• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelaido Alexander Arville

    Verveeld liep ik door de gangen, al snel zie ik een meisje staan.
    Leven eindelijk "Hallo" zeg ik grijzend ik herken het meisje wazig het enigste wat ik weet is dat ze uit District 10 komt.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 22:58 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Venus
    Geschokt door een plotselinge jongensstem draaide ik me om naar het geluid. Een medetribuut uit District 1, ik herinner hem me nog vaag. Alsof de wind zand erover had gestrooid. Maar toen mijn ogen zijn gezicht zagen kwam er wel werkelijk een glimlach op de mijne. 'Hey.' en hier stond ik dan, half verdwaald. Samen met een jongen in een gang.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Ik loop naar de kamer van Stygius en klop op de deur. Nu maar hopen dat hij me niet vermoord.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Mijn spiegelbeeld was het enige wat is zag. Blauwe ogen die hun glans verloren hadden. Het monster dat in me schuilt sinds de kaping. Alles stapelde zich op in me, elke geschiedenis die ik me herinner. Elke moord. Voor ik het wist was het glas kapot en behield mijn vuist bloed dat zich langzaam uit mijn huid slipte. Ergens zag ik er nog glas tussen zitten, maar dat trok mijn aandacht nu niet zacht geklop op mijn deur trok mijn aandacht en voorzichtig opende ik hem waardoor ik het gezicht van Prim zag en de deur meer opende. 'Wat doe jij hier?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Adelaido Alexander Arville
    "Mijn naam is Adelaido Alexander noem me maar Laido of Alex" zeg ik met een grijns.
    Ze is erg knap haar bruine haren zijn prachtig, ik glimlach breed naar haar en haal mijn hand door mijn haren.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Er is leven. Hemel heeft me geantwoord_O_


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Ik vroeg me af of alles wel goed ging,' zeg ik bezorgd.
    Ik kijk bezorgd naar zijn vuist.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Venus
    zijn glimlach was onoverwinnelijk, hij had iets. Iets wat me duidelijk leek te bestelen. Alsof hij de zon was die mijn sneeuw liet druipen. 'Ik zal het bij Alex houden. Mijn naam is Solitas Venus, maar je mag me Venus noemen.' en toen ik voelde dat zijn ogen op me bleven voelde ik het bloed naar mijn wangen stijgen. 'Ik hoop niet dat ik je gestoord heb, ik bedoel ik kan zo weer weggaan.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    'Of alles goed ging, wel ik leef in een nachtmerrie. Mijn hand ligt open, mijn spiegel is kapot geslagen en niet te vergeten heb ik Morphling van je geleend. Hoe denk je dat ik me voel Prim?' Mijn sarcastische lach liet de kamer te overmeesteren terwijl ik de glazen met mijn linkerhand probeer te verwijderen, wat moeilijk gezien aangezien ik altijd al rchts was.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Slecht,' antwoord ik.
    'Je bent anders niet de enigste die een klotedag heeft gehad. James en Lucas haten elkaar,' zeg ik.
    Verdomme, waarom konden ze niet gewoon vrienden zijn? Waarom moesten ze elkaar haten? Weten hun iets wat ik niet weet?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Goed geraden en welcome to the club. zie wat een reunie van de spelen men kan aandoen?' zuchtend stond ik terug op en liep naar mijn nachtkastje toe waar ik een fles alcohol vandaan greep. 'Want a sip?' Maar voordat ze ook kon antwoorden duwde ik de fles in haar handen en opende ik een nieuwe die ik meteen tegen mijn lippen plaatste.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Adelaido Alexander
    "Nee ik vindt het wel fijn als je hier blijft, voor bijna iedereen ben ik toch niet meer dan de zoon van een winnaar van de honger spelen" zeg ik en speel verlegen met mijn handen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    Ik had het spul ooit eens gedronken, toen ik zo verdrietig was dat ik me lam dronk. Ik neem een grote slok. Het spul brandt in mijn keel, maar dat negeer ik.
    'Dus ben je getrouwd of zoiets?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Venus
    'Zoon van een winnaar, zeg je me.' Ik verplaatste mijn stap iets dichter naar hem toe tot ik zijn gezicht beter in mijn vizier kreeg. 'Dat wist ik niet. Maar ik denk eerder dat iedereen hier vers begint. Hoe ben jij hier geëindigd?' Hij was zo aardig, zo vol gast-vriendelijkheid. Dat ik het wel moest vragen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    Het leek alsof ze een steekmes recht in mijn hart stak. Verwoest nam ik nogmaals een slok uit de fles voordat ik haar bekeek. 'Nee, en nog nooit gehad ook.' Nog een slok. 'Waarom zou ik? Wetend dat het capitool hun alle zou martelen? En jij? Hoe zit het met jou in elkaar?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.