• Voor de finale tussen Kreacher en Liberacorpus hebben we de cijfers voor deze opdracht plus de cijfers voor de voorgaande opdrachten opgeteld en door vijf gedeeld.
    Kreacher: (9.25+9.25+8.5+8.0+8.25):5= 8.65
    Liberacorpus: (7.75+8.75+7.75+8.5+9.25):5= 8.5
    Kreacher is de winnaar!


    Quintessence schreef op 6 okt 2011 - 13:41:
    Heej,
    Dan heb je bij deze toestemming om de themawedstrijd te beginnen. Wil je mij de link van het topic even sturen?
    x


    Aloa :'D
    Mags en ik hebben toestemming gekregen om onze Honger spelen van Quizlet Themawedstrijd te openen.

    Wij zoeken:
    # 12 - 24 tributen

    Deelnemers:
    - Kreacher #1 #2 #3 #4 #5
    - Liberacorpus #1 #2 #3 #4 #5


    Uitslag:
    - Kreacher #1 (9.0+9.5):2= 9.25 #2 (9.0+9.5):2= 9.25 #3 (8.5+8.5):2=8.5 #4 (8.0+8.0):2= 8.0
    - Liberacorpus #1 (7.0+8.5):2= 7.75#2 (9.0+8.5):2= 8.75 #3 (7+8.5):2= 7.75 #4 (8.5+8.5):2= 8.5


    Afvallers:
    - Prim
    - Translate #1 niet ingeleverd
    - Abernathy #1 niet ingeleverd
    - MissDior #1 niet ingeleverd
    - Blueblood#1 niet ingeleverd
    - iPotter #1 niet ingeleverd
    - Fae #1 niet ingeleverd
    - Schneider #1 niet ingeleverd
    - Roux #2 niet ingeleverd
    - Maeleena #2 niet ingeleverd
    - CrispsPink#2 niet ingeleverd
    - Fayan #2 afgevallen
    - Kiara2 #2 afgevallen
    - BlondDevil #3 afgevallen
    - LoganHLover #3 afgevallen
    - Spotgaai #4 afgevallen



    Juryleden:
    # Cinna
    # Morphling


    Prijzen:
    Eerste plaats: 25 credits + Eer
    Tweede plaats: 15 credits + Eer
    Derde plaats: 7 credits + Eer


    De eerste opdracht:
    In het boek ‘Vlammen’, waarin de 3e kwartkwelling bekend word gemaakt, stapt er een man met een doos enveloppen naar voren, gesorteerd en genummerd. Katniss bedenkt zich ze dus dat er al ontzettend veel kwartkwellingen zijn bedacht, aan jullie de taak dus!
    Verzin een kwartkwelling, wees zo origineel mogelijk. Je omschrijft het idee dus, als het vooral om de arena gaat, kan je eventueel foto’s opzoeken en gebruiken.
    Minimaal aantal woorden: 600, geen maximaal aantal woorden. Succes!
    DEADLINE: Maandag 17 oktober, 23:99


    De tweede opdracht:
    In de Hongerspelen trilogie gaan er vele personages dood. Stel je voor, je kan één iemand zijn leven redden, maar daarvoor moet er een ander dood. Maak een verhaal dat bij de verhaallijn van de boeken past waar je laat zien welk personage je laat leven en er een ander dood gaat. Minimum woorden: 700.
    Stuur de link naar het hoofdstuk naar beide juryleden. Succes!
    DEADLINE: Donderdag 3 november, 23:59


    De derde opdracht:
    Iedere tribuut heeft een speciaal soort districtsaandenken, iets dat hun doet denken aan thuis. Zo heeft Katniss haar speld, heeft Peeta in Catching Fire een ketting en heeft Rue haar ketting. Wat zou jouw districtsaandenken zijn?
    Dit mag een voorwerp van jezelf zijn, je mag ook zelf iets maken of gewoon iets tekenen.
    Maak er ook een korte beschrijving bij waarom je dit voorwerp kiest, circa 300 woorden.
    Stuur de link van je creatie naar beide juryleden!
    DEADLINE: Woensdag 23 november, 23:59


    De vierde opdracht:
    Elke arena ziet er anders uit, wordt er door Katniss verteld. Stel je voor; je bent een spelmaker en hebt de vrije keus om een arena te ontwerpen! Wees creatief en maak een arena. Dit kan je doen door zelf filmpjes te maken, foto's te maken of van internet te halen en te bewerken of een tekening. Maak een korte beschrijving van 200 – 500 woorden bij je arena ontwerp.
    Stuur de link naar het hoofdstuk naar beide juryleden!
    DEADLINE: Maandag 12 December, 23:59


    De vijfde opdracht:
    Een luidde knal weerklinkt er in de arena, weer een dode. Nog twee zijn er over. Jij en je tegenstander. Je slikt even en kijkt rond. Vanavond zal er nog een winnaar zijn.
    Stel je voor, jíj wordt de arena ingestuurd en schopt het zo ver tot de laatste twee.
    Wat zal jij doen? Ga je het gevecht aan? Wordt je opgedreven door de spelmakers? Zal je winnen of heb je toch de kracht niet in je? Verzin het allemaal zelf, maak een verhaal waarin jij verteld hoe je de Hongerspelen wint of verliest! Minimum woorden: 1000, maximum 2000.
    Succes!
    DEADLINE: Dinsdag 10 Januari, 23:59



    # Om deel te nemen aan deze wedstrijd moet je minimaal het eerste deel van de Honger Spelen Triologie hebben gelezen, en weten wat er in de twee daaropvolgende delen gebeurd.
    # De opdrachten zullen variëren van schrijfopdrachten tot creatieve opdrachten, en ze hebben allemaal iets te maken met de Honger Spelen.
    # Voor elke opdracht heb je anderhalve week de tijd.
    # Stel je inzending op in een story en stuur deze in een pb naar beide juryleden (Morphling & Cinna).
    # Minimaal vier dagen voor de Deadline om uitstel vragen, anders wordt deze je niet verstrekt. Maximaal 4 dagen uitstel.
    # Willen jullie naamwijzigen aub in dit topic doorgeven?



    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:11 ]


    To love is to destroy.

    Abo (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cinna en Portia klinkt leuk samen. Haha, (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aboo!
    @Cinna: Idd, viel me vanmiddag ook al op =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Wanneer komt de volgende opdracht eigenlijk?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Wanneer komt de volgende opdracht eigenlijk?


    We overleggen nu over welke opdracht we jullie laten doen.


    To love is to destroy.

    De vierde opdracht staat online! Er valt deze ronde één iemand af, dus doe goed je best. ^^


    To love is to destroy.

    abo


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Wauw, wat een gave opdracht!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oei... dit gaat wel lastig worden...
    de opdracht van de kwartskwelling leek er wel erg op, en toen heb ik al helemaal een arena uitgedacht... ik hoop dat ik nog genoeg inspiratie heb x'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Aaah, ik kom pas nu achter dit tweede topic -faal- Nouja, ik ga m'n best doen xD
    Abo


    If a writer falls in love with you, you can never die

    mag ik uitstel?
    ik heb het nml ontzettend druk voor school, moet vóór overmorgen een surprise voor één van mijn vriendinnen afhebben en ik zit half in een verhuizing, waardoor ik dus écht heel weinig vrije tijd overhoud :S


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Mag ik ook uitstel? Ik moet ook voor overmorgen een surprise af hebben, en heb volgende week aardig veel toetsen die ik dan in het weekend al ga leren, en ik kan zaterdag eigenlijk ook niets doen, aangezien ik dan een optreden heb met mijn dansgroep en ik die avond naar een optreden van mijn zus ga..


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Naja, ik denk dat ik het op zich nog wel kán halen, maar ik zou het echt heel fijn vinden 2 dagen uitstel te krijgen. Dus, als dat nog mogelijk is?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    De mensen die om uitstel hebben gevraagd, heb ik bijgeschreven ^^


    To love is to destroy.

    Als we toch bezig zijn, mag ik alsjeblieft ook nog wat uitstel? Ik moet deze week een heel belangrijk werkstuk af maken, en het zou zonde zijn deze opdracht af te raffelen daarvoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the