• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Amber
    Ook ik stap een hokje in en doe mijn behoefte. Ik loop naar de kraan en was mijn handen. Ik richt me op Rose. 'Dus, op welke slaapzaal lig jij?' Vroeg ik nieuwsgierig. Rose leek me aardig, dus ik zou het helemaal niet erg vinden als ze bij mij op de slaapzaal lag.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Camerooooooon
    "Owen Queens, van koninklijke familie toevallig?" Grijns ik geamuseerd waarna ik hoofdschuddend mijn tas op mijn bed laat vallen. Uitpakken kan later nog wel.
    "Doe eens een gok?" Vroeg ik hem geamuseerd, benieuwd naar wat hij zou gokken.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Aaaaah, waar zijn mijn personages geblevee?!
    ;P


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    Stiekem moet ik wel lachen met zijn subtiele grap. "Was het maar waar." zeg ik droogjes.
    Hij zag er, om eerlijk te zijn, vrij normaal uit. Hij zou alles kunnen zijn. Wat zou hij zijn? Een elf? een nimf, heb je mannelijke nimfen? Misschien is hij wel een geest? of een onsterfelijke of een vampier? Weerwolf?
    "Ik zou geen idee hebben." zeg ik dus maar kort, gevolgd door mijn opsomming van ideeën die ik had. Hij schudt geamuseerd zijn hoofd, vast en zeker een grappenmaker.


    Love is louder.

    Paynelicious schreef:
    Aaaaah, waar zijn mijn personages geblevee?!
    ;P

    ik denk dat je best wat door het topic kunt bladeren daar voor?


    Love is louder.

    Turophile schreef:
    (...)
    ik denk dat je best wat door het topic kunt bladeren daar voor?


    Weet ik, maar het is best wel vaag, ik zal me best doen ;)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Cameron
    Ik grijns om zijn reactie en schud even met mijn hoofd voor ik me in mijn bed laat vallen.
    "Echt geen enkel idee?" Vraag ik hem nogmaals. Het is altijd leuk om anderen te horen speculeren wat ik zou kunnen zijn, laatst dacht iemand nog dat ik een reus was. Vette facepalm.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Is er iemand in kamer 2?


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Briarrose
    'Op slaapzaal 3, en jij?' antwoorde ik.
    Ik bekeek Amber goed, ze had mooi blond haar.
    'Slaapzaal 4,' antwoorde Amber.
    Ik lachte, 'En wat voor wezen ben jij?,' vroeg ik.
    Terwijl ik in de spiegel keek.

    Owen en Cameron zijn in kamer twee! (pirate)


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    [Amber ligt ook gewoon op slaapzaal 3 hoor (; ]

    Amber
    Ik krulde mijn mondhoeken zodat mijn scherpe hoektanden zichzelf bloot legde. 'Een vampier.' Zei ik trots. 'En jij?' Vroeg ik terwijl ik haar eens beter bekeek.


    I hate that I can't stay mad at you.

    een reus? whahaha!

    Owen Queens
    "Echt, ik wil geen gokken doen, voor ik je beledig." lach ik spottend. Hij leek me een erg aardige jongen, met hem zou je geweldig kunnen spotten.

    May Roux
    Ik stap het hokje uit en begin met het wassen van mijn handen en kijk naar Amber, ze was dus een vampier? Verbaast me niets.


    Love is louder.

    Amber
    Ik glimlachte naar May. 'Wat ben jij eigenlijk May?' Probeerde ik May een beetje in het gesprek te betrekken. Ander stond ze daar ook maar.


    I hate that I can't stay mad at you.

    Cameron
    "Flauw," grijns ik. "Zo erg kan je verbeelding toch niet zijn?" Lachte ik met het idee dat hij misschien dat dacht ik een eenhoorn was of zo.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Failish schreef:
    Owen en Cameron zijn in kamer twee! (pirate)

    Okee, dan kom ik naar jullie toe ;P Cameron is toch nieuw?

    Jason Thomas Strykx----> Owen en Cameron
    Met mijn skateboard rol ik door de gangen. Ik heb mijn koptelefoon op en ben een beetje afwezig van de wereld. Totdat ik tegen de deur aanknal en hj openvalt. "Jezus, ik moet dat echt anders gaan doen."mompel ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf. Als ik omhoog kijk zie ik Owen en een onbekende jongen. Ik sta mompelend op en loop naar de jongen. "Jason."zeg ik. "Cameron"zegt de jongen. "Wat ben jij?"vraag ik.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE