• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout

[ topic verplaatst door een moderator ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Is er een tribuut die zich heeel erg verveeld en zin heeft in Jill? ^^]

"No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

Cassie - District 9
    Zouden de Spelmakers vandaag iets uitvoeren? Dat is de voornaamste gedachte die door mijn hoofd spookt, hier in mijn slaapzak. Ik heb al mijn spullen voor de zekerheid aan mijn riem laten hangen, behalve mijn waterzak. Hij is relatief klein, het is tenslotte maar een konijnenmaag, maar het kon wel eens van levensbelang zijn. Ik kan niet riskeren om er in mijn slaap op te gaan liggen en dus ligt het vlak naast me, binnen handbereik mocht er iets gebeuren. Ook heb ik mijn kamp op de grond opgeslagen in plaats van in een boom. Snel wegkomen, sneller dan de wind. Dat is het belangrijkste straks.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Lughnasadh
    Ze vloekte; nog langer doorlopen in deze vodden wilde ze niet.
    "Zijn er geen leegstaande kamers van tributen waaruit ik kleding kan jatten, of zo?" vroeg ze verveeld, en haalde een hand door haar zielig uitziende bos donker haar. De tijd dat het nog op "Capitoleske" wijze opgestoken was, was al lang voorbij.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[Jill mag mij wel komen irriteren, maar dan moet je wel toevallig tegen mijn kamp aanlopen, ghehe. *te lui om zelf iets uit te voeren]

[HAHA.
    *heeft Flap's mes in het gebouw verstopt*]

Jill

Ik was veel verder gelopen dan dat ik eigelijk wilde, straks raakte ik nog verdwaald. Ik hield twee dolken in mijn hand, en de rest hing aan mijn riem. Ik sloop zacht door de bosjes, tot ik opeens geluid hoorde.
    Een dier? Een mede-tribuut? Ik bleef stokstijf staan.

Saph
    'moeder zei dat ook altijd. blijven praten. als mutant zei ze dat constant. Het hield me in leven.' De woorden komen nu vanzelf. Ik kan er niets aan doen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Daiyh
    ik knik, ogen nog altijd op eht scherm.
    'Vast wel, ga je nu maar fatsoeneren en kom dan hier terug'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Toen het beest tevoorschijn kwam, zette ze automatisch een stap achteruit.
    Het leek op een zachtgroene tijger, maar dan met de lichaamsbouw van een mens. De ogen leken scherpe, groene randen te hebben, en keken haar bedenkelijk aan. Onwillekeurig vroeg ze zich af of het DNA van één van de tributen van het jaar daarvoor daar inzat.

-

Cassie - District 9
    Geritsel. Takken breken, voetstappen klinken zachtjes door het bos. Meteen zit ik rechtovereind, met beide messen in mijn hand. Laat het geen tribuut zijn. Laat het nog een konijn zijn, denk ik.

Lughnasadh
    "Ook goed dan." Nukkig wierp ze haar hoofd in haar nek; keek toen weer naar het scherm.
    "Wat zit je toch geobsedeerd naar die tv te staren. Is je liefje er soms op?" grapte ze, niets wetend over de echte gang van zaken.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fayan - Stylist
    Ik was stil, stopte midden in de kamer en draaide mijn hoofd. Hij sprak nooit over zijn moeder. Nooit. Verbeeldde ik het me, of nam het vuur af?
    "Nog even.."

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Daiyh
    'hou je mo-' begin ik te zeggen.
    Maar dan komt Chiara in beeld. Tegenover haar stond een zachtgroene tijger. Lughnasadh half vergeten, keek ik mee.

[ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:19 ]

Jill

Ik heb geen idee wat te doen. Wegrennen? Als het een tribuut is, dan hoort hij/zij me zeker. Maar misschien is het wel een dier. Ik blijf stil zitten, hopend op een dier.

[Wie wilt Prim tegenkomen??]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.