• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Lughnasadh)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:23 ]


    -

    Mischa Guerra
    Hij schraapte zijn keel even, haalde onwillekeurig een hand door zijn bruine haar.
    'Geloofwaardig,' grinnikte hij sarcastisch. 'Ik eet je niet op, hoor. Ik drink je ook niet op, trouwens.'


    -

    Vedran
    Ik vloog overeind, trok de dekens wat meer over Leyla en mij heen en keek over Leyla's schouder naar de ongewenste bezoeker. Elias.
    "Rot op."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Vedran kwam opeens overeind, net nadat de onbekende stem had geklonken. Dankbaar trok ze de deken verder over hen heen, nadat ze half van hem af was gerold.

    Elias
    Hij sloeg zijn armen over elkaar, grinnikte even door de hese, hatelijke stem van Vedran.
    'Ik kwam gezellig een sigaretje roken.' Hij liet zijn blik even naar Leyla glijden.


    -

    Vedran
    "Kijk ergens anders naar," snauwde ik toen ik zijn blik op Leyla's lichaam zag branden.
    "En ik zeg het je nog een keer; rot op."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gosh - mijn ouders zijn echt vervelend. Moet alweer weg, grmbl. Morgen ben ik er wel weer gewoon.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben er morgen ook de hele dag, jeuhj. Tot morgen dan, Rose! *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Hij trok zijn wenkbrauwen even op, keek vanuit zijn ooghoeken naar Vedran.
    'Hoe moest ik nou weten dat je..' Hij kuchtte even. 'bezig was.'
    Daarna wierp hij een onwillekeurige blik op de kleding die naast het bed lag, om vervolgens weer met een lichte grijns naar de twee in het bed te kijken.
    Naar Vedrans lichaam ging hij toch niet staan loeren, dat was niet zo interessant.

    Leyla Manta
    Ongemakkelijk kroop ze wat dichter tegen Vedran aan, sloeg haar blik neer en keek weer op naar de man. Ze had geen idee waar ze moest kijken, of wat ze in hemelsnaam moest doen of zeggen.
    Maar niks zeggen, dat was waarschijnlijk voorlopig het beste.


    -

    Oké, tot morgen <3


    -

    Omg, ik heb nu echt zin om mijn beugel uit mijn mond te rukken. D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vedran
    "Je weet het nu. En daarbij, wie geeft jou het recht dat je zomaar mijn huis binnen mag komen?" vroeg ik boos. Kon hij niet gewoon weggaan?
    Als ik niet naakt was geweest, dan was ik allang opgestaan om hem aan zijn nekvel buiten de deur te smijten. Maar ja, om dat te doen met een enorme erectie. Nee, dank u, ik zat wel goed zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elias
    Hij leunde nonchalant tegen de deurpost aan, liet zijn lichtgroene ogen weer naar het meisje glijden. Of de vrouw. Hij wist het niet precies.
    'Hoe oud is ze, Vedran?' vroeg hij, alsof ze zelf te stom was om te antwoorden.
    'Negentien, twintig?' Een grijns verscheen. 'Op het randje, hoor.'

    Leyla Manta
    Geïrriteerd krulde ze haar vingers op, waardoor haar vingernagels over zijn borst krasten.
    God, wat een irritante man. Misschien was hij aardiger dan als hij Vedran niet in bed betrapte met iemand.


    -

    Miorynn
    Iets anders dan een lage "hmm" kwam er niet uit haar mond. Ze sloeg haar vleugels om zichzelf heen toen een scherpe windvlaag hun kant op kwam, en begon weer te rillen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Vedran
    "Dat gaat je niks aan, Elias. En nu mijn huis uit."
    Waarom lag mijn broek zo ver weg? Wáárom moest ik daar zo nodig mee gooien en hij lag hij niet gewoon binnen handbereik?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mischa Guerra
    Hij grinnikte even, leunde wat voorover.
    'Of denk jij van wel?' Hij liet zijn blik over haar glijden. 'Ookal zou ik het willen, het zou niet eens mogen.'


    -

    Elias
    Geïnteresseerd gingen zijn wenkbrauwen verder omhoog, liet zijn blik rustig over haar gezicht glijden.
    Een glinstering verscheen in zijn ogen. 'Achttien?'
    God, straks was ze minderjarig. Dat zou nog wel lachen worden.


    -