• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Ik knik. 'Ik vertrouw je. Voor nu,' zeg ik. Ik hang mijn dolken terug in mijn riem. Van slapen zal niet veel komen, besef ik en ik begin mijn slaapzak op te rollen. Ook mijn waterzak word weer aan mijn riem gehangen als een woedende brul de nacht verstoord. Ik leg mijn vinger op mijn lippen. 'Mutilant.' Ik maak geen geluid, vorm de woorden met mijn lippen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Kunnen we niet wat trubuten opofferen van mensen die er nooit zijn?]


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Lughnasadh
    "Kan niet eens normale antwoorden geven omdat 'ie de Hóngerspelen interessanter vindt..." klaagde ze, terwijl ze naar de kast liep en er een rood-wit geblokte handdoek uit viste. "Slechte smaak," ging ze door met tegen zichzelf mompelen, zoekend naar de deur van de badkamer.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Uiteindelijk ben ik helemaal verdoofd. Het vuur is uit. De agressiviteit is weg. Mijn herinneringen ook.
    Maar... maar... wacht...
    "SAPH! IK WEET HET!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    TheLibrary schreef:
    [Kunnen we niet wat trubuten opofferen van mensen die er nooit zijn?]


    [Het probleem is dat iedereen die een tribuut speelt er volgens mij regelmatig is, behalve die Haice dan.]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Als ik Felan's stem hoor, kalmeer ik wat.
    "Nee natuurlijk niet. Ik wil er niet eens aan denken." Zeg ik
    Ik zou hem kunnen vermoorden, maar dat wil ik niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'De muren praten niet terug, nou ga jezelf fatsoeneren, je ziet er niet uit,' snauw ik haar toe, zonder mijn ogen van het scherm te halem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat weet Fayan? Wat weet Fayan?! *is zwaar verslaafd aan deze RPG*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Verstomd kijk ik Fayan aan. tranen vallen nogsteeds langs mijn wangen.
    'W-Weet wat?' vraag ik. ik ben niet meer bang, de klauwen zijn weg. Het vuur ook. Hij is alles weer vergeten.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Je meent het serieus?" In zijn stem klonk verwondering door, terwijl hij voorzichtig achter een boom vandaan kwam en Primrose's gestalte in het maanlicht zag staan. Ergens was hij blij haar te zien; hoewel hij graag op zichzelf was, had hij al zo lang niemand meer gezien. Sinds hij wegrende van de Hoorn al niet meer, en sindsdien had de zon al de complete hemel boven hem doorkruist.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jill

    Ze laat haar dolken zakken, een teken dat ze me niks aandoet. Ik volg haar voorbeeld. Ik kijk geïntreseerd toe hoe ze haar spullen opruimt, tot we opeens een luide brul horen. Ik kijk haar angstig aan. 'Mutilant' zeggen haar lippen.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Lughnasadh
    "En dankjewel," antwoordde ze. "Jij ziet er trouwens ook niet echt geweldig uit, met dat helle licht van de tv dat op je gezicht schijnt." In een snelle beweging pakte ze de afstandsbediening en zette het ding uit, voor ze zich omdraaide en naar de badkamer liep.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik vlieg overeind, leg mijn handen tegen zijn wangen.
    "Onze eerste kus. Het was tijdens het interview, in een hokje er vlak naast. We waren allebei ontzettend verlegen en jij was degene die me kuste. Ik weet het weer!" roep ik enthousiast.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:32 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik heb een idee *O*]

    Chiara Cinxi
    De poot werd even afgelikt, maar ze weigerde om weg te rennen. Zodra ze haar rug naar het beest keerde, was ze er geweest. En de kans dat zij sneller zou zijn, die wás er niet eens.
    'Chiara?' klonk opeens een bekende stem, waarna ze met een ruk opkeek. Het leek wel alsof er een grijns rond de lippen van de mutant lag, een grijns die haar maar al te bekend voorkwam.


    -

    Cassie - District 9
    'Blijven we hier of gaan we?' vervolgen mijn stille lippen. Als we gaan, is er meer afstand tussen ons en de mutilant, maar hier heb ik water en mijn waterzak is zo ongelofelijk kléín.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.