• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Mijn Topics :3


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik begin wel met Toph o_x]

    Toph Bei Fong

    Terwijl ik op Appa klom, verliet een zucht mijn mond. Dat werd dan weer een uur vliegen en niks zien. We vlogen dit keer naar een dorpje, ergens in weetikveelwaar. Dat zou nog is wat worden, met Zuko reizen. Ik vond Katara al niet zo heel geweldig, alhoewel ze wel aardig was. Maar een of andere gast die vuur stuurt en nogal opvliegend is? Nee, bedankt. 'Waar gaan we nou heen?' zeurde ik, terwijl ik mijn voeten over de rand van het zadel legde. Verveeld tikte ik met mijn vingers op mijn been.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn topics ;3


    26 - 02 - '16

    Ozai

    Gapend sloeg ik mijn benen over elkaar. Familiegewoonte. Verveeld liet ik het vuur om me heen nog wat hoger branden, en daalde het weer. 'Haal Azula' beveelde ik een wachter, die knikte en daarna snel wegliep. 'Azula, je moet wat voor me doen. Haal je broer' grijnsde ik, toen Azula aan kwam lopen. Hopelijk deed ze het goed, en kwam ze terug met haar broer.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:34 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    {Leuk! Hier komt Aang!
    Trouwens, er staat Maximaal 3 regels ;P}

    Aang
    Ik zucht, terwijl ik Appa verder de wolken in stuur. Hij gromt een keer als de natte substantie zijn vacht raakt. Als we boven de wolken zijn, is het echter een prachtig schouwspel, en ik zucht nogmaals, maar dit keer vanwege de schoonheid. "Waar gaan we nou heen?" hoor ik Toph achter me roepen.
    Ik kijk over mijn schouder. "Naar een klein dorpje, in het Zuiden. Ze schijnen daar prachtige meren en bergen te hebben, daar kunnen we een tijdje blijven en mij leren Aarde- water- en Vuur te sturen." Ik denk opgewonden aan het kleine dorpje, waar ik vroeger ook een keer geweest bent. Onder me, zie ik Momo vliegen, en hij maakt zijn tikkende geluidje. Ik neurie een liedje, wanneer ik merk dat we er bijna zijn, en ik stuur Appa weer de wolken in. "Uitkijken, het kan een beetje nat worden!" roep ik, terwijl ik Appa terug de wolken in stuur.


    Tijd voor koffie.

    [Maximaal? HAHAHAHAHAHA. Sorry, moest even]

    Toph Bei Fong

    Ineens voelde ik iets nats. Kwaad sloeg ik mijn armen over elkaar. 'Fijn, nu ben ik nat!' zei ik, terwijl ik mijn arm naar links strekte. Ik voelde wat hards tegen mijn arm, wat Sokka's neus was. 'Auw!' riep hij. Een lachje verliet mijn mond. 'Dan moet je maar opletten' gniffelde ik. 'Kijk zelf uit' gromde hij. Dit was de zoveelste keer. 'Sorry' mompelde hij. 'He, verbannen prins. Zeg ook is wat, ik word gek als het stil is' mompelde ik. Geen idee waar ze belandden, gooide ik mijn voeten op het zadel en legde mijn handen onder mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 17:59 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik doe nog lekker eat Katara Zuko nog niet vertrouwt :)]
    Katara
    ik vertrouwde Zuko nog steeds niet. Ik snapte niet dat Aang hem ooit zou vergeven niemand die hem bijna gedood had samen met zijn zuster. Misschien was ik overbezorgt, maar dat maakte me niets uit. Als hij maar een keer terug wou gaan naar zijn vroegere gewoontes zou hij eraan gaan. Zou ik hem vernoorden verpulveren met mijn waterkunsten. Nu zat ik op appa die door de wolken vloog. Wacht eens in wolken zit water wat ik natuurlijk kon sturen. Het water dan niet de wolken. Dan werden we ten minste niet nat. Ik stuur de waterige substantie om ons heen waardoor wij noch appa nat worden. Ik stuurde het gewoon de andere kant op. 'naar welk gebied gaan we?' Vraag ik aan Aang aangezien hij rijd. Vuurnatie lichtnatie aardenatie of waternatie. Dan hadden we namelijk wel goede kleren nodig. We moesten niet opvallen. Ik hoor Toph nog zeuren dat ze nat is waardoor ik een soepele beweging maak en het water lijd uit haar kleren en haren. 'Zo beter Toph?' vraag ik haar. Niet sarcastisch ofzo het was gewoon vriendelijk bedoelt. L

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Azula
    Ik werd opgehaald door een wachter en volgde hem richting de slaapzaal van mijn vader. "Haal Zuko" beval mijn vader mij. "Ja vader" antwoordde ik beleefd waarna ik mij klaar maakte voor een flinke reis. Voordat ik wegging beloofde ik mijn vader wat brieven te schrijven over mijn vooruitgangen. Verder besloot ik dat ik Mai en Ty lee maar eens op zou moeten zoeken. Zij konden mij wel helpen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:20 ]


    26 - 02 - '16

    [Zuko is met Aang mee o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, dan moet ik dat verbeteren. Ik zal het verbeteren ]


    26 - 02 - '16

    [Zou het trouwens niet handiger zijn als er ook rollen zijn voor Mai en Ty lee?]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:20 ]


    26 - 02 - '16

    [Ik zal het Whats appen naar Carlie :] ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toph Bei Fong

    'Ja' zuchtte ik. Ik legde mijn voeten maar op de schoot van iemand, waarvan het waarschijnlijk Zuko was. 'Als ik nu op de grond stond zou ik je verpletteren' siste ik naar hem en ik spuugde op hem. Een vermoeide zucht verliet mijn mond. 'Aang, zijn we er al?' zeurde ik weer. Toen ik geen antwoord kreeg, zuchtte ik overdreven en snoof de felle geur van natuur op. 'Eindelijk, we gaan landen' gaapte ik. Appa daalde en Momo liet een goed keurend geluidje horen. 'Ik ben het met je eens, land is fijner' knikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oeps ;p Ghehe, ik zal Mai&Tay-lee erbij zetten]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.