• Wij gingen vanochtend met een paar geselecteerde mensen uit mijn klas naar een andere school om met 3D printers te werken, het leek me eerst vet saai omdat ze vet vage voorbeelden hadden en de uitleg allemaal niet zo duidelijk was, maar toen we eenmaal bezig waren was het echt vet! ;3

    We kregen een site met 3D voorbeelden en daar kon je heeeeeel veel dingen uit kiezen, maar omdat de 3D printer nog al sloom is qua printen (een armbandje is al 4 uur voor nodig!) hebben we maar wat kleins uitgezocht. Een vriendin en ik gingen aapjes uitprinten van zo'n spelletje :')



    Hebben jullie al eens wat op een 3D printer uitgeprint? (nerd)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 13:51 ]


    dream, dare, fly!

    Nee, en ik zou het ook niet willen. Noem me ouderwets, maar ik vind dat iets 3D zelf gemaakt moet worden en niet uitgeprint.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wist niet eens dat dat bestond ;x

    Maar vet (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Frigga schreef:
    Nee, en ik zou het ook niet willen. Noem me ouderwets, maar ik vind dat iets 3D zelf gemaakt moet worden en niet uitgeprint.


    Dat vind ik ook hoor! Het is alleen dat het bij mijn vakgebied gaat horen en wij er dus de kans voor kregen om het eens uit te testen, maar ik vind het persoonlijk ook helemaal niet mooi eruit zien als het 3D geprint is :')


    dream, dare, fly!

    vocalizer schreef:
    Ik wist niet eens dat dat bestond ;x

    Maar vet (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vorig jaar had ik dat op Discovery gezien, best vet! Al zag het er best lelijk uit, wat ik ervan gezien heb ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik leef onder een steen, daar zijn geen 3D printers. (cat)


    26 - 02 - '16