• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    [^nope, maar je mag wel even bij zaal 3 langskomen? Of bij de binnenplaats Luce ontmoeten :P ]

    RainbowDay schreef:
    [Zitten er mensjes in slaapzaal 4 nu of niet?]


    Ja, Pixie, owen en Meli..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owen Queens
    Meli, dat was best een mooie naam. Ik lach scheef naar haar en wil de kamer gaan verlaten. "Ik zal maar eens gaan, mijn kamer is nummer 2!"
    Eigenlijk wou ik nog niet weg, maar ik had niets meer te zeggen, en dit was wel erg onbeleefd. Als ik half door de deur heen ben stop ik: "Wat voor iets ben jij eigenlijk?"

    May Roux
    Ik wandel naast het meisje, dat Amber blijkt te noemen en ik staar in het rond, opzoek naar een bordje met 'WC' of iets dergelijks op. "Wat? verstoppen ze die in de kelder, ofzo?" vraag ik sarcastisch, meer aan mezelf dan aan iemand anders.


    Love is louder.

    Pixie Yarina.
    Ze bleef stilletjes staan, niet goed wetend wat ze moest zeggen. Wat ongemakkelijk schoof ze op haar voeten heen en weer en tuurde toen zwijgend de andere kant op. Wel, ze kon ze nu moeilijk onderbreken met een lompe 'ik ben Pixie'. Nee, dat deed ze niet. In plaats daarvan liep ze naar het raam en zette het een stukje open omdat ze het nogal muf vond ruiken in de kamer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meli
    Mijn geniale vlaag van spontaniteit en nieuwsgierigheid was weer verdwenen nu ik wist wie en wat hij was. Hij vertelde in welke kamer hij lag en draaide zich om, liep door de deur en bleef letterlijk in de deur staan. "Wat voor iets ben jij eigenlijk?"
    "Een nimf," glimlachte ik onhandig
    ---
    Ik dacht even : oh nee. :'D

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:36 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    "En zij?" vraag ik weer, plotseling nieuwsgierig, ook al voelde die deur door mijn maag wel erg ongemakkelijk, naar het wel heel mooie meisje bij de raam. Niet dat Meli niet mooi was, zeker niet minder mooi dan het andere meisje, alle meisjes zijn mooi, vind ík dan persoonlijk.


    Love is louder.

    Crystal
    Ik deed de slaapkamer deur open.Blijkbaar zatten er al wat menen in.'Hai.'zei ik verlegen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    gtg


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Briarrose
    Ik stond voor het raam in mijn slaapzaal, mijn bruine haar wapperde een beetje door het kleine briesje dat uit het raam kwam.
    Mijn kamergenootjes waren er niet, Charlie niet, Leah niet.
    Ik zuchtte en stapte de gang op, ik besloot om opzoek te gaan naar de Wc's.
    Bij de wc's kwam ik 2 andere meisjes tegen.
    Ik knikte naar ze.
    Ze stelden zich voor als May en Amber.
    'Briarrose, zeg maar Rose,' zei ik terwijl we de wc's in liepen.

    Amber Claires
    Ik grinnik even om May. 'Hopelijk niet.' Zeg ik lachend. Als ze de wc's echt in de kelder hadden, werd dat nog een probleem voor sommige leerlingen. Ik was een vampier en kon goed in het donker kijken, maar ik kon me voorstellen dat andere studenten daar meer moeite mee zouden hebben. 'Hi.' Zei ik glimlachend tegen Rose.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:46 ]


    I hate that I can't stay mad at you.

    Voor iedereen in het topic, zie hier, onze nieuwe aanwinst: grapje :'D

    Naam: Cameron
    Achternaam: Auguste
    Roepnaam: Cam
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Wezen: Half mens, half feniks. (Mag de hybride hiervan Meniks zijn? haha :'D )
    Uiterlijk - mag met foto, hoeft dus niet:
    Cameron heeft donkerbruin haar, hij is kei lekkaaaah, heeft een gebruind kleurtje, mjammie, en hij heeft donkerblauwe ogen.



    Karakter: Cameron is een warme ziel, hij kan ontzettend charmant en aardig zijn, hoewel hij ook wel eens vurig uit de hoek kan komen. Hij heeft zijn beste dagen als de zon warm en lang schijnt en kan zich wel eens somber voelen op vuile winterdagen. Voor de rest is hij een vrolijk ventje.

    E: sorry voor het gifje. Maar ik vond niets leukers. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:45 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    May Roux
    "Ik heb jouw al ontmoet, in de kamer?" ik houdt mijn hoofd scheef naar haar, maar accepteer het dan maar dat ze me al vergeten was, niet zo verwonderend eigenlijk. Ik stap een van de cabines in om me af te zonderen van het gesprek dat de twee andere meiden vast wouden voeren zonder me.

    Owen Queens
    Ik kijk verbaast naar het meisje dat net binnenkwam, ze had de deur door me heen gesleurd, aangezien ik er net nog midden in zat.


    Love is louder.

    weer zo'n jonge -gayhandje- is er geen 19-jarige dude voor leah? (x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PFUT. Negentien jaar is zo oud. (clown)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    [Ik moet gaan. Doeg (: ]


    I hate that I can't stay mad at you.