• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Silvano Vino
    'Er komt een dag dat ik je van schrik fijn knijp,' mompelde hij geïrriteerd, en klopte de sneeuw van zijn broek.


    -

    Miorynn
    Ze fronste; afkeer welde in haar op. Ze had er altijd zo'n hekel aan als anderen dachten dat ze een soort halve wilde was.
    "Ik versta je wel, hoor," zei ze, in een poging tot zelfverzekerdheid, maar er klonk een angstige trilling door in haar stem.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zorah
    'Sorry,' zei ik. 'Ik wilde je niet beledigen, maar ik dacht dat je deze taal niet sprak. Nou, ik ben dus Zorah.' Ik glimlachte verontschuldigend, maar rekende er eigenlijk niet meer op dat ze me nog zou vertrouwen.

    Raveny
    Een krassende lach verliet de snavel en ik vloog naar het dichtsbijzijnde stapeltje kleren. Rustig verruilde ik de veren voor de huid, kleedde me aan en liep terug. 'Ik vind het eigenlijk best een leuk spelletje,' grijnsde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Even brb, sorreh! Moet even sociaal zijn op verjaardag van mijn broertje - me hates parents.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mmh, back, maar ik moet zo wel weer naar beneden -.-


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Miorynn
    Een sissend geluid, dat niet veel goeds kon betekenen, verliet haar mond, en ze sloeg haar armen om de tak en keek "Zorah" geïrriteerd aan. Haar lippen hield ze stevig op elkaar. Een dood blad viel van de tak boven haar hoofd en bracht wat poederachtige sneeuw met zich mee, maar ze negeerde het.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    'Ik snap de lol niet echt,' bromde hij, leunend tegen één van de bomen.
    Onwillekeurig liet hij zijn blik even over haar heenglijden.


    -

    Raveny
    'Maar ik wel,' grinnikte ik. 'En over dat fijnknijpen maak ik me geen zorgen - ik ben toch veel sneller dan jij.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zorah
    Mmmh, ze mocht me niet echt. 'Ik was alleen nieuwsgierig,' verdedig ik mezelf. Wacht, waarom deed ik dat? Nou ja, wat maakte het ook uit. Ik had het nou toch al gezegd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Terug ! :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Silvano Vino
    'Dat heeft weinig nut als ik je vast heb.'
    Dat hij sterker was, wisten ze beiden wel. Net zoals dat zij sneller was, maar dat liet hij maar even achterwege.


    -

    Raveny
    'Maar je kan me niet vastpakken als ik wegren,' wierp ik tegen. 'Kijk, dan gebeurt er zoiets.' En lachend stoof ik ervandoor, bij elke stap stoven wolken poedersneeuw de lucht in.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aloha Loïs ^^ *hoopt dat ze naam goed onthouden heeft*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Aloha Loïs ^^ *hoopt dat ze naam goed onthouden heeft*

    Je hebt me naam goed onthouden :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wauw, dat vind ik heel knap van mezelf o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.