• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Oh. *fail* Maar ik denk dat hij nog steeds wel groter is dan haar?

    Miorynn
    Ze leunde iets naar voren, zodat haar armen de vrijheid hadden, en maakte een weids gebaar om zich heen. "Hier," verduidelijkte ze. Eigenlijk had ze wel een huis in de stad, bij haar ouders, maar daar ging ze zelden heen, alleen als ze iets nodig had. Dan wachtte ze tot ze sliepen en stal ze vervolgens hun koelkast en portemonnee leeg.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:14 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik lust geen soep (cat)

    En uhm, ik denk het wel :'3

    Mischa Guerra
    Hij trok zijn wenkbrauwen op, en keek onwillekeurig op naar de bomen.
    'In het bos?' vroeg hij lichtelijk sceptisch.


    -

    Ik lust ook geen soep. Op uitwisseling moest ik macaronisoep eten, ging bijna over m'n nek. D':

    Miorynn
    Ze knikte, en haalde een hand door haar dreads. Ze waren weer eens uit de simpele staart gevallen waar ze ze meestal in droeg, en zuchtend begon ze hen weer vast te maken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ieuw ._.

    Mischa Guerra
    Bedachtzaam keek hij naar haar, volgde hoe haar vingers behendig haar lange dreads bij elkaar begonnen te halen.
    'Dus.. hoe douche je?'


    -

    Back ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    'Dan is het goed.' Ik gooide de fijngehakte groente bij het vlees en liep naar de woonkamer. Zachtjes neuriënd pakte ik de ketel, vulde die buiten met sneeuw en hing het weer boven het vuur. Zodra het gesmolten was gooide ik het de groente en het vlees erdoor, en dan was het wachten tot het kookte.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Na een paar minuten sprong hij van het aanrecht, en liep naar de stoel waar hij net op had gezeten. Met een zucht ploftte hij weer neer, tot hem iets te binnen schoot.
    'Waar zijn je ouders?'


    -

    Raveny
    'Die hebben me toen ik twee maanden oud was onder een boom gedumpt,' antwoordde ik droogjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ga eten x


    -

    D:
    Okay... *kijkt sip*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Miorynn
    Wat was dat nou weer voor vraag? "Ooit van water gehoord? Het zit hier o... overal onder het ijs." Verdomme, waarom haperde haar stem altijd zo? Het deed haar klinken als een jong, zielig meisje, niet als een negentienjarige.
    Ze bond de dreads vast met een draadje, en haar handen voelden merkwaardig leeg toen ze weer slap in haar schoot lagen. In elk geval had het vastbinden van haar haren haar nog iets gegeven wat ze kon doen. Nu voelde ze zich nogal ongemakkelijk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Terug van eten ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mischa Guerra
    'Ja, maar daar plassen al die wilde beesten in,' grinnikte hij.


    -

    Ben er weer :'D


    -

    Jeez, wij kunnen ook niet timen... Ik ga eten xd
    Tot zo!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.