• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'En je wilt dat wij helpen met district 2, je weet toch wel dat - dat onmogelijk is. Hun, wij,' verbeterde ik mezelf. 'zijn net hun huisdieren. hoe wil je hun gedachte veranderen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Door ze de waarheid te vertellen. Het Capitool gebruikt hun. Ze willen alleen maar vrijwillergs voor hun Spelen. Ze willen dat we elkaar wantrouwen zodat we niet inzien dat het Capitool niks is zonder ons. Ze voeren geen ene reet uit terwijl de Districten al jaren voor hun werken,' zeg ik.
    We gaan een einde hieraan maken. Er zal geen volgende Hongerspelen zijn. Er zullen niet elk jaar 24 kinderen of zelfs meer sterven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Denk je niet dat hun weten dat het Capitool hun gebruikt. Het maakt hun geen ene moer uit dat ze hun kinderen aan de spelen geven. Ik bedoel kijk naar Dragon, haar ouders stuurde haar vrijwillig naar de training toe en mijn ouders ook. zolang hun genoeg voedsel en plezier krijgen zijn hun blij. Jij bent overduidelijk nog nooit in ons district geweest.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Dat komt vast omdat ik in District 12 bijna doodging van de honger,' zeg ik.
    'Als we samen vechten winnen we. Bij de Donkere Dagen ging het mis omdat we niet aan het samenvechten waren. Het Capitool keert ons tegen elkaar zodat we allemaal doodgaan en hun blijven leven,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Ze heeft gelijk, Alex. Ik bedoel, iedereen houdt van jou thuis. Naar jou luisteren ze wel. Het is zoals jezelf zei. Wij houden ook van plezier en thuis vermaak jij ons elke dag. Ze luisteren naar jou.' Ik herinnerde mezelf nog terwijl hij alle elektriciteit uit kreeg in het district en toen het men weer was gelukt om het aan te krijgen schoot al het water op de bewakers. Iedereen praatte er die dag nog over, als er iemand is die hun tegen het capitool kon zetten was het Alex wel. 'En iedereen heeft medelijden met jou.' en daar had hij me recht in men hart.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Jullie kunnen het best District 2 tegen het Capitool keren,' zeg ik.
    'Agathe is bezig met District 8 en ik zal wel voor District 12 zorgen. Al betwijfel ik of er mensen daar naar me gaan luisteren,' zeg ik.
    'Hoe kan ik zorgen voor een vonk? Ik zal geen medelijden of liefde krijgen? Alleen Kady en mevrouw en meneer. Ramon zullen me steunen. Waarom zouden ze luisteren naar een tribuut? Waarom zouden ze luisteren naar iemand die nooit huilt?' vraag ik, maar het lijkt meer alsof ik het aan mezelf vraag.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Omdat ze een leider nodig hebben, iemand die weet hoe het werkelijk ervoor staat. Je hebt ons overgehaald en dat is al een grote stap dan lukt District 12 zeker wel!' God, wat zal ik graag met het capitool willen spelen. 'Jij hebt zo een geluk gehad dat wij werden uitgelood. Moet je maar voorstellen al de andere uit ons district zal niet zo vrij overgeven, ze zullen je liever een kogel door je hoofd schieten.' mij vinger tikte op haar voorhoofd terwijl ik zelf grijnsde.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Dat geeft me hoop. Als ik ooit eens kinderen zal krijgen, zal ik hopen dat ze de Spelen en het keiharde regime van Het Capitool niet hoeven mee te maken,' zeg ik.
    Ik heb geluk dat ze zijn uitgeloot. Zonder hun zou ik geen einde kunnen maken aan deze hele Spelen en het Capitool. En creatieve, geniale Agathe zal er voor me zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Inderdaad als je ooit nog kinderen zal krijgen, je mag die ooit bij mij wel weghalen. Wetend dat de kinderen altijd als de ouders eindigen van hunzelf. Als ik zo als mijn ouders zal eindigen, ik zal mijn kind dat nooit aan willen doen. Kinderen is een vergetend doel in mijn leven.' Ik kon zweren dat er een traan over mijn wang liep voordat ik het vergat en terug naar de realiteit kwam. 'Zo, waar blijven de anderen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Dat weet ik niet,' zeg ik.
    Zelfs van Dragon's woorden moest ik niet huilen, zo harteloos ben ik.
    'Maar we moeten oppassen en weten wie onze vijand is,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Het capitool,' zuchtte ik. Ik stond langzaam op en liet mijn arm om Dragons schouders vallen voordat ik haar tegen me aantrok. toen we samen waren kalmeerde het haar altijd en ik wist zeker dat na wat ik haar had aangedaan het nog steeds hetzelfde effect gaf. 'Zo, Isalie nog enkele laatste wensen behalve de ondergang van het capitool voordat we zullen sterven?' Ik had geen angst meer zoals ik vroeger had van de spelen. Sinds ik zes jaar was en Mason en James ontmoette. Nee, mij kregen ze niet meer klein.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Ik wil mijn soulmate vinden en ik wil dat mijn zus niet zal moeten boeten voor mijn daden als het Capitool wint,' zeg ik.
    Alsof ik hier zo snel mijn soulmate zal vinden. Dat is echt een giller.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Katharina Dragoine
    'Laten we dan iets beloven aan elkaar. Ik kan je niet helpen met je soulmate, de mijne is ook verkeerd afgelopen.' Voorzichtig duwde ik Alex van me af wetend dat ik hem bedoelde. 'Maar ik kan je wel helpen met je zusje. Als ik het overleef of wat er ook met me gaat gebeuren. Ik zal voor je zusje zorgen als en ik herhaal mezelf heel duidelijk. Als jij de mijne zal vinden. Dat is de belofte.' Voor een seconde vielen mijn ogen naar beneden waar ik een wit veertje zag dalen, niet wetend waar het vandaan kwam, maar het trok mijn aandacht. 'Dat is mijn aanbod.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    'Deal,' zeg ik.
    Ik zie dan een wit veertje dat ook Dragon's aandacht blijkt te hebben.
    'Spotgaai,' zeg ik.
    Het is een veer van een Spotgaai. Ik kijk naar boven en zie er dan één vliegen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alexander Meysair
    'Hoe is die hier binnen geraakt?' Ik bukte mezelf een klein beetje om de veer te grijpen die zich van de vogel ontboden had en schoof hem boven mijn oor. 'Zo dit is hoe alles gaat eindigen?' Mijn blik viel op Dragon. Ik wou niet dat het zo eindigde. Ik wou haar in men armen hebben, haar over haar rug aaien, haar toe fluisteren dat alles goed komt en het dan ook meende. Ik wou dat ze veilig was en gelukkig. Maar wie was ik omdat te wensen?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.