• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Briarrose
    'Engel,' zeg ik met een lachje.
    Ik spreid mijn witte vleugels die ingevouwen achter mijn rug zaten.
    May stond inmiddels haar handen te wassen en ik draaide me een beetje om om haar ook bij het gesprek te betrekken.
    Ik glimlachte.

    [ik ben offline, doe met Rose en Luce wat jullie willen :P]

    Cameron is nieuw vanwege het jongensgebrek, haha. :'D

    Cameron
    "Wat ben jij?" De jongen die net is binnen komen vallen is ook nog eens straight to the point.
    "Wie ben jij?" Vroeg ik hem eerst voor ik een antwoord op zijn vraag zou geven.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Iemand in kamer 4?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Amber
    Ik glimlachte. 'Mooie vleugels.' Zei ik onder de indruk. Ik plukte wat aan mijn kleren en keek even in de spiegel.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Jason Thomas Strykx
    "Wie ben jij?"vraagt hij eerst. Ik haat het als iemand niet op mijn vraag antwoordt. Ik ga op het bed voor hun zitten. "Ik, ik ben Jason Strykx. En jij bent?"


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Bedoel je nu met die vraag wat hij is als wezen of wie hij is? :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    May Roux
    Ik knik, ik had helemaal niets om te tonen op dit moment, ik zucht ongelukkig. Gelukkig ben ik een winterelf en zou mijn bloesem er gauw genoeg zijn.

    Owen Queens
    "Hij is cameron en ik probeer te gokken wat hij is, ga zitten, Jason." zeg ik plagerig, nog steeds in mijn geheugen gravend. "Wat kan je toch zijn?"


    Love is louder.

    Failish schreef:
    Bedoel je nu met die vraag wat hij is als wezen of wie hij is? :'D


    Wat als wezen ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Aaight. :'D

    Cameron
    Ach, die arme stakkers. "Ik zal jullie een hint geven," ik sta op, ga ver genoeg van de jongens staan zodat er niemand of niets vuur zou vatten, waarna ik de vlammende vuurpunten loslaat en mijn vleugels hun vrijheid gun, maar houdt ze wel half opgevouwen tegen mijn rug omdat ze niet in de kamer passen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:22 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    Ik hap naar adem en staar naar de vlammende dingen op zijn rug. "Wow, dat's extreem." zeg ik in mijn vage skaters-taaltje. Ik wandel om hem heen en wil woorden naar hem gooien als 'flex, neig, graaf en radicaal.'


    Love is louder.

    Jason Thomas Strykx
    Ik schrik van het vuur en deins naar achteren. En ga ik zo ver van hem af staan. Ik zie Owen rond hem lopen. "Alsjeblieft doe die vuurdingen weg!"roep ik. Ik loop naar achter totdat ik met mijn rug de muur bereik. Vuur kon soms echt onhandig zijn...


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Oeh yeah, Cameron gaat scoren bij de meiden man. >8D

    Cameron
    Als ik Jason zijn reactie zie, berg ik mijn vleugels gelijk terug zorgvuldig weg in de donkerrode littekens op mijn rug.
    "Sorry, ik wilde je niet laten schrikken," ik zette een stap verontschuldigend naar Jason toe.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:31 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Jason Thomas Strykx
    Van de muur loop ik weer terug naar mijn plek op het bed. Nog steeds van schrik pak ik wat water. Drinken vampieren wel? Ik wijs naar Owen dat ie mag beginnen.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    "Hij gaat écht niets opfikken hoor." grijns ik naar Jason en ik wou nog met mijn vinger door het vuur gaan. "Had ik zo'n dingen maar." momper ik en ik ga terug op bed zitten, nu zou hij gaan raden wat ik was.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:33 ]


    Love is louder.

    Cameron
    "En ik kan het vuur volledig beheersen," zeg ik, mijn schouders ophalend. Ik wilde een voorstelling geven met de kaarsen, maar ik besloot het toch maar niet te doen. Ik wilde mijn kamergenoot niet de dood in sturen door zijn angst.
    "Jij hebt vast ook wel een of andere gave superkracht," glimlach ik geniepig naar Owen. Hij raakte net het vuur aan alsof het hem niets kon schelen, misschien was hij er ook eentje? En wat zou Jason zijn? "Wat voor wezens zijn jullie?"

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:36 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.