• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    'Jij kan er niks aandoen,' zeg ik.
    Hij hoeft geen spijt te hebben voor iets wat zijn broertje had gedaan. Hij wist niet eens dat het mijn zus was.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Ik hoop dta je het niet erg vind al ik hier eve...' Mijn ogen vielen dicht, mijn adem werd langzaam regelmatiger. Ik kon slapen, eindelijk slapen. Ze zal me wel beschermen, daar was ik zeker van. Maar ze kon me niet beschermen van binnenin. Van mijn oneindige nachtmerrie. Van het geschreeuw dat zich in mijn netvliezen was gevestigd.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Ik zal nooit weten wat hij wou zeggen.
    'Nee dat vind ik helemaal niet erg,' zeg ik tegen een slapende Stygius.
    Hij is in iedergeval even ontsnapt aan de buitenwereld, maar Morphling brengt vaker nachtmerries met zich mee.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Ik voelde me weer eenzaam, verraden, gebruikt. Terwijl ze me tot over mijn ademhaling in het water hielden. Tot ze me schreeuwend wakker kregen, tot ze me tracker jackers in me kregen. Tot ze eindelijk tot een conclussie kwamen dat ik nergens vanaf wist en me krankzinnig hadden benoemd. Ik weet zeker dat ik woest aan het slaan of schreeuwen zat in men droom. Ik wou eruit. Ik wou dit niet nogmaals herleven.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Ik merk duidelijk dat Stygius een nachtmerrie heeft. Ik ren naar de keuken en vul een kom met water. Ik ren terug naar mijn kamer en gooi de kom met water over Stygius, hopend dat het werkt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Schreeuwend werd ik wakker, alsof ik het monster van me afsloeg. Maar toen ik mijn ogen opende had ik Prim vast bij haar keel en lag ik op haar. Haar geschokte ogen keken me aan, terwijl ik voelde dat mijn hoofd nat was. voorzichtig, alsof ik een aanval verwachtte haalde ik mijn hand van haar af. Nog steeds op haar zittend. 'Het uhm, het spijt me. Ik dacht dat je. Ik dacht dat ik terug was ...' Ik kreeg het woord maar niet uit mijn mond.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Geeft niks,' zeg ik.
    Ik had maar geen water moeten gebruiken. Het is mijn eigen stomme schuld dat ik bijna stikte.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Ik kan denk ik maar beter gaan. Dragon zou me nodig hebben en jij kan denk ik alles maar beter uitleggen aan die meid van jou.' Ik liet mezelf van haar lichaam vallen en hielp haar opstaan. 'Het was leuk je te ontmoeten.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Het was leuk je te ontmoeten omdat je niet iemand bent die meedeed aan de 98ste Spelen,' zeg ik
    'En ik moet toegeven je bent best geweldig,' zeg ik zacht.
    Isalie begrijpt alles vast wel. Ze is volwassen genoeg. Teminste dat denk ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Geloof mij sgat ik ben alles behalve geweldig, jij houdt gewoon van krankzinnig.' en bij die woorden liep ik terug de gang in naar de lift en drukte ik nummer twee in.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Natuurlijk omdat ik zelf ook krankzinnig ben,' zeg ik tegen de lucht.
    Ik geef me over aan mijn wil. Ik moet naar buiten. Zo snel als ik kan ren ik naar het dak(natuurlijk neem ik de trappen) en dan zie ik James en Lucas. Ik ren blij naar Lucas toe en omhels hem.
    'Ik heb je zo erg gemist,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James
    "Oh en mij niet he" zeg ik en slaag protesterend mijn armen over elkaar.
    Ik kijk nog steeds boos naar Lucas.
    Op dit moment heb ik Aithne meer nodig dan gewoonlijk, ik ben blij dat nog niemand iets over haar gevraagd heeft.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    'Ik zat anders wel te huilen thuis omdat ik dacht dat je dood was,' zeg ik.
    Ik laat Lucas los en richt me tot James.
    'Ik heb zin in knuffels,' zeg ik met een zielig-stemmetje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Venus
    Mijn mentor was al een tijd weg en mijn medetribuut was nergens te vinden. Ik voelde me alleen, maar misschien was dat wel het meest verstandigste. Ik zal zelf toch alleen de arena uit moeten komen, als ik het tenminste overleef. Ik zette mijn passen naar de lift toe, en drukte blindelings op een knop terwijl ik mijn haren in een hoge knot plaatste. Ik moest het overleven, voor mijn familie. De lift kwam snel tot stilstand en de deuren schoten open, waardoor ik automatisch de gangen voor me inliep. Dit was niet de etage waar ik moest zijn. Ik keek terug naar de lift die nu al vertrokken was maar het teken van district 1 weergaf. 'Waar ben ik toch met mijn hoofd!'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Alex
    Rustig in een ritmisch tempo streelde in over Dragons rug heen. Ik wist niet wat er met haar gebeurd was, hoe ze weg viel naar een wereld in haar gedachten. Het enige wat ik wist was dat ze mijn naam fluisterde 'Alexander of Alex' soms zachtjes en verliefd en dan opeens schreeuwend vol angst. Ik had haar opgedroogd en in een pyjama weten te hijsen, maar verder kon ik mijn hulp bijna niet bieden. Een traan viel over haar wang heen en lande op mijn borstkast. Voordat ze helder opkeek.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.