• Voor meer informatie kan je in het rollentopic kijken!

    Rollentopic

    May the odds be ever in your favor! 

    Know you're enemy, cause unexpected things can happen. Maybe you"ll surive this Games, but don't be too happy cause you're never save. To kill or get killed? It's your choice

    Let the 100st Hunger Games begin!


    Regels:
    •16+ mag maar waarschuw wel en maak het niet te heftig
    •Je personage mag natuurlijk schelden, maar scheld de users niet uit!
    •Je kan alleen je eigen personage dingen laten zeggen, iemand anders personage kan je alleen maar bijv. laten zitten. 
    •Een tribuut kan alleen doodgaan als de user aangeeft dat hij/zij het prima vind als zijn personage wordt vermoordt


    Rollen:
    District 1:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor HurtedHeart
    •Stylist:  Delilah Grey
    •Mentor: James. Maysilee
    •Begeleider:

    District 2:
    •Male tribute: Alexander Meysair, Katharina
    •Female tribute: Katharina Dragione, Katharina
    •Stylist:
    •Mentor: Stygius, Katharina
    •Begeleider:

    District 3:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 4: 
    •Male tribute:
    •Female tribute: Cambeline Crane, Leave
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 5:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 6:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 7:
    •Male tribute: Gereserveerd voor Maysilee
    •Female tribute: Gereserveerd voor Cinna
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 8
    •Male tribute: 
    •Female tribute: Gereserveerd voor FashionChick
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 9:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 10:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist:
    •Mentor:
    •Begeleider

    District 11:
    •Male tribute:
    •Female tribute:
    •Stylist: Alysianna del Ray
    •Mentor:
    •Begeleider:

    District 12:
    •Male tribute: Oliver Sanz
    •Female tribute: Isalie Favré, Clove
    •Stylist:
    •Mentor: Primrose Shields, Clove
    •Begeleider:

    Spelmakers:
    •Hoofdspelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:
    •Mede-spelmaker:



    Veel plezier met het RPG'en!

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 15:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Primrose
    'Ik heb een vriendje maar het lijkt alsof hij geen ene flikker om me geeft,' zeg ik.
    'Hij nam niet eens de moeite om me te steunen toen mijn zusje nog net dood was,' voeg ik eraan toe.
    Misschien moet ik het uitmaken? 


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alex
    'Beloof dat je me nooit zult verlaten!' De woorden staken me als naalden in mijn lichaam. Hoe kon ik haar ooit verlaten. Ik had haar al eens verloren en het zou me niet nog eens gebeuren. 'Met heel mijn hart.' Haar ogen keken me met tranen aan. Ze was zo gebroken. 'Beloof me dat we niet eindigen als Cato en Clove.' Zat ze daarbij, had ze daar werkelijk angst voor? Hoe kon ze zo denken? Wij waren Alex en Dragon, geen Cato en Clove. En toen begreep ik het. Cato en zijn einde, daarom klamde ze zich vast aan me. Nu viel het kwartje.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    'Wel Primrose dat is dan geen goede vriend.' Ik liep langzaam haar richting op en keek haar echt in de ogen aan. Klaar om elke leugen te ontcijferen. 'Vertel mij eens, waarom maak je jou zorgen om mij?'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Gewoon ik ben nou eenmaal iemand die zich snel zorgen maakt. Denk ik,' zeg ik.
    Lucas gedraagt zich sinds onze Spelen niet meer echt als een goede vriend. Hem dumpen lijkt me een goed idee. Zijn hart zal vast niet breken. Toch?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Stygius
    'Dan geef ik jou een kleine tip Primrose, maak je niet al te veel zorgen om mij. Je weet wat er is gebeurd met men die het wel deed.' Ik plaatste mijn hand op een bureau en liet de alcohol erover heen vallen. Eventjes beet ik op mijn tanden voor de prikking maar negeerde alles nadat de pijn toenam.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Mijn zwakste punt is en blijft altijd: Ik negeer 99% procent van de bevelen die ik krijg. Dus die zal ik vast ook negeren,' zeg ik.
    Al wordt het mijn dood. Ik zal me zorgen blijven maken om Stygius. Waarom weet ik zelf ook niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelaido Alexander Arville
    Ik haal mijn schouders op, de wil om haar te zoenen is groot.
    Ik heb meerdere vriendinnen gehad, maar Venus liet me in een korte tijd meer voelen dan al die meiden bij elkaar.
    Haar ogen, lippen, haren zijn veel mooier dan van wie dan ook, misschien ben ik deze keer wel écht verliefd.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Stygius
    'En mijn zwakste is en blijft de pijn van mensen om wie ik geef. Zie we boksen tegen elkaar. hoe denk je dat dit ooit nog goed gaat komen?' ik deed mijn shirt uit en rukte er een stukje vanaf die ik om mijn desinfecterende hand bond. Ik draaide mezelf naar Prim toe voordat ik naar haar toe wandelede en een lokl haar uit haar gezicht haalde. 'Pull yourself together, Primrose. You are a mess.'


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'Than I am a mess. I don't care cause my life already sucks,' zeg ik.
    Hoe kan ik het ooit zover hebben laten komen? Je leven is nou eenmaal klote als je moet aanzien hoe 24 kinderen elkaar proberen te vermoorden en er 23 doodgaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Venus
    'Oke laat me raden.' Besloot ik nadat hij zijn schouders ophaalde. Ik haatte de stilte, ook al was ik ernaar vernoemd. 'Men dacht dat je een spectacel kan maken omdat je de zoon van een winnaar bent. en zo is er unaniem voor jou gestemd.' Ik kon het niet laten om verlegen te glimlachen. Hij deed iets met me.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    'Iedereens leven zuigt in deze tijden, mijn lief.' En voor even was ik omgetoverd. Wat waren wij twee een rotzooi samen, men zou wel lachen als ze ons zo zouden zien. 'Kijk mensen, hier hebben we twee winnaars. Kijk wat er met hun is gebeurd. Aanschouw hoe een rotzooi hun zijn.' Een grimas nam mijn gezicht toen ik de woorden luisop sprak.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Primrose
    'We zijn het perfecte voorbeeld van twee winnaars die zo'n rotzooi zijn dat het niet erger kan worden,' zeg ik.
    Ergens zijn we nu best lachwekkend bezig. Maar ergens zijn we ook zo...raar bezig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelaido Alexander Arville
    "Nee eigenlijk is het meer zo gegaan mijn vader en moeder hebben beide dezelfde hongerspelen overleeft, je weet wel die hongerspelen waar elke tribuut in opstand is gekomen?
    Iedereen in district 1 zou het prachtig vinden om te zien hoe ik vermoord wordt of iedereen vermoord" zeg ik.
    Zacht druk ik mijn lippen op har wang, bang omdat ze het misschien niet wilt of al een vriendje heeft.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Venus
    Die kus. Het was zo voorzichtig. Het voelde raar op een vlak, wetend dat wij niet zoveel geluk zouden krijgen als zijn ouders. Dat een van ons zal moeten sterven in de spelen. Ik sloot me ervan af. Ik sloot die gedachte totaal in het hoekje van mijn hersenen. 'Dan zou jou district denk ik niet blij zijn als ik dit doe.' Ik plaatste me om mijn tenen en duwde mezelf omhoog zodat ik mijn lippen op de zijne kon vestigen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Stygius
    'Een complete rotzooi.' Ik weet niet wat er met mezelf gebeurde. Ze temde het monster in me, zij leek mijn Morphling te zijn. voor ik mijn actie zelf al door had duwde ik haar kin mijn mijn linkerhand iets meer omhoog en plaatste ik mijn lippen op de hare. Voordat ik weer bij zinnen kwam.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.