• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Silvano Vino
    Met een opgeluchte zucht gooide hij het kastje dicht, en ging op het aanrecht zitten.
    'Wat voor soep? Toch niet met die blaadjes erin, of wel?'


    -

    *gaat even googelen welke groentes er in groentesoep zitten*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    'Nou, ik kan er speciaal voor jou munt doorheen doen...' begin ik grijnzend. 'Nee, grapje. Gewoon wortel en prei, denk ik. Oh, en ik kan er vlees doorheen gooien. Ik moet binnekort toch echt van dat hert af, anders gaat het rotten.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij trok zijn wenkbrauwen op, keek grinnikend naar haar. 'O, ik krijg de restjes?'


    -

    Raveny
    'Ja. Ja, eigenlijk wel ja,' knikte ik lachend. Ik liep de achterdeur door, opende de houten kist die tegen de muur stond en sneed een groot stuk van het dode hert dat daar lag. Klauwsporen verraadden de doodsoorzaak - een hongerige lynx. Met het vlees en het mes liep ik terug naar de keuken en begon het vlees in kleinere stukjes te hakken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Het is Fins, maar ik haal alle accenten eruit om het een beetje anders te maken. :'P En omfg mijn Frans is zo slecht... T_T

    Miorynn
    Ze fronste haar wenkbrauwen. Hij sprak de woorden zo snel en vloeiend uit dat hij wel ergens vandaan móest komen waar ze die taal spraken. Het ging haar iets te snel, en ze klauwde met haar handen in de sneeuw.
    "Auta luonto..." mompelde ze, omdat ze geen idee meer had wat ze moest zeggen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wie wil Nairawen ontmoeten, btw? :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    Rustig volgde hij haar handelingen, voelde een kleine grijns op zijn gezicht ontstaan.
    'Zo zie je er best eng uit,' merkte hij op, zijn ogen schoten even naar het mes in haar handen en het vlees dat voor haar lag.


    -

    Mijn Frans ook, dus gebruik ik de nepste vertaler ever: Google *O*

    Mischa Guerra
    'Excuses-moi?' grinnikte hij, en leunde tegen de boom die pal achter de steen stond.
    Hij liet zijn donkere blik even over haar gezicht glijden. Niet verkeerd, eigenlijk.


    -

    Volgens mijn neppe vertaler betekent wat ze net zei "help de natuur"..? :'D


    -

    Raveny
    Ik grinnikte. 'Dankje.' Het vlees kiepte ik in een stenen kom, waarna ik een bosje wortels en een stengel prei van het plafond haalde. Ook die begon ik te snijden. 'Zeg, je opa zit niet hysterisch naar je te zoeken mag ik hopen?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Nee, als iemand dat zou doen zou het mijn vader zijn. Maar die weet dat ik soms gewoon niet kom opdagen, dus ja.'
    Hij leunde tegen het muurtje, liet zijn blik door het huisje gaan.


    -

    Nee, het is een deel van een langere zin "Auta luonto anna voima tee vereni vahvemmaksi", wat "Let the power of nature make my blood run stronger and stronger" betekent. Ik heb het van een liedje :'3

    Miorynn
    "Hmm?" Ze had geen idee hoe ze die zin eigenlijk moest uitleggen, en bovendien maakte zijn uiterlijk het er niet gemakkelijker op. Hij straalde één en al duisternis en intimidatie uit, wat haar een ongemakkelijk gevoel bezorgde, zeker omdat zij zat en hij dus als het ware over haar heen torende.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hij zit ook (cat)

    Mischa Guerra
    Om de één of ander reden leek een gesprek met dit meisje hem veel interessanter dan al die andere mensen die op het eiland rondliepen.
    'Waar woon je?'


    -

    Ik krijg nu zin in soep o.o
    Geef me vijf minuten ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.