog en dan hoef ik niet meer te doen alof ik het leuk vind om afgeslacht te worden. ik druk op nummer 8 in de lift en zoef omhoog. voor de rit zag ik wat tributen met elkaar praten, maar daar had ik geen zin in. we gaan elkaar toch vermoorden, dus waarom vrienden maken. de lift stopt en ik loop naar mijn kamer. ik zie een avox schuldig opkijken. ''laat me met rust'' zeg ik terwijl ik naar de deur wijs. als hij weg is laat ik me op het bed vallen. waarom kan ik niet nu gewoon dood.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alex
    'Eerlijk gezegd weet ik het niet. Ik dacht dat jij haar was, ze was net een zombie. Toen ik haar voor het laatst zag. Stygius heeft me uit haar kamer geschopt. Momentje.' Ik sloot de deur terug dicht en liep naar de kast toe waar ik een simple broek vandaan haalde en mezelf erin trok. 'Laten we gaan kijken.' Zei ik toen ik de deur terug opende en Isalie mee trok aan haar arm naar Dragons kamer.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    Zonder morren loop ik met hem mee.
    'Wie is Stygius?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    wie was Stygius. Ha, dat was een goede vraag. Tja, wie was hij? 'Stygius, is onze krankzinnige mentor. Herinner je nog de achtentachtig honger spelen. Waar de winnaar zo gek werd dat hij zijn eigen familie vermoorde?' Voor even was het stil en in die tijd nam ik de moeite om op de deur te kloppen van Dragon. 'Dat mijn liefste Little Issie is Stygius Equilo.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    'Oh die gek,' zeg ik.
    Hij is nog raarder dan Haymitch Abernathy, die een alcohol verslaving heeft.
    'Ik hoop voor je dat je het overleefdt,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    'Het spijt me,' zeg ik.
    Ik ren weg naar de gang en ga zitten op de grond. Ik leun tegen de muur en veeg mijn tranen weg.
    'Ik moet sterk zijn,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    'Ik was toch al niet van plan om het te overleven. zolang Dragon er maar levend vanaf komt.' Geen antwoord, zachtjes opende ik de deur van Dragon en keek er met mijn hoofd doorheen. Haar harnas lag wijd op de vloer en ik hoorde stralen uit de badkamer komen. 'Ze doucht, kom. Ik waarschuw wel even dat we er zijn.' Ik trok Isalie naar binnen en sloot de deur terug achter ons.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    Ik knik en houd me verder stil. Ik kijk de kamer rond. Ik heb nog steeds de Spotgaai-jurk aan. Hij is prachtig en hij is ontworpen door Agathe, dus ik wil deze jurk bewaren. Kady moet vast ook van deze jurk houden.
    'Wordt je mentor niet boos?' vraag ik zacht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.