• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Er moets iets gebeuren want iedereen is aan het schrijven Of iedereen is inspiratie loos.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Psychos schreef:
    heeft iemand een half/heel RPG-idee die dat samen met moi uit wilt werken? (wbw)

    Jammer genoeg ben ik nu inspiratie loos D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Well, Rose, tell me (wbw)

    Silvano Vino
    Na wat gerommel - een deur openen en iemand dragen was moeilijk - duwde hij de deur open, om die eenmaal binnen weer met zijn voet dicht te duwen.
    'Je deur vroeg erom.'
    Hij liet zijn blik even door de ruimte gaan, en legde haar daarna neer op het bankje. 'Leuk huisje.'


    -

    Miorynn
    Na iets wat een eeuwigheid in een eigen omhelzing leek te zijn hief ze haar hoofd op, om alleen een grijze lucht, eeuwige sneeuw en een man te zien. Een man? Direct schoot haar lichaam weer in de vluchtstand, hoewel het allemaal bedekt werd door iets wat waarschijnlijk een combinatie van vermoeidheid en een hoop boze emoties was die ze niet kende, en haar benen konden de kracht om op te staan even niet meer vinden. Met een blik waarin alle levenslust leek te zijn weggevaagd keek ze hem aan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Lichtelijk achterdochtig keek hij naar haar. Als ze maar niet ook meteen een heel verhaal begon, maar daar zag het er niet naar uit.


    -

    Raveny
    Ik grinnikte. 'Dankje.' Rustig ging ik rechtop zitten, ik voelde me al beter. De zwarte vlekken waren weg en de duizeligheid bijna, hoewel ik nog steeds knallende koppijn had. 'Ook bedankt dat je me gebracht hebt, trouwens.'

    Well, it changes everytime I think about it...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Noem gewoon iets :3

    Silvano Vino
    'Graag gedaan.' Onwillekeurig wierp hij een blik op zijn schouder, en plofte neer op één van de stoelen.


    -

    Nou, eerst dacht ik dat Raveny verliefd zou worden op Silvano, en toen kwam ik op een of andere manier uit op een zwangerschap... Maar ik kan dus echt vrij slecht 16+ stukjes schrijven xd
    Raveny
    Ik grinnikte en ging om mijn knieën op de bank zitten. Vervolgens rekte ik me zover uit als ik kon en plukte een bosje kruiden van het plafond. Rustig ging ik weer zitten terwijl ik op een blaadje knabbelde. 'Wil je ook? Het is best lekker.'

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 16:46 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Miorynn
    Ze rilde onder de manier waarop hij naar haar keek. Alsof hij haar niet vertrouwde... Een snelle scan van zijn uiterlijk leerde haar dat hij waarschijnlijk zo'n bloedzuiger was. Híj was degene die niet te vertrouwen was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ach :3

    Mischa Guerra
    Haar ogen gleden over hem heen, waardoor er onwillekeurig een kleine grijns op zijn gezicht verscheen. Zijn donkerbruine ogen glommen.
    'Vind je het wat?'

    Silvano Vino
    Verbaasd keek hij toe, leunde achterover in de stoel en haalde een hand door zijn donkere haar. Blaadjes eten?
    'Nou..'


    -

    Iris
    wel eens het gevoel gehad dat sommige vergeten dat je er nog bent? jep dat heb ik nu.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveny
    Ik schoot in de lach bij het zien van zijn gezicht. 'Het is gewoon munt, hoor. Daar word snoep van gemaakt.' Ik stond op, liep naar de haard en viste een doosje lucifers van een plank af. Al snel werd de kamer aangenaam verwarmd door het vuur en tevreden ging ik weer zitten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Miorynn
    "Kysyi!" snauwde ze, direct daarna weer geschrokken door haar eigen uitbarsting. Ze had geen idee wat er met haar was, maar eigenlijk was ze ook nog nooit zo vaak zo veel personen op één dag tegengekomen sinds ze op haar vijftiende wegvluchtte van huis.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    mm... zal ik nog een Dulcis of Sanguis aanmaken? Want daar zijn er nog niet zo veel van...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Alles kan :'D

    Mischa Guerra
    Hij liet zijn wenkbrauwen langzaam omhoog gaan, keek onderzoekend naar haar gezicht. Welke taal sprak ze? Als het nou Frans was geweest, had hij doodleuk kunnen antwoorden. Jammer genoeg verstond hij er niks van.
    'Ook hallo.'

    Silvano Vino
    Langzaam pakte hij een blaadje, en zette zijn tanden erin. Daarna bekeek hij het even, volgde haar onwillekeurig met zijn ogen.
    'Mwa,' was zijn commentaar.


    -