• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie
    Ik kijk angstig naar de deur.
    'Kom maar binnen,' zeg ik onzeker.
    Snel kruip ik de badkamer in en draai de badkamerdeur opslot. Je weet het maar nooit.

    Primrose
    Ik geniet ervan. Of het komt gewoon omdat ik misschien dronken ben. Maar dat trekt mijn aandacht nou eenmaal niet.
    'Ik ben niet dronken,' zeg ik ter bevestiging.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    Ik opende de kale muur voor me en kwam terecht in een nog schone kamer. Maar nergens was er iemand te bekennen. Toen vielen mijn ogen op een gesloten deur. De badkamer. De kamer had de zelfde opstelling als die van Dragon, zo het moest wel haar badkamer zijn. 'Little Issie, het is veilig geloof mij nou maar.' Ik moest weten of ze ongedeerd was. Ik moest haar alles vertellen. Alles bekennen wat rond Dragons gedachten speelde. Zij was de enige bij wie ik het kwijt kon.

    Stygius
    toch, ook al was ze niet dronken. Het was niet het juiste moment, en bovendien begon ze in me te groeien en dat was iets wat ik wou overkomen. Ik mocht geen gevoelens voor haar krijgen niet nu. Niet nu ik weet dat er een aanval gepland is en ik zeker was over mijn toekomstige isolatie. 'Misschien kunnen we dit beter niet doen.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    Ik open de deur en loop de kamer in.
    'Wat is er?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oliver Sanz

    Ik dacht aan thuis. Hoe ze net de wagens gezien hadden. Hoe mijn familie beseft had dat Isalie en ik de nieuwe Peeta en Katniss moesten voorstellen. En eht besef dat ik hoogstwaarschijnlijk niet meer naar huis zou komen.

    Sarah Alison Lucter

    Ik borstelde met moeite de vlechtjes uit mijn haar. Het duurde even voor ik mijn haar normaal had. Ik stapte onder de douche om de make-up van mijn geizcht te vegen.

    Neels, I got a drama idea!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    Ik weet niet hoe ik het eruit moet gooien. Gewoon opbiechten. Gewoon vertellen. god, open je mond gewoon. 'Dragon is bang dat we eindigen als Cato en Clove...' voor even slikte ik voordat ik me tegen haar muur naar beneden liet glijden. 'God, je had haar moeten zien schreeuwen in haar slaap.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Clove schreef:
    Neels, I got a drama idea!


    haha another one xD :Y) im ready for it :Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    'Jullie zullen niet zo eindigen. Als iemand jullie probeert ye vermoorden vermoor ik die persoon voordat hij of zij de kans krijgt om jullie te vermoorden,' zeg ik.

    Lucas
    Ik loop naar Prim's kamer, ik open de deur en zie op haar nachtkastje een briefje leggen. Ik pak het briefje.
    Luc, ik ben even met de mentor van District 2 wat strategie gaan bespreken. Ik zie je zo!

    -Prim

    Ik vertrouw dit niet, dus ren ik de trappen af tot ik bij verdieping twee ben. Ik open meteen de deur van de kamer van de mentor en zie iets onmogelijks.
    'Prim!' roep ik geschokt en boos tegelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    'Maar wat als je niet bij ons bent, wat als je niet bij ons kan geraken. stel je voor gemarteld worden door mulitanten...' Ik wou wat zeggen. Ik probeerde woorden over mijn lippen te krijgen, maar ze waren leeg. Maar de tranen vielen over mijn wangen. Ik liet eindelijk al mijn angst los.

    Stygius
    Gewekt door de plotselinge gedaante in de deuropening, stond ik recht. Het maakte me niet uit dat ze elkaar kende, mijn controle viel alleen op zijn woede en beschermend ging ik voor Prim staan. Nee, deze keer zal ik de mensen die ik lief heb beschermen. Deze keer tot mijn eigen dood.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    i liked it:Y)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Lucas
    Ik kon haar wel doodslaan zo boos ben ik op haar.
    'Het spijt me Lucas,' zegt Prim nog vanachter de man die een beschermende houding heeft aangenomen.
    'Je hebt het verpest,' zeg ik.
    Ik loop de kamer uit, rechtstreeks naar het dak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isalie
    Zelfs op dit moment.
    'Sorry dat ik nu niet huil maar ik heb een erge ziekte waardoor ik niet kan huilen,' zeg ik.
    Een leugen. Alleen omdat ik niet harteloos wil lijkem.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    Schuddend veegde ik mijn tranen van mijn wangen en stond ik moeilijk weer recht. 'Het maakt me niet uit. Ik had hier bovendien niet moeten komen om mijn tranen te laten gaan. Wie weet kan het mijn drinken zijn voor de spelen.' Ik moest lachen van mijn opmerking. Hoe belachelijk klonk het wel niet. 'Kun je me iets beloven?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Isalie
    'Natuurlijk,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    en weg was hij zo snel als hij gekomen was. Mijn hersenen wouden zich ontspannen, maar mijn lichaam leek de controle te overwinnen. Ze begonnen me weer te besturen. Ik kon niet ontspannen. Het enige wat ik kon doen was mezelf tegenhouden. Tegenhouden om niet achter hem aan te gaan en zijn hart eruit te rukken.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.