• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.

In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics

Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

"In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]

-

Nee, gewoon een tijdelijk iets :'3 Net zoals Fayan's ex was bijvoorbeeld.

Leyla Manta
    Het duurde niet lang of haar bewegingen werden feller, ruwer. Haar lippen weken van elkaar en ze richtte zichzelf op zodat hij dieper naar binnen gleed.
    Daarna boog ze weer iets voorover, kustte zijn hals, drukte haar heupen tegen de zijne.

Elias
    Hij duwde het deurtje open, en liep naar de schuifdeur aan de achterkant van het huis. Na wat gepruts duwde hij hem open, en stapte het huis in.
    Leeg. Zijn wenkbrauwen fronsden zich. Vreemd.

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:17 ]

-

Miorynn
    Haar vleugels maakten ongecontroleerde bewegingen, alsof ze het liefst heel snel weg wilde vliegen. Ze probeerde het te stoppen door haar vleugels plat tegen de boom te drukken, maar het lukte niet. Verdomme, hij maakte haar zenuwachtig. Onrustig verstrengelde ze haar vingers met elkaar. Waarom zei hij niets terug? Ging hij haar nu doden en leegzuigen of iets dergelijks?

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Mischa Guerra
    Erg gerust te zijn leek ze niet, eerder alsof ze bang voor hem was. Nou, niet echt bang. Twijfelend liet hij zijn blik over haar glijden. Hij kon zijn vinger er niet op leggen.

-

Oh zo, okay :3
    En ik eet taaitaai's, yum :9~

Vedran
    Mijn mond zakte open en mijn kreunen kwamen luider over mijn lippen.
    God, ze was hier zo goed in. Die heupen, die waren goud waard.
    Eén van mijn handen was verplaatst naar haar borst, terwijl de andere nog altijd op haar heup lag en haar steviger tegen me aan duwde.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

I want taaitaai D':

Leyla Manta
    Het bed kraakte even, haar ademhaling versnelde. Haar lippen drukten zich nog steeds in zijn hals, tot ze zich iets oprichtte en een vurige kus begon.

Elias
    Hij wilde zich net weer omdraaien, toen hij een pakje sigaretten op de salontafel zag liggen. Hij was dus thuis, Vedran zou het huis niet uit gaan zonder zijn verslaving.
    Boven zijn hoofd klonk wat gekraak. Lag hij al in bed? Onmogelijk. Toch liep hij de trap op.

-

Miorynn
    Ze verplaatste haar voeten wat, frummelde aan haar vingers en haalde nog maar weer een hand door haar nu vastzittende haar. Haar vleugels waren wat tot rust gekomen, maar nog steeds was het nerveuze gevoel nog niet verdwenen. Ze kuchte; schrok van het geluid van haar eigen kuch en sloeg snel haar benen over elkaar om de aandacht af te leiden.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Mischa Guerra
    'Ben je bang voor me of zo?' vroeg hij na een paar minuten stilte. Hij trok zijn wenkbrauwen iets op, leunde tegen de boom achter hem.

-

*stuurt op* Alsjeblieft (cat)

Vedran
    Het tempo versnelde, onze ademhaling werd steeds zwaarder en onze heupen bewogen steeds sneller.
    Mijn handen gleden over haar hele lijf, af en toe drukten mijn vingers in de huid, tegelijkertijd met het gekreun.

Iris
    Het was donker en ik liep nog steeds rond.Sneeuw vloog naar beneden, maar gek genoeg was voelde het niet koud aan.Ik struikelde over een boom stronk , omdat ik geen hand voor ogen zag.Ik hoorde een ijzige geschreeuw van een jongetje in de verte vandaan komen.Ik dacht aan de voet stappen die ik gezien had.Misschien had ik ze niet moeten volgen.

[Ik probeer wat meer mysterieuzen dingen er in te stoppen ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Trouwens, ik heb nog twee mensen over. Charis, een Cornu en Veralynn, een Sirene. Wil iemand één van hun tegenkomen?

Nairawen wil één van hen wel tegenkomen. :'D

Iris wel 1 tegen komen ;3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Jeuhj, dan kan ik ze allebei spelen :'D Oke, wie wil wie tegenkomen? (:

Jum (cat)

Leyla Manta
    Kippenvel onstond waar zijn handen waren, ze drukte haar lichaam tegen hem aan.
    Een kreun ontsnapte aan haar keel, haar vingers legden ze tegen de zijkanten van zijn gezicht.

Elias
    In gedachten verzonken liep hij de gang op, hoorde het hout niet eens kraken onder zijn voeten. Zonder te kijken duwde hij de deur van de slaapkamer open, en keek op.
    Een zee van blonde lokken over een blote rug, Vedrans benen. Hij bleef geschrokken staan, half geamuseerd.
    'Goedeavond.'

-

Miorynn
    "Nee..." Haar stem haperde weer. Verdomme, ze wilde niet dat hij wist dat hij haar angst inboezemde. Die blik van hem deed haar geloven dat hij haar elk moment kon aanvallen.