• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

Daar staat ook alles weer uitgelegd.

[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]

Being happy is a choice ~

Meli
    "Lijkt me wel een goed idee," stemde ik zachtjes in. Ik draaide me om naar de deur, waar op hetzelfde moment een lage stem een 'sorry' riep. Verbaasd keek ik de jongen aan die plots in onze kamer stond.

Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

Owen Queens
    Ik lach ongemakkelijk en wrijf over mijn arm, waarop ik was gevallen, ookal kan het me geen pijn doen. "Het spijt me enorm!" zeg ik nog eens, maar dan besef ik me waar ik me bevind en wat ik allemaal wel niet zou kunnen doen in deze school.

Love is louder.

Pixie Yarina.
    "Is alles oké?" vroeg ze bezorgd, het had erop geleken dat hij een enorme smakkerd had gemaakt en ze was tenslotte een engel. Ze was op de aarde gezet om anderen het leven van aangenamer te maken, ze te beschermen, vrede te bewaren, anderen opvrolijk of geruststellen.. In andere woorden; Ze moest zichzelf wegcijferen. Maar dat was oké, ze had altijd al zo geleefd en ze was het gewend.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ziet ie er trowuens uit als geest of niet, anders is mijn post wel heel dom -gayhand-

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Evil Owen, oh la la la.

Meli
    "Hoe ben jij hier binnen geraakt zonder dat we het hoorden of zagen en wat doe jij hier eigenlijk?" Vraag ik in een vlaag van intelligentie waarna ik hem vol afkeer aankijk.

Luce
    Ik hoor stemmen in de gang en steek mijn hoofd om het hoekje van de deur, Owen en een onbekend meisje staan voor de deur van slaapzaal 4.
    Ik zwaai even naar Owen en loop naar buiten toe, de binnenplaats is mijn lievelingsplek om even te zijn.

Owen Queens
    "Ik viel binnen door de deur, ik concentreerde me niet, sorry." zeg ik weer, hoevaak had ik al wel niet sorry gezegd. "En ja, het gaat." zeg ik snel tegen het andere meisje.

[nee, hij ziet er niet uit als een geest, gewoon een mens. (kun je zien bij de beschrijvingen ;))]

Love is louder.

Je moet niet te vaak sorry zeggen ! (pot verwijt de ketel, haha, ironie.)

Meli
    Concentreerde zich niet? Viel binnen de deur?
    "Oh, dan ben jij een spook?" Ik schoof naar hem toe en prikte hem in zijn arm, hoewel mijn vinger er tegenaan kaatste.

(want Owen concentreert zich nu toch, als ik het goed heb? :'D)

[ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:08 ]

Amber Claires
    Ik loop het toilet maar in en zag toen een een meisje dat wat weg van een elfje had. Volgensmij sliep zij ook op dezelfde kamer als ik. Er was maar één manier om daar achter te komen. Ik glimlachte naar het meisje. 'Hi, jij slaapt ook op slaapzaal 3 toch?' Vroeg ik nog steeds glimlachend.

[Ik bedoel May Roux. Zij ging naar het toilet toch?]

I hate that I can't stay mad at you.

Owen Queens
    "Ik hoor liever geest, maar oké. Spook!" zeg ik lachend en ik laat na een paar porren laat ik haar eens door me heen porren. "Nu blij?" grijns ik naar haar.
    "Ik ben owen trouwens."

May Roux
    "Ja, inderdaad." zeg ik zachtjes, ik moest écht eens wat losser worden met nieuwe mensen.. of wezens? "Weet jij misschien waar de toiletten zijn?"

Love is louder.

Amber Claires
    Ik glimlach. 'Oke leuk. Ik ben Amber.' Stelde ik mezelf voor. Ik haalde mijn schouders op. 'Daar was ik ook naar op zoek. Zal ik met je mee lopen om hem te zoeken?' Vroeg ik glimlachend.

May Roux

"Oh, ik ben Mabel, maar zeg maar May!" knik ik, opgelucht dat ik niet zat opgescheept met enkel drama-queens. "Dan zullen we maar eens opzoek gaan, nee?"

[ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:21 ]

Love is louder.

Meli
    Ik bleef hem geïnteresseerd porren tot zijn arm plots doorzichtig werd en mijn hand door de lucht tuimelde. Ik trok mijn hand verlegen terug, omdat het ding net de organen uit zijn lichaam graaide - als het mogelijk was - en keek hem beschaamd aan terwijl hij nog wat stond te grijnzen.
    "Ik ben Owen trouwens." Zei hij waarop ik automatisch antwoordde met:
    "Oh, mijn naam is Meli."

Amber Claires
    Ik knikte even. Oke nu moest ik haar naam nog onthouden. May, dat was toch niet zo moeilijk? Al was ik niet de beste in namen. 'Ja.' Zei ik glimlachend en ik begin te lopen. Waarom was de wc altijd zo moeilijk te vinden?

[Zitten er mensjes in slaapzaal 4 nu of niet?]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor