• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    June Williams
    Ik loop naar de kantine. Als ik al dat eten zie laat het me bijna braken. Snel loop ik weer terug naar mijn kamer. Als ik de deur open wil doen, knalt er een jongen tegen mij aan. Zodat al mijn spullen op de grond vallen. Snel pak ik mijn spullen van de grond. Als ik zie dat hij wilt helpen pak ik het laatste blaadje nog snel op. Een soort van woede borrelt in me op. Maar ook een soort van vertrouwen. Hij geeft me nog mijn mobiel. Onze handen raken elkaar aan. Ik voel dat ie ontieglijk warm is. Nu weet ik wat ie is. Snel wend ik mijn hoofd af en ga ik mijn kamer in.


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    @Paynelicious, tegen wie is dat bedoelt? :3

    Owen Queens
    Ik lach stom en por me door mijn eigen lichaam heen. "Geest." mompel ik. "Soms is het heel fijn hoor! maar net ben ik nog perongeluk in een meisjeskamer gevallen. Stel je voor dat ze zich waren aan het omkleden." jammer ik verder.


    Love is louder.

    Die van June? Tegen Tyler =3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:42 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Cameron
    "Vervelend," mompel ik, "maar ze waren zich niet aan het omkleden dus zo erg was het niet. Waren het aardige meisjes?" Vraag ik hem verder uit, veel vrouwelijk volk was ik nog niet tegengekomen in de gang.
    "Jason, wat ben jij dan?"


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    +Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:51 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Jason Thomas Strykx
    Ik kijk Cameron aan. "Ik ben half wolf, half vampier. Het heeft zo zijn voor en nadelen."vertel ik. "Ik kan heel snel rennen, ik ben ontieglijk sterk. En er is er nog 1, maar die houd ik liever geheim.."zeg ik geheimzinnig. En ik wiebel met mijn wenkbrauwen. "De nadelen, eigenlijk niet zoveel. Ik kan alleen niet normaal eten als jullie eten. En ik kan niet tegen vuur. Dus daarom was ik zo paniekerig"


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Owen Queens
    "Aha, verklaart veel!" grijns ik snel. "En ja, het waren leuke meisjes. Ze waren heel aardig eigenlijk. En toen kwam er een ander meisje binnen, maar ik stond in de deur, dus ze gooide de deur helemaal door me heen." lach ik nonchalant. zo'n dingen ben ik ondertussen wel gewoon.


    offline :x


    Love is louder.

    Cameron
    "Dat verklaart inderdaad veel, maar ik zal erop letten dat ik niet met mijn vuur aan het rondhupsen ben als jij in de buurt bent." Glimlachte ik naar hem. "Half wolf, half vampier, dat klinkt wreed cool."
    Daarna luister ik naar Owen terwijl ik een pijnlijk gezicht trek. "Dat lijkt me stom, maar naja, ze zal je niet gezien hebben zeker?"


    Slaapwel Turoootje!

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:04 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Jason Thomas Strykx
    "Bedankt,"glimlach ik naar Cameron. "Ja, dat is het wel" Ik ga met mijn hand door mijn haren. En doe ze dan gelijk weer goed. Ik sta op. "Iemand mee? Ik ga even Tyler zoeken." Ik doe de deur open en ga, zonder nog op antwoord te wachten, de deur uit. Op zoek naar Tyler.

    Truste Turophile!!!(flower)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 22:07 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Moet gaan doeii
    Offline


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Duncan Otora --> Jason Thomas Strykx

    Verveeld loop ik door de gangen van Magical High. Af en toe een leuk meisje, maar niet veel bijzonders. Ik gaapte. Inmiddels was het laat. 12 uur, om precies te zijn. Als weerwolf moest ik niet de hele tijd 's nachts rondzwerven. Toen ik bij slaapzaal 2 aankwam, botste ik op Jason.


    Being happy is a choice ~

    * sorry voor de onderbreking*

    Best cool(A)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Is 't nacht? Okeuj ^^ Even een postje.
    En is er geen sexy 19-jarige dude voor Leah? :Y)
    (Iedereen is 16/17, tsks -gayhandje-)

    Pixie Yarina.
    Zachtjes was ze de kamer uitgeslopen, het was midden in de nacht en ze had niet in slaap kunnen vallen, dus besloot ze dat een wandelingetje haar wel goed zou doen. Ze had zich vluchtig aangekleed en was naar buiten gevlucht. Dan kon ze ook even haar vleugels strekken, ze wou niet echt opscheppen en binnen was er ook nog eens niet al te veel ruimte. Dus tippelde ze nu in haar witte jurkje naar buiten. Eenmaal buiten streelde een zachte bries haar blote huid en speelde met haar haren, ze rilde kort en liep verder. Ze eindige op een open plek, vlak bij een meer, dat verlicht werd door de bijna volle maan. Ze liet haar vleugels zichtbaar worden en strekte ze volledig uit, ze waren groot en wit en doro het maanlciht leken ze bijna licht te geven. Plots voelde ze de drang om te dansen, ze was en bleef tenslotte een ballerina en ze had het al een poos niet meer gedaan. Vluchtig keek ze om zich heen, zoekend naar andere wezens, die er tot haar opluchting niet waren. Ze was helemaal alleen. Al gauw begon ze te dansen en ging er helemaal in op, ze had ook geleerd om haar vleugels erbij te gebruiken, wanneer ze ze in moest klappen op juist spreiden om hoger te komen.

    zie 't als dit voor je ofzo xd

    Sky Leah Morgan.
    Ze zwierf door de gangen, ze had geen zin gehad bij die tuthola's op de kamer te blijven, dus was ze maar vertrokken. Ze droeg een rokje, ze zag er immers graga goed uit en ze wist dat haar lange benen hierdoor beter uitkwamen, en een topje met een lage rug, zodat ze haar vleugels tevoorschijn kon halen en spreiden wanneer ze wou. Het was niet erg handig als je kleding van je lijf scheurde als je besloot weg te vliegen, al waren de twee lijnen op haar rug, waar haar vleugels hoorde te zitten, nu wel zichtbaar. Maar ach, de meesten wisten wie en wat ze was. Plots hoorde ze stemmen, ze fronste kort en liep op het geluid af waar ze een stel jongens aantrof. Althans, er liep er net één naar buiten die meteen omver gelopen werd door een ander en ze kon zien -door de openstaande deur- dat er binnen ook nog jongens waren. "Ah, hier hebben ze d ejongens id tjaar dus geplaatst," merkte ze op en probeerde ongeïnteresseerd over te komen, al vond ze het stiekem toch wel interessant. Jongens waren het leukst om te plagen, al meed ze het grootste gedeelte andere wezens, ze kon het niet laten anderen te pesten. Jongens hadden vaak tenminste een weerwoord, de meeste meiden barsten in tranen uit of gingen al hun vriendinnen erbij halen. Ze streek een lok haar voor haar ogen weg en bekeek de jognens ongeneerd, maar helaas kon ze niet zo 1 2 3 inschatten wie of wat ze waren.

    Ik ben er rond half 5 weer :Y)

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 10:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Just wanted to let you know that Jason is in there too! He is sitting on his bed, guys. (:

    Jason Blake
    Jason keek om zich heen en toen de deur weer openging kwamen er twee jongens in, die hij probeerde te onderzoeken wat ze waren. Later kwam er ook nog een andere jongen binnen en ze praten ronduit gezellig. Ze leken hem niet op te merken, wat goed was ook, maar was dat nu serieus het nadeel zijn van de zoon van de dood? Negeren ze hem nu serieus of wisten ze het echt niet? De jongen opende grote vurige vleugels en Jason glimlachte grijnzend, waarna hij zijn ogen weer afwendde en onderuit gezakt op zijn bed ging zitten – voor zover dat mogelijk was. ‘Een geest, een half weerwolf/ vampier, wauw.’ Klonk er ietwat sarcastisch uit zijn mond. Misschien zouden ze wel gelijk afknappen als hij zou zeggen wat hij was.

    Ivy
    Ze keek om zich heen in de slaapkamer en ordende haar dingetjes en spullen waarna ze op haar bed ging liggen. De sneeuwvlokken dansde om haar heen en ze negeerde een beetje de meisjes die in de slaapkamer waren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Owen Queens (-> Jason Blake)
    Een jongen had daar al heel die tijd stil gezeten, zou hij verlegen zijn? Ik loop naar hem toe en lach vriendelijk naar hem. "Hay, ik ben owen.. en jij bent?" lach ik guitig, ik zou niet willen dat iemand zich buitengesloten zou voelen.

    offline, voor zowat heel de dag. pijnlijk.


    Love is louder.