• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Miorynn
    "Tervehdys," zei ze, iets rustiger, maar nog steeds op haar hoede. Ze wist wat hij was; ze wist ook dat hij geen recht had op haar bloed, maar met zulke creaturen wist je het maar nooit...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    Rustig ging hij op de steen zitten die achter hem stond, en trok één van zijn benen omhoog om zijn voet er ook op te laten rusten.
    'Goed, en met jou?' vroeg hij doodleuk, alsof ze een normaal gesprek aan het voeren waren.


    -

    Iris
    Ik hoorde een raar gemopel in een andere taal, geen flauw idee wat het was.Blijk baar had echt niemand door dat ik hier stond te kijken of er iets ging gebeuren. Ik keek naar de grijze lucht. Een dikke sneeuw vlok lande rustig op mijn hand.Gevolgd door meerdere dikke sneeuw vlokken. Grijze lucht met dikke sneeuw vlokken , dat ziet er niet goed uit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveny
    Ik grinnikte, terwijl ik zijn blik op me voelde. Het was een vreemd gevoel, maar niet onprettig. 'Eigenlijk moet ik zo maar eens beginnen met koken, maar ik heb geen zin om op te staan. Wat een dilemma.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Dan kook je niet,' antwoordde hij simpelweg, en sloeg zijn benen over de leuning van de fauteuil.
    'Je kan altijd nog bij mij komen eten.'


    -

    Miorynn
    Ondanks dat ze hem zonet had begroet, vond ze het gruwelijk irritant dat hij bleef.
    Ze gooide haar hoofd naar achteren, waardoor haar te lange dreads de grond raakten. "Ik spreek je taal wel, ik vind hem alleen erg lelijk. Menee hivin minulle, mutta."

    Meinem Dulcis. :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    'Dat kan natuurlijk ook,' beaamde ik. 'Of jij bij mij.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mischa Guerra
    'Eigenlijk is het ook niet mijn taal, hoor. Het is dat ik hem van mijn grootouders heb geleerd,' grinnikte hij. Daarna liet hij zijn donkere blik weer naar haar afdwalen, ookal leek ze geïnteresseerder te zijn in de bomen.
    'Mais il n'est pas poli de parler une langue inconnue, hmm?'


    -

    Sorry, ik weet even niks xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Meteen schoten zijn handen omhoog, verwoed schudde hij met zijn hoofd.
    'Als je maar niet dacht dat ik dan ga koken.'


    -

    Raveny
    Ik schoot in de lach. Hij zag er ook zo grappig uit! Onwillekeurig zag ik hem voor me in een schort en toen had ik al helemaal de slappe lach. Door mijn onbeheersbare geproest kon ik geen woord meer uitbrengen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Argh, je herinnert me eraan dat ik m'n Franse woordenlijsten nog in wrts moet zetten. D:

    Miorynn
    "Jij doet 't ook," zei ze. Ze wist niet letterlijk wat hij zei, maar van de enkele lessen Frans die ze op school gehad had - meestal was ze daar overigens niet bij - wist ze zo ongeveer wat hij zei.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wat spreekt Miorynn eigenlijk? Fins, Zweeds..? (cat)

    Silvano Vino
    'Als dat een ja is: vergeet het maar.' Hij stond op, en liep naar de keuken toe.
    Daarna begon hij willekeurige kastjes open te trekken. 'Heb je geen.. brood of zo?'

    Mischa Guera
    'Si vous me comprenez, je pourrais aussi bien continuer à parler français.'
    Blijkbaar was er hier ergens een school of iets dergelijks waar ze Frans als vak hadden, of ze sprak nog tien talen.


    -

    Iris
    Zodra iemand iets in het frans ga zeggen ben ik weg. Ik liep weer terug naar huis want er kwam sneeuw aan.het probleem was dat ik na 10 min niet meer de weg wist. Fijn ik was verdwaald.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Raveny
    Toen ik weer een beetje was bijgekomen stond ik op en liep naar hem toe. 'Rustig maar, ik kook wel,' zei ik, nog altijd nagrinnikend. 'Je mag kiezen, soep of vlees met groentespul.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.