• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James Werreson
    "Ik snap niet wat Prim in jou ziet maar mij hoor je toch ook niet klagen" zeg ik en kijk hem uitdagend aan.
    Dit kan nog wel eens leuk worden, een grijns komt automatisch op mijn gezicht.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucas
    'Ik snap niet waarom Prim jou levend uit de arena wou halen,' zeg ik.
    Ik kijk James woedend aan. Prim wilt toch dat we het goed met elkaar zouden kunnen vinden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Was het zo erg? Om me aan een drug te zetten? Ik deed het voor veiligheid, iedereen wist hoe ik kon zijn wanneer ik krankzinnig werd. Ze hebben het allemaal gezien op live televisie. Wat zou ze kunnen doen tegen me? Als ze het verteld tegen het Capitool worden hun alleen maar blij, nog een manier om de krankzinnige Stygius in hun handen te krijgen. Nee, dan zal ik nog eerder zelfmoord plegen. 'Mag ik misschien wat lenen?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Natuurlijk,' zeg ik.
    Ik glimlach. Wat kan ik nou doen tegen hem als hij me wilt vermoorden? Niks. Ik zou me niet eens kunnen veroeren voordat ik dood ben. 


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Feliciá
    als ik weer een beetje rustig ben, vraag ik door een apperaatje om een broodje en wat warme chocolademelk. net voordat ik hem weer uitzet, bedenk ik me dat ik ook wat papier en een pen wil. als de avox binnenkomt, zie ik dat het dezelfde is als eerder vandaag. hij wil weglopen als ik hem terugroep. '' ik wil dat je me over jezelf vertelt'' hij schudt zijn hoofd en wijst naar zijn mond.'' weet ik, maar ik wil dat je de antwoorden opschrijft'' weer wijst hij naar zichzelf. even denk ik over wat hij bedoelt, dan snap ik het.'' een avox is beter dan vermoord worden in de arena'' ik zie in zijn ogen dat hij niks meer weet om me te stoppen, dus hij komt zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James Werreson
    "Zegt de jongen waardoor Prim bijna dood was" sis ik en denk terug aan de ruzie in de arena.
    Aithne, zij zit nu helemaal alleen thuis over een paar dagen ziet ze hoe Alex wordt vermoord zo ver laat ik het niet komen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucas
    'Prim wilt dat we geen ruzie maken,' zeg ik.
    Hij negeerde die wens net zoveel als ik deed. Dus hij is even schuldig als ik ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    voor even stonden we stil. Onze ogen naar elkaar kijkend, verdwaald in haar kleuren. Voor even was ik stil. Voor even was ik rustig. Maar toen, ik wist niet wat er met me gebeurde. Alsof het beest me even verlaten had en toen weer zonder waarschuwing naar binnen gleed. Ik wou haar bij haar keel grijpen, haar uitschelden voor wat ze deed, wat ze van plan was. 'Ik moet die Morphling nu!'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    feliciá
    '' waar kom je eigenlijk vandaan?'' hij schrijft een kort antwoord op. district 8 lees ik. ''net als mij'' hij knikt.'' vertel eens wat over je leven'' zeg ik en ik bied hem een stukje van mijn broodje aan. hij weigert en begint te schrijven, eigenlijk ben ik best blij dat hij weigert, want ik weet niet of ik het beeld van iemand zonder tong aankon. hij schuift het blaadje naar me toe.ik was gelukkig in district 8. ik werd opgehaald omdat mijn zus meedeed aan de 95ste spelen. daar verloor ik mijn controle en sindsdien ben ik een avox . ik slik een keer.''sorry'' fluister ik.het is oké, je went eraan, daarna verfrommelt hij het papiertje en loopt naar de deur. hij zwaait even en loopt dan weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Primrose
    Ik haal mijn schouders op en open de deur naar mijn kamer. Ik haal een doos onder mijn bed vandaan en geef Stygius de Morphling.
    'Ik heb het toch niet meer nodig,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Ben je er zeker van? Ik bedoel, je snapt me wel. weet je het zeker?' Mijn gedachten viel terug naar het meisje van net. Nog met rode ogen van haar verdriet om haar opgehangen zusje. 'Ik kan ook gewoon een beetje pakken. Het gaat er mij om dat ik straks mijn tributen niet aanval.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Ik weet het zeker,' zeg ik vastbesloten.
    Ik moet ooit eens leven zonder dat spul. Ik moet klaar staan voor mijn tributen.
    'Je doet me aan iemand denken,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Ik plaatste de doos op haar bed en opende hem voorzichtig, alsof het van porselein was en elk moment kon breken in mijn vingers. Zelf plaatste ik me ook op het bed en vouwde mijn mouw omhoog, maakte het wat steviger, zodat ik een ader kon zien. Greep de spuit uit de doos en bracht de durg in mijn lichaam. 'Ik laat jou aan iemand denken?' Hoe hilarisch. 'Dan is jou leven wel heel krankzinnig en op wie mag ik dan lijken?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Je uiterlijk doet me denken aan een jongen die meedeed aan de 95ste Hongerspelen. De jongen uit District 2. Dat was de jongen die mijn zus had vermoordt,' zeg ik.
    Ik begin niet te huilen. Ze zou me niet zien willen huilen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    '95ste hongerspelen he. Dat zou makkelijk kunnen. Mijn kleine broer deed mee in die honger spelen, ook uit District twee.' Ik kon uit haar blik waarnemen dat ze het moeilijk had. Beide zussen vermoord. 'Maar hij leeft niet meer, niet nadat ik mijn zwaard door zijn hart stak. Het spijt me van je zus.' Terwijl ik de drug in me voelde liet ik me achterover vallen op haar bed. Ik wist hoe het voelde, geen familie hebben. Oke, ik had ze dan wel zelf vermoord. Maar het was beter, beter dan gemarteld worden door het capitool. Gemarteld zoals ze met mij hadden gedaan. 'Het spijt me werkelijk,' mompelde ik zacht voordat ik mijn ogen sloot.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.