• Hai.
    Ik zit dus een beetje in dubio: zal ik extensions nemen of niet? Ik heb van nature best wel veel en dik haar en het komt tot over de schouder, maar ik ben zwaar verslaaft aan invlechten en dat soort dingen en dat lukt niet met de lengte die ik nu heb.
    Dus extensions zijn leken mij die ideale oplossing. Maar zijn die dingen niet funest voor je haar [want ik heb begin dit jaar highlights laten zetten en mijn haar is hartstikke dood van de bleek gegaan]? En hoe duur zijn extensions eigenlijk? Ik heb al gezocht op internet naar prijzen, maar echt duidelijk staat het er niet op. En wat zijn jullie ervaringen? Hoelang blijven ze zitten, na hoeveel tijd moeten ze eruit?
    De lengte die ik dan zou willen is rond mijn onderrug, of is dat teveel gedoe?


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik zit er al een tijdje over te denken om extensions te nemen en ik kijk voor prijzen enzo meestal op http://hairextensionsale.com/...

    Als je je haar niet wil beschadigen zou ik clip ins nemen, die kan je gewoon elke ochtend opnieuw inclippen...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Voor goede extensions betaal je al snel 400 euro. Die kunnen zeven maanden blijven zitten want uiteindelijk wordt dat haar niet gevoed door je hoofdhuid en sterft het af. Je moet ook om bepaalde tijd ze weer omhoog laten steken en volgens mij is dat ook niet zo goedkoop (van een exacte prijs heb ik geen idee).
    Daarbij is het absoluut niet gezond voor je haar.

    Laten groeien en geduld hebben is mijn boodschap. Ik "spaar" nu al vier jaar. Mijn haar kwam tot net onder mijn schouders en nu zit het ietsjes boven mijn onderrug.

    Als je toch echt nu meteen langer haar wilt, dan kan je misschien op zoek gaan naar van die stroken die er in moet vast klikken met speldjes. Dan kan je ze alleen gebruiken om speciale kapsels te maken en kan je ze er s avonds weer uithalen. Dat komt een pak goedkoper uit en gaat een stuk langer mee. Wel oppassen met stijlen en krullen, daar kunnen ze wel kapot van gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zou clip-ins nemen, want als je dik haar hebt zoals je zegt zie je die waarschijnlijk niet zitten c: Ik weet alleen niet waar je ze kunt kopen, sorry.

    Gancanagh schreef:
    Voor goede extensions betaal je al snel 400 euro. Die kunnen zeven maanden blijven zitten want uiteindelijk wordt dat haar niet gevoed door je hoofdhuid en sterft het af. Je moet ook om bepaalde tijd ze weer omhoog laten steken en volgens mij is dat ook niet zo goedkoop (van een exacte prijs heb ik geen idee).
    Daarbij is het absoluut niet gezond voor je haar.

    Laten groeien en geduld hebben is mijn boodschap. Ik "spaar" nu al vier jaar. Mijn haar kwam tot net onder mijn schouders en nu zit het ietsjes boven mijn onderrug.

    Als je toch echt nu meteen langer haar wilt, dan kan je misschien op zoek gaan naar van die stroken die er in moet vast klikken met speldjes. Dan kan je ze alleen gebruiken om speciale kapsels te maken en kan je ze er s avonds weer uithalen. Dat komt een pak goedkoper uit en gaat een stuk langer mee. Wel oppassen met stijlen en krullen, daar kunnen ze wel kapot van gaan.

    Pfoe. 4oo euri, dat is wel heel veel, die clips zijn idd dan wel een goed idee :')


    I solemny swear I'm up to no good.

    Maar ik heb heel glad haar, bijna niets blijft er in zitten,,, Zouden die clips dan wel blijven zitten?


    I solemny swear I'm up to no good.

    Normaal horen ze vrij stevig vast te zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rho schreef:
    Maar ik heb heel glad haar, bijna niets blijft er in zitten,,, Zouden die clips dan wel blijven zitten?


    Het stukje waar je ze in steekt een klein beetje touperen, dan zouden ze wel moeten blijven zitten.


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Het stukje waar je ze in steekt een klein beetje touperen, dan zouden ze wel moeten blijven zitten.

    Okaaay, thanks :)


    I solemny swear I'm up to no good.

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1243513


    The night is dark and full of terrors.