• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    [cam is een lekkertje, dat is mijn mening ](nerd)


    Love is louder.

    Meli
    Ik kijk toe hoe Owen gedeurd word.



    Dat klinkt zo grappig! :'D

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:53 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    "een engel." zegt het meisje aan de raam plots, ik kijk haar even aan. Ze zag er inderdaad zo uit, dan kijk ik naar het nieuwe meisje.
    "Ik ben owen, ik ben een geest en je hebt me net gedeurd." zeg ik op een simpele toon, dan buig ik me een beetje naar haar toe en knipoog. "Ik zie jullie nog wel!" sluit ik af en ik loop de gang op.


    Love is louder.

    Crystal
    Ik keek heel erg verbaasd doen de deur deur in haar ging plaats van tegen haar aan knalde.'Omg.'zei ik met een verbaasde blik. 'Dit word echt nog lang duern voor dat ik gewent ben aan hier zeg,'Zeg ik wat zachter.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meli (-> Crystal)
    "Komt vast wel goed," glimlachte ik naar het nieuwe meisje. Ik zette me wat onwennig neer op mijn bed en keek naar haar (Crystal).
    "Hoe heet jij?"

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:59 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    RainbowDay schreef:
    Crystal
    Ik keek heel erg verbaasd doen de deur deur in haar ging plaats van tegen haar aan knalde.'Omg.'zei ik met een verbaasde blik. 'Dit word echt nog lang duern voor dat ik gewent ben aan hier zeg,'Zeg ik wat zachter.


    [ Owen is een jongen, schat. ]:Y)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:00 ]


    Love is louder.

    Turophile schreef:
    (...)

    [ Owen is een jongen, schat. ]:Y)

    [sorry verkeerd gelezen ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    [sorry verkeerd gelezen ;3]


    [maakt niet uit, ik zeg het maar ff. :3]


    Love is louder.

    Crystal.
    'ik ben Crystal.'Zei ik. 'Er zijn veel soorten mensen hier.Ik wist niet eens dat ze bestonden.'Zei ik met nog steeds een verbaaste blik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cameron
    Ik kuierde op m'n gemakje door de gangen heen. Damn. Groot boeltje hier.
    Ik had alleen geen enkel idee waar kamer twee was en daarom was ik van plan de eerste de beste persoon aan te spreken in de gang.
    "Ho, wacht!" Er liep net iemand het hoekje om (Owen) waar ik me gauw heen haastte.

    Meli
    "Ja, het is eh.. vernieuwend, volgens mij komen we elke dag nog wel een nieuwe soort tegen." Knikte ik naar Crystal, mezelf ook verwonderend dat er zoveel verschillende soorten bestonden.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    Ik draai me verwonderd naar een jongen om, die blijkbaar naar me riep. Ik bestudeer hem even goed. Hij had donker haar en een donkere huid. Hij zag er vooral, heel charmant uit. Ik loop naar hem toe en knik naar hem. "Owen." zeg ik kort als voorstelling en realiseer me dan dat hij waarschijnlijk bij mij op de kamer ligt. Want alle jongens die ik hier al heb gezien lagen bij mij. "Zoek je je slaapzaal?"


    Love is louder.

    Cameron
    Me afvragend wat voor wezen hij was, knikte ik. "Ja, ik ben op zoek naar slaapzaal twee. Enig idee waar die is?"
    Ik probeerde nog altijd in te schatten wat voor iets hij was, maar niets schoot me te binnen. "Ik ben Cameron, by the way."


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    "Mijn slaapzaal, dat had'k al verwacht." knik ik snel en ik loop naar de slaapzaal. "Hier is ie!" ik doe de deur open, met de verwachting dat hij er vast niet doorheen zou kunnen zweven.

    [btw, is Jason 2 niet nog in de slaapzaal?]


    Love is louder.

    lol. die verwachting is geniaal.

    Cameron
    Top, Owen slaapt hier ook. Ik bekijk de kamer vanaf de deurpost en keur hem goed, hij was zoals ik verwachtte: saai en neutraal.
    "Bedankt, ehm.. Owen, toch?"


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    "Jup, Owen! Owen Queens." grijns ik, ik plof op het bed neer en staar de jongen aan die zich installeert op het bed naast me. "Dus, wat ben jij eigenlijk?" vraag ik, steunend op 1 arm.


    Love is louder.