• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Silvano Vino
    'Ow,' mompelde hij, en sloeg wat ongemakkelijk zijn blik neer.
    Waarom moest hij nou weer zulke stomme vragen stellen?


    -

    ow, tot seu (cat)


    -

    Jip, wil je nog even Leyla's laatste post sturen dan? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke ^^


    -

    Leyla Manta
    Een verlangende, zachte kreun ontsnapte uit haar keel toen hij haar tegen zich aantrok. Haar heupen draaiden soepel, tot ze hem tegen haar aan voelde drukken.
    Langzaam duwde ze haar onderlichaam naar beneden, waardoor hij bij haar binnen drong.


    -

    Vedran
    Als vanzelf duwden mijn heupen zich een stukje omhoog zodra ik voelde hoe ik in Leyla gleed en een geweldig gevoel door mijn onderlijf schoot.
    Ik drukte mijn lippen op de hare, trok haar stevig tegen me aan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zal ik straks een Sanguis-friend van Vedran binnen laten vallen? :'D

    Leyla Manta
    Lustig beantwoordde ze de kus, beet zacht op zijn onderlip.
    Een kreun ontsnapte aan haar, haar vingernagels krastten even over zijn borst terwijl haar heupen soepel begonnen te bewegen.


    -

    Ja, doen! :'D

    Vedran
    Mijn handen daalden af naar haar heupen, terwijl mijn eigen ook zachtjes meebewogen met haar ritme.
    Mijn ogen waren genietend gesloten, af en toe gleed er een zucht over mijn lippen. Ik verlangde naar meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Miorynn
    "Hoe denk je nou dat een dier een gat in het ijs kan maken zodat hij erin kan plassen?" Ze keek geïrriteerd naar hem. Haar vleugels waren weer verschenen, wat erop duidde dat ze elk moment weg kon vliegen.

    gvd... typen wil maar amper met half-bevroren handen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    (wbw)

    Leyla Manta
    Een ondeugend glimlachje sierde haar lippen even, waarna ze die zacht op de zijne drukte en daardoor een kreun smoorde van hen beiden.
    Haar lange, blonde lokken vielen naar voren, lagen onrustig over haar schouders en rug.

    Elias
    Ongeduldig gaf hij een derde klap tegen de deur. Hoe lang stond hij er al? Hij wierp een blik op zijn horloge. Tien minuten.
    Maar hij wist zeker dat Vedran gewoon thuis was. Met een grom liep hij langs het huis naar de achtertuin. Dan maar zo.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:14 ]


    -

    Raveny
    'Dat kon jij ook niet weten,' probeerde ik hem gerust te stellen. 'Een vrouw heeft me gevonden en opgevoed, maar toen ik dertien was hebben handlangers van de koningin haar gedood. Ik was helemaal in paniek, maar een paar weken later werd ik veertien en veranderde ik in de zwaluw. Toen werd alles een stuk beter. Hier woon ik sinds Myra me vond,' vertelde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nu echt eten - eerste keer was vals alarm xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Is het koud? o.o

    Mischa Guerra
    O ja, ijs en zo.
    Met een geïrriteerde frons leunde hij achterover, keek haar vanonder zijn donkere wenkbrauwen even aan. Hij zou er nog wel even aan moeten wennen.


    -

    Silvano Vino
    'Aha, oké,' mompelde hij, nog steeds ongemakkelijk. Hij begon aan een los draadje van de stoel te trekken, tot er een scheur klonk en een tweede zo los kwam. Verdomme.
    'Sorry.'


    -

    Vedran
    Mijn handen verplaatsten zich naar haar kont, maar ik liet haar nog altijd het tempo bepalen. Het was heel anders, gedomineerd worden, maar het beviel me maar al te goed, tot mijn grote verbazing.

    Staat Elias ook in het rollentopic? -kenthemniet-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen