• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Iris
    Ik hoorde geluid ergens vandaan komen.Ik draaide me om , maar zag niks


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik moet even naar de winkels D:. me zus zit nu naast me te wachten :'D
    Ben over ongeveer een half uur of later terug.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Miorynn
    Ze hoorde voetstappen achter die van haar, en keek over haar schouder. Vaag zag ze een silhouet, met vleugels. Een klein gilletje verliet haar mond, en ze versnelde haar pas.

    [gaaah... heb 't zo druk... D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Waarom is iedereen zo druk? :3

    Silvano Vino
    Op de gok liep hij het bos in, hopend dat zijn opa hem daar niet zou zoeken. Waarschijnlijk niet, in het bos was er stroming in de meeste wateren en kon hij niet ijsvissen. Een oude gek, dat was het.


    -

    Ik baal echt dat ik net op het moment dat Laura er was ging douchen :'D


    -

    Zal ik Raveny weer op silvano afsturen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Iedereen die Silvano wilt meeten, meet hem maar ^^

    dat is dus een ja :3


    -

    Zorah
    'Wacht even!' riep ik haar na en ook ik versnelde mijn tempo. 'Ik doe je niets, hoor!'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    Ik grinnikte inwendig terwijl de zwaluw die ik was van boom tot boom vloog. Zou Silvano weer omvallen als ik op zijn schouder ging zitten? Dat was echt heel grappig geweest. Zonder waarschuwing sloeg ik mijn vleugels uit en landde op zijn schouder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Psychos: de reden heet "proefwerkweek"... D:]

    Miorynn
    Ze negeerde de stem van het meisje - ze sprak de menselijke taal, dat was nog erger - en rende door, tot ze een goede boom zat. Met een sprong hing ze er al half in. Haar nagels krasten over de stam toen ze zocht naar houvast; haar voeten trappelden tot ze eindelijk een goede tak had gevonden om op te balanceren. Snel klom ze verder naar boven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zorah
    De klauwsporen stonden duidelijk in de boombast en de voetstappen hielden op, dus het was duidelijk waar het meisje heen was. Ik sloeg mijn vleugels uit en vloog omhoog, tot ik op dezelfde hoogte als zij was. 'Boe.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Als ik niet was blijven zitten in de 3e had ik dat ook gehad, alleen precies in een andere week (cat)

    Silvano Vino
    Een paar meter verderop rende een meisje voorbij - het meisje dat hij uit het wak had gehaald. Blijkbaar probeerde iemand contact te zoeken, gezien de uitdrukking op haar gezicht. Ergens klonk dan ook een vage stem.
    Toen ze uit het zicht verdween, was hij onwillekeurig blijven staan. Bedachtzaam keek hij naar de bomen, toen hij opeens iets op zijn schouder voelde.
    Geschrokken sprong hij opzij, maar omdat de sneeuw in het bos niet glad was, bleef hij overeind staan.


    -

    Miorynn
    Ze gilde opnieuw toen het meisje plotseling voor haar verscheen. Met grote ogen keek ze haar aan.
    "Sinulla ei one bisnesta. Se one minun metsaa. Menna tassa, juuri nyt!"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Ik kraste een vrolijk hallo in zijn oor, pretlichtjes twinkelden in mijn kraaloogjes. Leuk spelletje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zorah
    Ik grinnikte en vloog een stukje achteruit, om haar wat meer ruimte te geven. 'Rustig,' zei ik. Ik wist niet of ze me zou verstaan, maar misschien hielp de wat sussende toon in mijn stem. Ik wees naar mij. 'Zorah.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.