• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    [Ik ben eten. Ben straks weer terug.]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Python schreef:
    [Ik ben eten. Ben straks weer terug.]
    [Smakelijk.] : D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    I warn you; Leah is a first class ass hole (:

    Komen we trouwens niet een hoop jongens te kort? :'D
    -het is dat ik er geen kan spelen, anders maakt eik die wel aan-

    Sky Leah Morgan.
    "Zit je ook op die slaapzaal?" vroeg een meisje met blonde (toch? ;p) haren aan haar. Leah fronste en keek haar aan. Leah bekeek het meisje kort, ze leek een jaar of 17, niet veel jonger als haarzelf dus. Ze had haar wel eens vaker op school gezien, maar nog nooit gesproken, maar als ze anderen moest geloven was zij een vampier. Er werd wel flink wat afgeroddeld op school en Leah ving vaak wat op, ze hield niet van vampiers, het idee dat ze al zo vreselijk oud waren was zeer vreemd. "Helaas wel ja," antwoordde ze daarom, in de hoop dat haar andere kamergenoten wat beter waren. Het liefst wezens die zich niet met haar zouden bemoeien.

    Pixie Yarina.
    Meli leek nogal verbaasd toen ze haar vleugels had laten zien en Pixie voelde haar wangen kleuren, iets wat nog erger werd toen ze haar zacht een compliment hoorde fluisteren. "Dankje, maar het valt reuze mee hoor," mompelde ze zachtjes, ze voelde zich altijd verlegen worden als ze complimenten kreeg, het voelde alsof ze die niet verdiende. Het was niet alsof ze speciaal was, ze was geboren zoals ze geboren was, het was niet zo dat ze haar vleugels zelf geschapen had.. Ze had ze gekregen - een feit waar ze erg dankbaar voor was - dus het was niet iets waar mensen haar complimenten over hoorde te geven, dat vond zij althans. "Een nimf, of nu ja, een bosnimf om precies te zijn," antwoordde haar nieuwe kamergenoot, die ze nu al begon te mogen, wat voorzichtig. "Een nimf? Dat past echt bij je, ik dacht al dat je zoiets was, je leek me niet echt het type voor een eng wezen of iets dergelijks.." antwoordde ze.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May Roux(-> amber)
    "Ja.." zeg ik stil tegen het nieuwe meisje, dat vroeg of'k ook in die slaapzaal vertoefde. "Ik ben meteen terug." excuseer ik me, ik loop de gang in, opzoek naar wat leven.

    [Ik ben in de war! Waar bevindt Owen zich nu? -gaat zoeken-]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 17:42 ]


    Love is louder.

    Jullie moeten echt duidelijker zijn tegen wie jullie het hebben :'D
    Ze ter desnoods tussen haakjes achter wie dan 'het meisje' is.. ;p
    Zoals hierboven, want die post van dingetje was toch aan Leah gericht,
    of ben ik nu scheef bezig?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nja, misschien zijn er wel wat weinig jongens, hmm. Misschien dat ik er nog wel eentje kan aanmaken of zo, ik zie wel. :')

    Meli
    "Dankjewel, denk ik." Glimlachte ik verlegen, niet wetend wat ik anders moest zeggen. "Ik bedoel maar dat ik blij ben dat je niet aanziet als een eng wezen, want enge wezens zijn eng en de laatste keer dat ik naar mijn spiegelbeeld keek was ik niet eng, of toch niet zo eng."
    Ik kon me wel voor mijn hoofd slaan dat ik weer aan het ratelen was.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik ben eten ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bon appetitoooooooorz. (bloos)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Idd weinig jongens. 5 van de 18 ofzo. Maar ehh... Mensen in slaapzaal 1; ik heb ook nog een stukje geschreven (A)


    Being happy is a choice ~

    Oh, mag ik ook nog een jongen aanmaken dan? ;D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    [Geeft niet, Amber kan ook scherp uit de hoek komen ^^ En ja Amber had het tegen Leah ^^]

    Amber
    Ik trok één wenkbrauw op. Beledigde ze me nou terwijl ze me niet eens kende? 'Als je me niet mag, wens ik je een leuk jaar toe. Met mij op je slaapzaal.' Zei ik en ik vertrok weer zonder nog één woord tegen haar te zeggen. Over het algemeen was ik niet zo bitchie, maar zocht geen ruzie met me. Ik liep slaapzaal 3 in en ging op mijn bed zitten.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Failish schreef:
    Oh, mag ik ook nog een jongen aanmaken dan? ;D


    Ja hoorr, stuur maar even pb


    Being happy is a choice ~

    May Roux
    Fijn, er zaten al twee drama-queens op mijn kamer. Ik rol mijn ogen, maar wandel dan verder door de gang. Die stond al flink vol, maar het enige wat ik nu zocht was een toilet. Ik loop zo ontzichbaar mogelijk langs de groep.

    Owen Queens
    Ik leun tegen de deur van slaapzaal 4, hier sliepen ook meisjes, maar ik wou gewoon nonchalant over komen. Een meisje met afgewassen blauw haar loopt langs me, ze lijkt erg opzoek. Ze loopt snel voorbij me, ik die uit mijn concentratie geraak val zo de kamer binnen. "Oh! sorry!" ik roep meteen moord en brand, dit was zo onbeleefd van me.


    Love is louder.

    Sky Leah Morgan.
    "Oh, maak je maar geen zorgen om mij, ik vermaak me wel hoor," antwoordde ze bijdehand en streek met een zelfvoldaan glimlachje een lok haar achter haar oor. Als ze maar niet dacht dat ze haar bloed kreeg, dan kon ze mooi een pak slaag verwachten. Ze verwachtte trouwens toch niet dat ze lang in de slaapzaal zou blijven, mocht ze weer een 'mist aanval', zoals zij dat noemde, krijgen, dan zouden ze haar vast overplaatsen omdat ze een 'gevaar' was. Ha, het zou niet de eerste keer zijn en het maakte haar ook niks uit. Zwijgend liep ze verder, vreemde blikken, zacht gemompel en wijzende vingers negerend. Kijk maar uit hoor, dacht ze spottend, straks val ik je aan.

    Pixie Yarina.
    Ze keek haar vreemd aan en lachtte zachtjes. "'t Is oké, ik ga trouwens kijken wie hier nog meer op school zijn, ga je mee?" vroeg ze, ze had geen zin om alleen te gaan. Erg goed in anderen aanspreken was ze nou niet, nooit geweest ook. Ze was simpelweg verlegen en ook preuts. Plots kwam er iemand binnen vallen, geschrokken keek ze naar de deur, maar toen ze zag dat het gewoon een jongen was kalmeerde ze weer. "Is niet erg," mompelde ze verlegen, in de buurt van jongens was het altijd nog erger, een ramp!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Amber Claires
    Ik begin al mijn spullen uit te pakken en kijk even rond. Ik zuchtte diep. Wat kon ik eens gaan doen. Ik besloot maar gewoon wat over de gangen te gaan lopen. Misschien kwam ik dan iemand tegen waar ik een gesprek mee kon voeren. Ik stond op en liep de slaapzaal weer uit en liep wat over de gang heen.


    I hate that I can't stay mad at you.