• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Hm, ik weet niet of je Ivy op je afgestuurd wil hebben? Want ik denk niet dat er nu veel mensen aanmelden -topic is zowat dood aan het gaan...-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Charlie
    Ze zat in de woonkamer met een bak popcorn. Een glimlach sierde haar lippen terwijl ze er zout over strooide. Ze waren geweldig gelukt. Haar pastelgroene ogen gleden naar een zielig, verdoord bloempje. Ze zuchtte, en bewoog wat met haar vinger, waarna de bloem levendig tot leven kwam. Alleen.. Wel vleesetend. Ze grinnikte, en gooide de plant popcorn toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ja echt hè? Waarom reageren mensen niet meer?
    Ik heb ook RPG, priates,d aar reageren we langzaam, maar eidereen doet wel mee ;o
    Hier niet xo
    Stuur anders op eprsonage van iemand af die niet meedoet en die persoon dan PB'en..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Stuur Ivy maar op Crystal op me af C:.
    Andere mensen Y U No gaan mee doen met RPG als je een persoon aanmaak D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Simone, - dat mocht zei je, toch? c: - Ik stuur wel weer even Jason op je af of zo, goed? Dan is er ten minste nog wat aan het schrijven of doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat typte ik verneukt. En is goed hoor ;p

    Ben 't met rainbowday eens.. Je hoeft niet elke dag te reageren (bij sommige RPG's reageer ik 1x per dag), maar wel af en toe.. Maar de meeste amateur RPG's reageren ze kort en snel en dan raken mensen het verhaal kwijt en hebben ze op een gegeven moment ook niks meer te schrijven. Bij RPG's waar ik in meedoe schrijven we gewoon langer en minder vaak, dan blijft het ook leuker (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    RainbowDay schreef:
    Stuur Ivy maar op Crystal op me af C:.
    Andere mensen Y U No gaan mee doen met RPG als je een persoon aanmaak D:

    Waar is Crystal dan, is het niet beter als zij naar de bieb komt? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eonian schreef:
    (...)
    Waar is Crystal dan, is het niet beter als zij naar de bieb komt? :'D

    Is ze al:'D. Ze zit een boek te lezen die ze heeft gevonden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Da's ook weer waar wat Endure zegt.
    Ik reageer ook niet elke dag maar ik volg het nog wel.al schrijf ik nog korte stukken en soms langere.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Is ze al:'D. Ze zit een boek te lezen die ze heeft gevonden.

    Oh, lol. Dan ben ik nu voor jullie allebei - Endure en jij - aan het schrijven. Er is een berichtje over een kwartiertje ongeveer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb bij Jason de ik-vorm en de hij-vorm gedaan, maar ik had geen zin om het te veranderen, dus ik hoop dat je het snapt!

    Jason Blake > Leah
    Snel was ik de hoek om gelopen, niet persé om aan de directrice te ontsnappen, want voor straf was ik niet bang. Maar goed, misschien was ik dan toch wel een beetje aan haar ontsnapt, ik wilde Leah zoeken en dat kon niet met de directrice die aan mijn hoofd zeurt over regels en straf. Waar zou ze zijn heen gevlogen? Hij had het er niet beter op gemaakt om haar hand vast te pakken, maar hij hoopte dat het wel iets geholpen had om door die verdomde speaker te praten. Eigenlijk maakte het ook helemaal niet uit, je kon niet iedereen tot hun plezier maken. Daarom wilde hij sowieso niet met iemand aanpappen en geloofde hij niet in de liefde. Hij zou voor niemand veranderen, zelfs niet als de hele wereld hem raar of gek vinden. Abrupt kwam hij tot stilstand en sloeg hij zijn zwarte vedervleugels uit, die een ruizende beweging en geluid maakte door de galmende gang heen. Vele wezens, vooral meisjes, keken hem met grote ogen aan en sommige riepen zelfs, 'Ah Jason!' op een fangirl-achtig toontje dat hem niet aanstond. Net zoals Leah vloog hij door de gangen en ontwijktte hij soepel de wezens die in zijn weg liepen, hij was bijna overal geweest toen hij boven op de zolder kwam - waar hij Leah zag liggen. Hij schudde zijn hoofd en grijnste groot, terwijl hij naar haar toe liep en bij haar neerzakte - zijn vleugels nog steeds groot en open.

    Ivy > Crystal
    Ivy was in haar boek verdiept dat ging over verschillende soorten magie, ze was namelijk best leergierig en wilde vaak dingen over andere wezens te weten komen - wat ze kunnen, wat voor magie ze hebben of, als het nodig is, wat ze tegen hun kan gebruiken. Ook hun geschiedenis was erg interessant, al snapte ze die van de weerwolven en de vampiers nog steeds niet. Ooit zal ze dat toch aan een weerwolf of vampier vragen. Zuchtend keek ze op uit haar boek en zag een meisje, die uit de kleine menigte sprong, in de bieb zitten aan een tafel niet ver bij haar vandaan. Wat voor boek las ze? Met samengeknepen ogen en een beetje voorover leunend, probeerde ze het boek te lezen, vampieren? Met een blij gezicht huppelde ik naar haar toe; dit was een teken! Misschien kan ik dan eindelijk eens anderen ontmoeten zonder dat ze míj niet willen ontmoeten. 'Mag ik hier zitten?' Zei ik met een brede glimlach, misschien iets té breed. De koude sneeuwvlokken die altijd om mij heen waaide, waren gestopt en nu was er alleen nog een koude windvlaag zo nu en dan. Eigenlijk wist ik niet hoe ik die moest stoppen, dat hoorde gewoon bij ons als Yeti's, ook mijn zus had er dus last van.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Crystal
    Ik begon met de eerste bladzijde te lezen.Het ging gek genoeg over de geschiedenis van vampiere, hoe ze zich verbergt en hoe ze met mensen om gingen.Dat ging ik wel later lezen.Ik wilde eigenlijk meer weten wat ze eigenlijk zijn en niet de verhalen die ik van mensen hebben gehoord.Er stond dat ze heel sterk en snel waren, allen heb ik dat bij mij zelf niet gemerkt.
    'Mag ik hier zitten?' hoorde ik iemand vragen. 'Ja hoor.'Zeg ik terug met een glimlach.

    [Ik probeer zo veel mogelijk te reageren maar ikz it ook een film te kijken ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is goed hoor, maak je geen zorgen, doe rustig aan! Ik ga toch zo over een paar minuutjes weg en wat lezen.

    Ivy > Crystal
    Het meisje antwoordde dat het mocht en Ivy ging naast haar zitten, terwijl zij dit deed kwam er hun een koude windvlaag tegemoet. 'Dank je, ik ben Ivy,' En het roodharige meisje stak haar hand uit, dat zo koud was als een sneeuwhoop - waar je je hand insteekt en er rood uitkomt vanwege de bittere koudheid. 'Je bent iets over vampieren aan het lezen, ben jij er ook een?' Sprak ze haar gedachten uit, en ze hoopte dat ze gelijk had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Crystal
    'Ik ben Crystal.'Zeg ik met het boek nog in mijn hand.'Je bent iets over vampieren aan het lezen, ben jij er ook een?' vroeg Ivy. 'Ik ben half-mens half-vampier, maar ik weet niks van ze of van mijn soort af. Daarom lees ik dit boek nu.'Zeg ik.
    Ik bladderde wat door het boek heen om te kijken of er iets interessants in zat om te lezen voor dat ik het helle boek las.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dit is de laatste reactie voordat we nieuw topic nodig hebben ;x

    Sky Leah Morgan.
    Langzaam opende ze haar ogen, ze voelde zich nog een beetje duf en verzwakt, vervelende bijwerkingen van de mist aanval. Toen ze een figuur voor zich zag ze zitten, haar blik was nog wazig dus ze kon niet goed zien wie of wat het was, sperde ze haar ogen wijd open, zich afvragend of het nog niet over was. Toen ze Jason herkende werd ze weer kalmer, wou een bijdehante opmerking maken, tot ze zich realiseerde in wat voor positie ze was. Ze vloekte binnesmonds en haalde de touwen rond haar pols los, dat was altijd zeer gemakkelijk. Ze knoopte ze namelijk altijd zo dat als ze aan ene bepaald utieinde trok alles losraakte, want als ze een aanval kreeg was ze toch niet genoeg bij zinnen om daar aan te denken. Toen ze haar handen los had maakte ze ook haar benen los en trok vervolgens in één keer de tape van haar mond, zodat ze Jason wat toe kon snauwen, ze wist namelijk niet of hij iets gezien had. "Wa- aaaauw!" ze sloeg haar hand voor haar mond, ze was in haar woede even vergeten hoe pijnlijk het was als ze de tape er af trok. "Godsamme," mompelde ze terwijl de tranen in haar ogen sprongen. Ze wreef over haar mond en keek Jason aan. "Wát doe je hier en hoe lang ben je hier al?" vroeg ze eitwat achterdochtig.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.