• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Meisje, naam onbekend (Witwicky)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Parsel)
    6: Liam (RapunzelHale) & Aria (kiara2)
    7: Ardina (Karli)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Parsel)
    9: Cassie (Fae)
    10: Nicole (suchikouchia)
    11: Tariq (Parsel) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    8: Saph (Maeleena)
    11: Amycus (Parsel)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Felan x Primrose (nou ja... ooit... als Felan iets minder klootzakkerig doet)
    Fayan x Saph (tot Felan's ongenoegen)


    Voor de mensen die er een tijdje niet geweest zijn, komt hieronder zo even te staan waar iedereen is.

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons derde vierde vijfde topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 21:08 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Cathal
    Ik drukte een kus op haar wang terwijl een Avox onze lunch naar binnen bracht. 'Net zo geweldig als jij,' zei ik met een glimlach


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Geschrokken keek ik naar het meisje achetr de mentor. Niets was hier veilig. Het liefst pakte ik nu gewoon Fayan's hand en rende wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *Vergeet 2 keer een abo *


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Zijn de stylisten al klaar met de tributen?
    Srry als ik te veel vragen stel]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aralys
    "Tsjah." Ik haalde mijn schouders op. "Het ziet er zo... káal uit, zonder make-up." Ik gebruikte expres niet de ik-vorm, om het minder persoonlijk over te laten komen. "Ik bedoel; iedereen in het Capitool ziet er zo uit. Gebruik je het niet dan..." Waarschijnlijk kon hij de zin zelf wel afmaken, en bovendien had mijn stem de kracht verloren. Iedere ochtend stond ik minstens een uur voor de spiegel. Hoe kon ik zo snel de schade weer goedmaken?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Zo'n beetje wel :'D We wachten tot vanavond emt de interviews, als bijna iedereen online is ^^ we zijn nu tijd aan eht opvullen]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'het is allenbei erg.'Zei ik terug. Ze liep weg, ik begreep haar ook wel.
    Ik had nu het idee dat ik naar mijn stylist moest. Ik had geen diee waar ik moest beginnen met zoeken. Het was een chaos.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Oké wat droegen de tributen uit District 12?*Heeft geen zin om alles te lezen*]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    'Iemand moet het proberen,' zei ze, zonder aandacht te besteden aan het meisje dat achter haar was gaan staan.
    Al voor ze de Spelen had gewonnen, wilde ze een nieuwe wereld. Een eerlijke democratie, een kans om gelukkig te worden voor iedereen. Maar niemand had het ooit gedurfd, dus was het zo gek dat ze de kans greep die ze zag?

    Alyda Alma
    Een heldere lach ontsnapte aan haar, en ze keek bedenkelijk naar het eten. Dit zouden ze nooit thuis hebben gekregen, ze zouden enkel een slap, vies aftreksel hadden kunnen verzorgden.
    'Ik krijg dit niet op,' mompelde ze, en keek op naar hem.


    -

    Cassie - District 9
    Ik kijk even naar de mensen. Ik herken Saph en Fayan, de laatste zo te zien op het punt om te gaan huilen. Ik glimlach naar hem. 'Hé. Gaat het wel?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Vanavond.... Kunnen de interviews dan wel ná acht uur beginnen, dan ben ik ongeveer weer thuis. D:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tariq Timaeus
    'Dus je doet het alleen om erbij te horen?' De afkeuring in zijn stem was te horen, en hij zuchtte even. 'Alleen daarom?'
    Hij keek naar haar gezicht, de paniek in haar ogen aangezien haar huid open en bloot lag, zonder een dikke laag make-up.


    -

    Fauvism schreef:
    [Vanavond.... Kunnen de interviews dan wel ná acht uur beginnen, dan ben ik ongeveer weer thuis. D:]

    [Ik ben dan ook pas thuis ._.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Ik zwaai een beetje met mijn handen. Ze was misschien wel net zo tegen het Capitool als ik, maar slim was ze niet.
    'Stil,' sis ik naar haar. Mijn ogen flitsen rond, ik verwacht elk moment een spelmaker te zien. 'Het capitool zit voeral. Ik kijk naar het meisje, ze stond eerder nog op het dak.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Ik ben niet dom, het interesseert me gewoon niet of ze me horen of niet,' sneerde ze terug, en keek even naar het meisje. Het was waar, het maakte niet meer uit. Ze konden haar toch niet nog meer breken.
    Maar blijkbaar zagen hun twee het anders, en wilden ze blijven leven in deze maatschappij. Zonder nog iets te zeggen liep ze weg, haar vingersnagels drukten zich in haar handpalmen om te voorkomen dat de tranen zouden opwellen.


    -