• Mijn moeder gaf me eerder vanavond een envelopje, wat ze al ruim 20 jaar bewaard heeft voor me. Er zit een plukje van mijn babyhaar in en de eerste echo die ze heeft laten maken. Een bijzondere inhoud dus...Nu had ik vrijwel meteen een idee, en gelukkig was mijn moeder het er ook mee eens. Ik wil er een amulet voor laten maken, om die dan aan mijn vriend als cadeau te geven met kerst of op onze bruiloft volgend jaar.
    Ik heb alleen geen flauw idee hoeveel zoiets kost en waar ik dat kan laten doen ... Heeft iemand daar enig idee over?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat zou echt wel een heel bijzonder kado zijn. :) Ik vind eht een heel goed idee, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik zou eens navragen bij de palatselijke juwelier misschien?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Geen idee, nog nooit zoiets laten doen. Miss kun je navragen bij de plaatselijke juwelier??

    Ik zou ook zo'n lieve moeder willen...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mmmm ... Weet niemand zoiets?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee, ik weet het niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Aaah, iemand moet toch wel een idee hebben? ><


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sorry geen idee, maar het is wel een heel mooi en schattig idee :'D


    Shoganai i ne~

    Gewoon bij een juwelier denk ik? Als ze het zelf niet kunnen doen weten ze vaak wel adresjes waar het wel kan.

    Gewoon even ter bescherming hoor, maar wees er wel zeker van dat je het weg wilt geven. Het is niet zomaar iets. (:

    Rizardo schreef:
    Dat zou echt wel een heel bijzonder kado zijn. :) Ik vind eht een heel goed idee, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik zou eens navragen bij de palatselijke juwelier misschien?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mijn nichtjes hebben het laten doen met een foto van hun moeder, voor één ketting waren ze 100 euro kwijt. dat vind ik nogal duur.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Juneau schreef:
    Gewoon bij een juwelier denk ik? Als ze het zelf niet kunnen doen weten ze vaak wel adresjes waar het wel kan.

    Gewoon even ter bescherming hoor, maar wees er wel zeker van dat je het weg wilt geven. Het is niet zomaar iets. (:


    Dat weet ik, maar na 4 jaar samen zijn ondanks 24000km verschil en met een huwelijk op komst zonder ooit twijfel in elkaar te hebben en alles wat hij voor me gedaan heeft en betekent ... Dan is iemand wel speciaal genoeg voor zoiets.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dependable schreef:
    mijn nichtjes hebben het laten doen met een foto van hun moeder, voor één ketting waren ze 100 euro kwijt. dat vind ik nogal duur.


    Valt best mee, als de kwaliteit goed is tenminste en het resultaat mooi.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ken iemand die heeft dat laten doen voor 120 euro, dacht ik.

    Fantasia schreef:
    Ik ken iemand die heeft dat laten doen voor 120 euro, dacht ik.


    Waar??


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Goh, kan je het niet googlen? "Amuletten maken" ofzo, bij juweliers rondvragen? :x
    Ik heb zoiets nog nooit gedaan, ik zou het niet weten. Sorry schat!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Goh, kan je het niet googlen? "Amuletten maken" ofzo, bij juweliers rondvragen? :x
    Ik heb zoiets nog nooit gedaan, ik zou het niet weten. Sorry schat!

    Komen alleen maar vage resultaten uit waar ik zo goed als niks aan heb. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.