• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    Ik duw hem niet weg, ik ben niet geshockt. Dit is anders dan al die andere keren toen Lucas me gekust heeft. Veel fijner. Het voelde ook veel vertrouwder.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Ik leek overdonderd te zijn door mijn plotselinge actie. Overdonderd dat ze me niet plat op mijn wang sloeg. Nee, daarin tegen ging ik door. Het leek bijna alsof ik al het verdriet vergat. Alsof ze het allemaal weg kuste. Mijn pas naar haar toe sloot haar in tussen de muur en mijn lichaam. Haar ademhaling tegen mijn borst. Haar geur gemengd door die van de mijne. Ik trok haar fles uit haar handen en liet hem kapot op de grond vallen. dit moest ik nuchter meemaken. Heel voorzichtig greep ik het einde van haar shirt vast, wachtend op haar reactie.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Dit wordt mijn eerste keer. Ik bedrieg Lucas dan nu wel een soort van, maar ik wou het toch uitmaken. Ik knik. Misschien begrijpt hij de hint. Of misschien begrijpt hij de hint helemaal niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    Meer had ik niet nodig, slechts een knik. Ik trok haar shirt omhoog en wachtte tot ze haar armen mee de lucht in bewoog, zodat ik de shirt van haar lichaam kon halen. Hier stonden we dan. Beide geen hemd meer aan. hier stond ik dan starend in haar ogen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Adelaido Alexander
    Ik haal mijn lippen van de hare af "ik geef niks om mijn district" grijns ik.
    Nu ben ik degene die mijn lippen op die van haar druk.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Primrose
    Ik doe mijn armen in de lucht zodat hij mijn shirt kan weghalen. Ik hoop dat dit geen Spelen zal worden waar ik een belangrijk iemand verlies. Wat ben ik irritant. Ik ben o zo irritant, omdat ik mensen waarom ik geef kwets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Venus
    Zijn lippen. Zo warm als het begin van de zomer, zo zoet als bijenhoning. was dit dan liefde. Deed liefde dit met je verstand? Ik sloot mijn ogen en liet het gevoel me overlopen, terwijl ik mijn armen in zijn nek sloeg.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    alsof ze niets woog trok ik haar de lucht in en liet haar vallen op mijn nog onaangeraakte bed. Ik liet mezelf voorzichtig op haar vallen en plaatste mijn lippen terug op de hare.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Alex
    Ze sliep, ze was ingedompeld in haar slaap en langzaam, heel voorzichtig kroop ik onder haar vandaan. Plaatste de deken over haar heen voor ik de lift indook en nummer twaalf in drukte.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    Net als vuur en ijs. Zomer en winter. Tegepolen trekken elkaar aan. Ik geniet werkelijk van de kus. Dit is het mooiste moment van mijn hele leven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelaido Alexander
    "Ik moet maar eens gaan" mompel ik "ik ben moe ga je anders mee" zeg ik en speel verlegen met mijn vingers.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Venus
    Of ik met hem mee wou? God, wat was hij schattig wanneer hij onzeker was. 'Jah, ik zou dat leuk vinden. Mijn mentor is toch al de hele tijd weg.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    Mijn lippen verplaatste zich naar haar nek, waar ik zachtjes op enkele plekjes zoog, Mij handen streelde haar heupen en langzaam nam hun weg aan tot aan de sluiting van haar broek. Ik voelde me onzeker, alsof ik haar dit niet aan moest doen. Alsof ik haar letterlijk dronken had gevoerd. Maar ik kon niet stoppen, niet nu.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Alex
    De liften kwamen snel tot stilstand en overwelmde het gevoel mijn buik. De etage van District 12 was niet veel anders dan dat van District 2. Onlangs het dure materialen objecten, bleef het gevoel dat men hier niet thuis was stijgen. Mijn hand klopte op de deur van het meisjes tribuut, maar het antwoord bleef stil. 'Isalie..? Ik ben het... Alex' Zou ze nog wel met me durven te praten na wat mijn mentor had aangericht?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Oliver Sanz

    Ik had voor de form mijn wagen outfitt aan gehouden mocht ik toch nog wat media tegen komen. Ik was behoorlijk in de war, hield Isalie nou van me of was het een deel van de act geweest die we voor het capitool moesten neer zetten? Ik ging met de lift naar het dak waar ik over de stad uit kon kijken. Het was fris buiten maar beneden in de straten was meer leven dan hier.