• Dit topic is vol. Het nieuwe topic is deze.

    Daar staat ook alles weer uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:00 ]


    Being happy is a choice ~

    Sky Leah Morgan. > Dudes in/bij slaapzaal 2 :'D/Cameron.
    Hij liep om haar heen, maar 't deed haar vrij weinig dat hij haar zo bekeek, ze had immers weinig om zich voor te schamen. Ze merkte dat hij achter haar bleef staan en ze wist wel waarom, het bleef een poosje stil maar uiteindelijk gaf hij het op en zei dat hij een engel of nimf in gedachten had, maar het niet wist. Ze draaide zich om zodat ze met haar gezicht naar 'm teo staat en grijnsde. "Een engel?" vroeg ze spottend. Ze legde haar hand om zijn wang en bewoog haar gezicht tot vlak voor die van hem zodat hun lippen elkaar net niet raakten. "Nee jochie, ik ben veel gevaarlijker dan dat," fluisterde ze en keek hem met een uitdagende blik aan. Ze liet hem weer los en liep een stukje van hem vandaan, ze liet haar vleugels tevoorschijn komen en strekte ze uit, gelukkig was de gang er lang genoeg voor. Haar vleugels waren zwart, met hier en daar een paar verdwaalde witte veren. Ooit waren ze wit geweest, maar langzaamaan waren ze gaan verkleuren, tot er enkel een paar witte veren overbleven die maar niet verdwenen. "Nu een idee?" vroeg ze en keek toen naar de andere jongens die in de slaapzaal stonden. "Jullie anders een idee?" vroeg ze lichtelijk geamuseerd, waarschijnlijk waren ze nieuwsgierig en ze wisten het niet, ergens vond ze dat wel grappig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cameron
    "Nee jochie, ik ben veel gevaarlijker dan dat," fluisterde ze zodat haar adem tegen mijn lippen rolde. Ik grijnsde onbewust door haar woorden waarna ze in het midden van de gang ging staan en ze haar vleugels uitspreidde. De zwarte vederdons liet meteen een lichtje branden. Een Dulcis.
    "Oh, je bent zo'n type," grijnsde ik speels, wetend dat ze wel eens gevaarlijk uit de hoek zou kunnen komen.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik geef even de andere kans te reageren (x en lol, heb nog niet met pixie gereageerd en nog niet gedoucht.. komt zo allemaal wel, dus als ik ineens weg ben.. ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    anyone? o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -waar spring ik in? =3-


    Love is louder.

    Slaapkamer 4, Cameron/Leah hadden gesprek, je akn je invoegen?
    LEah vroeg aantal keren wat aan de dudes en naja, lees dat stukkie even ;d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ^ Slaapkamer twee bedoel je. :'D
    Und ehm.. er is niet veel gebeurd. Leah staat in kamer twee en heeft net aan Owen en Jason gevraagd wat ze denken dat zij is.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:08 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    Al een tijdje staat Cameron te praten met een meisje in de gang. Ze had haar vleugels al gespreid en ze waren prachtig.
    De jongen, waar ik eerder mee had gepraat, had ons gesprek al afgekoppelt en niets meer gezegd. Ik loop de gang in en steek mijn kop op in het gesprek met: "Nu drie keer raden wat Cam, hier, is?" zeg ik met een por in zijn zij.


    Love is louder.

    Cameron
    Ik maak een spastische beweging door de por.



    Ik vind deze reactie cool.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Hahahah xd

    Sky Leah Morgan. > Cameron, Owen, andere dudes slaapzaal 2?
    "Oh, je bent zo'n type," zei hij met een speelse grijns en Leah keek 'm aan. "Zo'n type, zeg, ik ben zo geboren, het is niet zo dat ik ervoor gekozen heb." Plots kwam er nog een jongen bij, zijn kamergenoot gokte ze. "Nu drie keer raden wat Cam hier is?" zei hij de jongen die blijkbaar Cam heette porde. "Geen idee, verras me," zei ze schouderophalend en grijnsde kort. Ze trok haar vleugels in en liet ze weer verdwijnen, het was prettiger ze te kunnen spreiden, maar het was ook onhandig.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cameron
    "Zo'n type, zeg, ik ben zo geboren, het is niet zo dat ik ervoor gekozen heb."
    "Dus als je kon kiezen, als wat zou je dan het liefst geboren willen zijn?" Vraag ik me luidop af, hoewel het natuurlijk een rechtstreekse vraag aan haar was.
    "Geen idee, verras me," zei ze schouderophalend en grijnsde kort.
    "Je kan er toch minstens één gok aan verspillen voor ik je verras?"


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    "Vindt ik ook! En daarna mag je mij gokken!" lach ik geniepig.


    Love is louder.

    Sky Leah Morgan. > Cameron, Owen, andere dudes slaapzaal 2?
    "Als ik kon kiezen? Nou, ik kon niet kiezen, dus daar ga ik me ook niet druk om maken," antwoordde ze verbaasd, het leek haar wel logisch. Ze was zoals ze was, dus waarom druk maken over wat ze liever had willen zijn. "En goh, iemand die in stoere dieren zoals ene sneeuwpanter kan veranderen?" gokte ze toen maar nadat ze hem kort bekeken had. "Of iets saaiers?" voegde ze er grijnzend aan toe om hem te pesten. "En jij.." ze keek naar Cam's vriend. "Een ah.. Geen vampier mag ik hopen? Daar heb ik een hekel aan."

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:27 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cameron
    Wat een realistisch zwaantje.
    "Dagdromen is nog steeds niet verboden, lijkt me, maar als jij dat niet graag doet, maak ik me er ook niet druk om." Was mijn antwoord met een glimlach.
    "En goh, iemand die in stoere dieren zoals ene sneeuwpanter kan veranderen? Of iets saaiers?" Gokte ze daarna.
    "Iets veel saaiers," grijnsde ik.
    Ik keek Owen lachend aan toen het woord vampier eraan toegevoegd werd.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Sky Leah Morgan. > Cameron, Owen, andere dudes slaapzaal 2?
    "Veel saaiers? Nou, dan kan je me ook niet meer verassen hè," zei ze met een knipoog. "Nou vertel, wat is volgens jou een saai wezen?" Ze richtte zich weer op zijn vriend. "En jij dan? Ook iets saais? Of wel wat leukers, hmm?" vroeg ze nonchalant, haar nieuwsgierigheid verbergend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.