• tekst verwijderd

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 20:31 ]


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Misschien probeerde hij te slapen? Iedereen heeft wel eens momenten waarop hij/zij het even niet meer aan kan, alsof jij hem zo niet zou aankijken als hij in de slappe lach zit terwijl jij héél hard huilt.


    Let it come and let it be

    als ik met godverdomme scheld, word mijn moeder altijd boos. dan denk ik ook jesus, sorry hoor. het is maar een scheldwoord.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wauw, jij ziet je pa echt graag he.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Counterpoise schreef:
    Misschien probeerde hij te slapen? Iedereen heeft wel eens momenten waarop hij/zij het even niet meer aan kan, alsof jij hem zo niet zou aankijken als hij in de slappe lach zit terwijl jij héél hard huilt.

    Dit + ik vind het erg onrespectvol dat je 'is fijn dat hij depressief is' typt om het te verwoorden.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 19:27 ]


    comfort in c h a o s

    Je kan het hem niet echt kwalijk nemen, vind ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Counterpoise schreef:
    Misschien probeerde hij te slapen? Iedereen heeft wel eens momenten waarop hij/zij het even niet meer aan kan, alsof jij hem zo niet zou aankijken als hij in de slappe lach zit terwijl jij héél hard huilt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cockney schreef:
    Wauw, jij ziet je pa echt graag he.

    Nee, ik vind het egt erg dat hij zich rot voelt.
    Maar daar kan ik weinig aan doen snap je.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Counterpoise schreef:
    Misschien probeerde hij te slapen? Iedereen heeft wel eens momenten waarop hij/zij het even niet meer aan kan, alsof jij hem zo niet zou aankijken als hij in de slappe lach zit terwijl jij héél hard huilt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat hij lag te slapen

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 19:25 ]


    Shoganai i ne~

    Counterpoise schreef:
    Misschien probeerde hij te slapen? Iedereen heeft wel eens momenten waarop hij/zij het even niet meer aan kan, alsof jij hem zo niet zou aankijken als hij in de slappe lach zit terwijl jij héél hard huilt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DamnPrincess schreef:
    (...)
    Nee, ik vind het egt erg dat hij zich rot voelt.
    Maar daar kan ik weinig aan doen snap je.

    Nee, maar je kan er wel een beetje rekening mee houden.
    Ik kan echt begrijpen dat je de slappe lach krijgt, en het is goed dat je plezier maakt, maar als je vader er last van heeft kan je ook gewoon zeggen
    "sorry, ik doe wat stiller."
    Hij blij, jij blij, problem fixed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een depressie mag je niet onderschatten.


    Has no one told you she's not breathing?

    Counterpoise schreef:
    Misschien probeerde hij te slapen? Iedereen heeft wel eens momenten waarop hij/zij het even niet meer aan kan, alsof jij hem zo niet zou aankijken als hij in de slappe lach zit terwijl jij héél hard huilt.


    To love is to destroy.

    'Tis fijn dat hij depressief is'
    Wat ben jij een gevoelloos kreng, jezus. Sorry hoor ;)

    Anitaaa schreef:
    Een depressie mag je niet onderschatten.


    Birds born in a cage think flying is an illness.