• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Silvano Vino
    Hij sloeg zijn armen over elkaar, een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij wist dat ze weg zou rennen als hij erover door ging.


    -

    Raveny
    Lachend draaide ik me om, en daar ging het mis. Mijn voet bleef ergens achter haken, en ik viel. Mijn hoofd knalde op iets hards - Een steen?
    Een boomwortel? - en een scherpe pijn schoot door me heen. Zwarte vlekken dansten voor mijn ogen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    They needed some drama(cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Iris
    Ik hoorde een raar geluid of iemand ergens tegen aan knalde en liep er naar toe.'Alles oke?' vroeg aan iemand die op de grond lag.

    Ik verveel me dood dus spring ik er even in :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ff brb xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Back!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Jullie zijn ook lekker levendig.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sorry, ik was even bezig met m'n profiel :'D

    Silvano Vino
    Zijn wenkbrauwen schoten omhoog, hij sloeg zijn grijze vleugels uit en snelde naar haar toe.
    Eenmaal bij haar, knielde hij langzaam neer. 'Gaat het?'


    -

    Ik vergeef het je(A)
    Raveny
    Ik fronste. 'Duizelig,' mompelde ik. 'Note to self: kijk voor je,' voegde ik er aan toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Een flauwe glimlach verscheen op zijn gezicht, waarna hij automatisch zijn armen om haar heen sloeg en haar overeind hielp.
    'Misschien is dat inderdaad een idee.'


    -

    Raveny
    Ik wankelde even, plaatste mijn hand tegen de schors van een boom en glimlachte half. 'Het gaat wel weer een beetje,' loog ik. Om eerlijk te zijn waren de zwarte vlekken net aan een woeste rondedans voor mijn ogen begonnen, maar dat ging ik hem niet vertellen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kan ik in springen want ik verveel me dood :3?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorry, mijn personages zijn bezig...
    Trouwens, Val, you missed my post?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Zijn wenkbrauwen krulden even in een frons, een paar tellen keek hij onderzoekend naar haar gezicht.
    'Je kan goed liegen,' gaf hij daarna toe. Meestal was het voor hem meteen duidelijk als iemand de waarheid niet sprak, nu had het even geduurd.


    -

    Miorynn
    "Oh?" Haar stem had een rauwe bijklank gekregen, en ze sprak plotseling met een zwaar accent dat aangaf dat ze zó weer kon overspringen op de taal waar ze het meest van hield.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.