Sky Leah Morgan. > Jason, Cameron, Owen, andere dudes slaapzaal 2?
Ze keek kort naar de twee jongens, de jongen die zich voorgesteld had als Cameron zei tegen zijn vriend dat ie op moest passen voor haar. Kans om te antwoorden kreeg ze niet, want er kwam een jongen de kamer uitgelopen en ging voor haar staan. "Ik ben niet bang voor je," zei hij met een grote grijns en hij had meteen Leah's aandacht te pakken. "Ik ben zelfs ook niet geïntrigeerd van je," voegde hij er nog aan toe. Net zoals ze bij Cameron had gedaan legde ze haar linkerhand hand op zijn rechterwang wang enr bacht ahar gezicht tot vlak bij die van hem. "Is dat zo?" vroeg ze uitdagend en met een geamuseerde glimlachje dat meer op een grijns leek. Ze liet haar linkerhand zakken naar zijn schouder en liep rechts om hem heen terwijl ze haar linkerhand mee verplaatste, ze liet 'm glijden voer izjn borstkas, schouder, rug tot ze schuin achter hem bleef staan. "Ik heb mijn eigen vader vermoord, voor de meeste genoeg reden om bang voor me te zijn," fluisterde ze in zijn oor zodat alleen hij het kon horen. Het was waar, ze zei het dan wel alsof het haar niks deed, maar het had lang geduurd voordat ze eroverheen was gekomen. Ze was nog jong toen de mist weer in haar hoofd kwam, ze zag haar vader als gevaar en doodde hem.. Haar moeder had Leah in het besneeuwde bos achtergelaten, ze werd gevonden en naar de school gebracht. Het verhaal was snel de ronde gegaan en het was een handige manier om mensen op afstand te houden, ze wou niet dat er weer zoiets zou gebeuren. Ze deed weer een stapje anar achteren en keek deze keer alle drie de jongens weer aan. "Mijn ouders hebben me niet voor niks Sky genoemd, ik ben onvoorspelbaar als het weer, al prefereer ik mijn 2e naam.. Dus noem me maar Leah en onthodu die naam, je zult hem vast nog vaak horen," het laatste zei ze schouderophalend. Ze viel soms wel eens iemand aan in een mist bui, of sloopte een boel, maar meestal wist ze zichzelf net op tijd in een afgelegen gebied te droppen, als dat niet gebeurde gingen er vaak al snel verschillende nieuwe roddels rond. Alles aangedikt natuurlijk, had ze iemand enkel een blauw oog gemept dan werd er van gemaakt dat ze hem of haar een hersenschudding had gegeven.
Oké, ik probeerde dus bewegingen enzo te beschrijven, (Leah moest sexy overkomen, grote faal :'D) maar dat was vrij lastig.. :'D Lol, sorry dus. EN ik had wat te veel inspiratie
Weet niet of jullie lange posts erg storend vinden?
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.