• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sarah Alison Lucter

    Ik was gewend dingen alelen te doen maar dit keer voelde het alles. Ik zou nooit meer terug naar huis gaan. Ik zou nooit meer mijn moeder zien, in mijn fabriekskleren naar mijn werk gaan, naar mijn vrienden zwaaien terwijl zij de dozen dicht vouwde die ik net gevuld had. En áls ik terug kwam. Zou ik dan met eht feit kunnen leven dat ik mensen vermoord heb?

    Isalie Favré
    Omdat ik me verveel, loop ik naar verdieping 8 en klop op de deur van een kamer die van de meisjestribuut moet zijn. Nieuwe mensen ontmoeten kan toch geen kwaad? Zolang ze niet gaan huilen is het prima.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Feliciá

    als ik weer terugloop naar mijn kamer, zie ik iemand voor de deur staan. vanaf hier kan het iedereen zijn, maar ik hoop op een Avox. dan hoef je tenmnste niets te zeggen. als ik dichterbij kom, herken ik het meisje. zij is de district 12 tribute."Hallo, ik ben Feliciá. kan ik je helpen?'' de manier waarop ik het zeg klinkt te formeel om van mij te zijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Isalie Favré
    'Isalie Favré en eh nee niet echt nee,' zeg ik.
    Ik kijk naar de speld die vast zit aan mijn top en denk aan Kady's soldaat grapjes. Waarom zou mevrouw. Ramon deze kostbare speld aan mij geven? Vebergt ze een geheim?
    'Nou eigenlijk wel ik zoek mijn mentor Primrose Shields,' zeg ik.
    Prim moet me advies geven over de spelen. Zij heeft zelf de Spelen meegemaakt dus zij is de beste persoon die het me kan vertellen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Feliciá
    ''ik denk dat je het beste op je eigen verdieping kunt zoeken. mooie speld trouwens'' zeg ik terwijl ik naar haar speld kijk. misschien moet ik ook maar op zoek naar mijn mentor. ik kijk Isalie even aan, maar sla mijn ogen snel weer neer en kijk naar mijn tekening. hij lijkt opeens veel minder mooi.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Isalie Favré
    'Okay. Ik heb hem gekregen van de bazin van mijn zus waarom weet ik niet,' zeg ik.
    Ik kijk naar de lift en dan weer naar Feliciá.
    'Ik ga maar weer eens naar mijn eigen verdieping,' zeg ik.
    Ik loop naar de lift en druk op de "12". Als ik door de gangen loop, zie ik de kamerdeur van Prim al en klop zachtjes op de deur.
    'Binnen!' roept ze.
    Ik doe de deur open en zie dat ze op het bed zit. Ze is aan het tekenen. Dat kan je zo zien.
    'Wat teken je?' vraag ik.
    Prim draait haar schetsblok om en ik zie een tekening van een meisje en een jongen samen.
    'Wie zijn dat?' vraag ik.
    'James en Aithne. Wat vrienden die ik leerde kennen tijdens mijn Spelen. Ergens in District 2 leven ze gelukkig samen,' antwoordt Prim.
    Ik knik. Vrienden, right.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Agathe Fire
    Ik loop naar verdieping twaalf, ookal zijn de tassen loodzwaar(Ze zitten natuurlijk vol met spullen voor de tributen wiens kleding en make-up ik zal doen) en neem ik de trappen. Als ik er eindelijk ben klop ik vrolijk op de kamerdeur van de kamer van de mentor. Ik heb haar al ontmoet, ze komt aardig over maar ze is nochal jong ze is pas negentien. Maar ik was ook negentien toen ik voor het eerst stylist was. Ik had toen District 1.
    'Binnen!' roept de stem van Primrose.
    Ik loop naar binnen met de tassen en zet de tassen op de grond. Ik zie naast Primrose nog een meisje zitten. Ik herken haar als Isalie Favré, meisjestribuut District 12. Vandaag is de belangrijke dag, ze zal één van mijn ontwerpen showen. Primrose staat op en ik omhels haar.
    'Primrose lang niet gezien,' zeg ik.
    Wanneer ik haar los laat keert Primrose zich tot Isalie toe.
    'Isalie dit is Agathe je stylist,' zegt Primrose.

    Isalie Favré
    Ik bekijk de vrouw. Alleen haar haren zijn opvallend.
    'Ik breng je naar je voorbereidingsteam,' zegt Agathe.
    Ik knik en loop samen met Agathe ergens naartoe. Agathe is weer snel weg en ik krijg de order om me uittekleden. Ik doe het maar en dan komen er drie personen aan. Ik zou wel erg kunnen schrikken, maar daar schiet ik geen ene moer mee op.
    'Kijk haar toch. Haar nagels zien er onverzorgd uit maar als je niet naar dat kijkt is ze best knap,' zegt de enigste man.
    Één van de vrouwen zegt dat ik op die behandelingsstoel moet gaan liggen en ik gehoorzaam. Ze harsen mijn benen, armen, oksels en bikinilijn en terwijl de vrouw genaamdt Tiger me harst, is de man genaamdt See bezig met mijn wenkbrauwen en de vrouw genaamdt Lavendia is bezig met mijn nagels. Als ze klaar zien, zie ik er werkelijk prachtig uit. Ik loop dan in een dunne badjas naar een kamertje toe. Agathe wacht daar. We eten wat en dan doet ze me een jurk aan. Ze laat me niet in de spiegel kijken en gaat verder met mijn make-up. Als ze klaar is kijk ik in de spiegel. Ik heb een lange zwarte jurk aan met allemaal rode glinsterende dingetjes. Ik zie eruit als steenkool. Mijn oogschaduw is donker, ik heb zwarte eyeliner en mascara op en ik heb felrode lippestift op. Op mijn nagels zijn vlammen gemaakt en ik kijk blij naar Agathe.
    'Geweldig,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie Favré
    'Bedankt Agathe,' zeg ik.
    'Geen dank. Je speld zorgde ervoor dat ik je vertrouwde,' zegt Agathe.
    Agathe leidt me naar de startwagens, waar de meeste tributen al wachten. Ik ga staan bij de startwagen van District 12 en wacht geduldig op Prim. Prim komt aanlopen en glimlacht.
    'Je ziet er uit als Steenkool. Deze look geeft je een vijandig en wantrouwig uiterlijk,' zegt Prim glimlachend.
    Zonder dat ik verder iets kan zeggen loopt Prim weer weg en sta ik maar daar


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sarah Alison Lucter

    Ik wilde niet weten wat mijn voorbereidingsteam met me zou doen. Ik had verschillende spelen gezien en eigenlijk waren ze allemaal even verschrikkelijk. Ik zucgtte terwijl ik op mijn bed gingiggen. Ik had behoefde aan menselijk contact. Na de boete had ik met niemad echt gepraat behalve moeder die mij alleen even onhelsde. Boos gooide ik een van de kussens op de grond. Ik wilde dat dit alles zo snel mogelijk voorbij was..

    Feliciá
    ik wacht geduldig in mijn kamer op mijn stylist, volgens mij moet ze er al lang zijn. 10 minuten, 20 minuten, een half uur, een uur. als er 2 uur voorbij zijn ga ik weer naar de gang. misschien kan een bediende me helpen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 15:44 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexander Meysair
    Ik leek eindeloos op mijn tanden te bijten. Zo hard dat het leek alsof ik er zelf gaatjes in beet. Weer een haartje. Ze zouden niet veel weghalen dat hadden ze gezegd, maar voor mij leek elk haartje kostbaar want bij elke die eruit werd gehaald om zo mijn gezicht meer te laten schijnen. Leek alsof ik een kip was die hun ontblote. Voor het vrouwelijke geslacht was dit het dagelijkse werk. Ik hoopte ervoor dat ik het nooit meer mee zou maken. 'We moeten zijn litteken ook nog weghalen.' Mijn litteken, de wond die Dragon op mijn gezicht had geplaatst. De wond die over mijn neus begon en eindigde onder mijn rechteroog. 'Daar wordt niets aan gedaan, dat maakt hem uitdagender. Moordlustig. Dat laat de sponsors zien dat hij kan vechten.' de stem was nieuw. Een man, zijn blonde haren lagen strak naar achteren en zijn donkere ogen bekeken me aandachtig.

    Katharina Dragione
    Veel aan mijn lichaam hoefde ze niet te doen. Het was zoals mijn moeder zei thuis alles gaat daar om schoonheid. Het blijkt dat je zo meer sponsors krijgt. Heel het district wist ervan. Toch was ik bang voor wat ze met me deden. Ik hield van trainingspakken. Kleding die me vrij liet bewegen. Zo was ik altijd al gekleed. Maar nu. Was het tijd dat ze me in een jurk gingen eisen en op hakken lieten lopen. Een ondraaglijke last. De spullen waar ze mijn haar omheen hadden gedraaid begon me langzaam te irriteren, maar telkens wanneer ik mijn handen er naar toe bewoog kreeg ik een klap o mijn vingers. Ik had hier geen woord over mezelf. Er is niets veranderd. Ik ben en blijf een marionet poppetje.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie Favré
    De tributen zijn nog niet klaar. Deden mijn stylist en voobereidingsteam het dan zo snel? Agathe komt naar me toe gelopen. Ze heeft haar gekleurde, opvallende haren in een ingewikkeld kapsel en ze heeft een lange best doorzichtige jurk aan die bedekt is met duizenden kleine diamantjes.
    'Je ziet er vijandig en wantrouwig uit, maar ook gevaarlijk en mysterieus,' zegt Agathe.
    Ik hou van dat karakter. Ik zal waarschijnlijk niet echt acteren als ik me zo gedraag, want soms ben ik echt zo.
    'Eindelijk ergens waar ik goed in ben,' zeg ik.
    Agathe glimlacht en bestudeert mijn haar. Mijn haar is gevlochten en daarna is er een knot van gemaakt. Op mijn hoofd heb ik een diadeem. De diadeem is in tegestelling tot de meeste diademen, koolzwart en het geeft rode lichtjes. Net als mijn jurk. Agathe is hier duidelijk lang mee bezig geweest.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik verander Delilah naar een stylist voor district 1 (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [het wordt wel moeilijk om te schrijven zonder stylist]
    Feliciá
    'aaaauuuuuwwww'daar ging nog meer haar. ik wrijf over mijn armen, oksels en benen. ze zijn helemaal kaal. gelukkig zijn we klaar. nu moet mijn kleding, haar en make-up gedaan worden. hier zie ik misschien nog wel meer tegenop, ze zullen me niet meer op mij laten lijken. waarschijnlijk iets met rook en stukjes stof zoals de afgelopen jaren, vreselijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [mijn stylist staat trouwens verkeerd :)]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see