• Okee, ik ben dus helemaal verliefd op een Player.
    Hij zit bij mij in de klas, en ik heb al een keer met hem gezoend, een poos terug, alleen, nu loop ik steeds te ouwehoeren met hem, steeds maken we rot op merkingen tegen elkaar, en dan gaan we half vechten, en uiteindelijk staan we weer te knuffelen:$ en ook vandaag uit school weer, kreeg ik zelf 2 of 3x een kus van hem! op me mond, ik denk dat we gingen zoenen als 2 vriendinen vanmij er niet ineens aan kwamen stormen. en nu zie ik hem anderhalve week niet meer!:( maar wat moet ik doen? met hem af gaan spreken?
    hem zeggen wat ik voel? maar hij is player. ik weet het niet! help!


    the memory will never die!

    Misschien is het handig eerst te vragen wat hij voor jou voelt ofzo..

    ja maar, hij neemt me toch niet sirieus! en ik kan het niet vragen, omdat ik hem anderhalve week of langer niet zie:$


    the memory will never die!

    uhm lastige situatie gewoon op msn vragen wat hij voor je voelt xD


    /

    moosxx schreef:
    ja maar, hij neemt me toch niet sirieus! en ik kan het niet vragen, omdat ik hem anderhalve week of langer niet zie:$

    :x ff wachten dan xd
    Ik zou het niet op msn ofzo vragen als ik jou was.
    Maar. Misschien voelt ie wel iets voor je. Misschien ;p

    xNEE schreef:
    (...)
    :x ff wachten dan xd
    Ik zou het niet op msn ofzo vragen als ik jou was.
    Maar. Misschien voelt ie wel iets voor je. Misschien ;p


    ik zou sowieso niet op msn vrage wat ie van me vind:$ maar, wel of die wilt afspreken?:$ ofzo,
    ik weet het niet:$


    the memory will never die!

    moosxx schreef:
    (...)

    ik zou sowieso niet op msn vrage wat ie van me vind:$ maar, wel of die wilt afspreken?:$ ofzo,
    ik weet het niet:$

    ja dat is leuk, vraag of ie ergens met je wilt gaan "chillen" ofzo =p
    Maar dan niet ergens waar zijn vrienden bij zijn. Dan is ie denk ik toch niet eerlijk :$

    xNEE schreef:
    (...)
    ja dat is leuk, vraag of ie ergens met je wilt gaan "chillen" ofzo =p
    Maar dan niet ergens waar zijn vrienden bij zijn. Dan is ie denk ik toch niet eerlijk :$


    dat kan opzich wel, alleen ik durf het niet te vragen, want straks denkt ie dat ik hm leuk vind, en vind hij mij niet leuk?:$


    the memory will never die!

    moosxx schreef:
    (...)

    dat kan opzich wel, alleen ik durf het niet te vragen, want straks denkt ie dat ik hm leuk vind, en vind hij mij niet leuk?:$

    dan is het moeilijk.... Ik weet het ook niet meer xd

    okee:$ mag ik je toevoegan als vriend?:$


    the memory will never die!

    Als het een player is, tja.
    Love the real stayer?


    ok

    Attached schreef:
    Als het een player is, tja.
    Love the real stayer?


    maar, ik heb gewoon gevoelens voor hem, en daar kom ik niet zo makkelijk van af:$


    the memory will never die!

    Als je echt overduidelijk bewijs hebt dat het een player is zou ik het achterwege laten. Probeer in dit soort gevallen je gezond verstand te gebruiken, hoe moeilijk het ook zijn mag.


    No growth of the heart is ever a waste

    moosxx schreef:
    (...)

    maar, ik heb gewoon gevoelens voor hem, en daar kom ik niet zo makkelijk van af:$

    Hoe weet je zo zeker dat het een player is, dan?
    Heeft hij dat zelf gezegd, zelf gezien of gehoord? o.o'


    ok

    Hmm ik heb geeen idee, sterkte..


    I don't need words to feel those lips.

    waarom zou hy player zijn ?.
    uit dit verhaal lees ik alleen dat hij met jou aan het kloten is en niet met andere meisjes.


    ' niks is wat het zijn moet '