• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ *Waiting impatiently for Fayan]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Sorreh, mijn pa moest er even bij. Maar ben nu weer terug *gaat snel typen*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan - Stylist
    "Maar zo meteen ben je weer vergeten. Door hem. Ik heb je aangevallen. Dankzij hem. Wil je hem gewoon laten lopen? Vrij? Zodat hij nog meer mensen dit kan aandoen?"
    Ik snapte niets van Saph's redeneringen. Ik wilde hem gewoon afmaken. Punt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ It's fine ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Zodat het Capitool nog meer redenen heetf om je uit de weg te ruimen? Fayan, je bent geen moordenaar.' Ik sta hier gewoon te redeneren met een mutilant. ik lijk wel gek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Fayan niet, nee, ik wel. Ik ben gemaakt door het Capitool, gemaakt om te moorden. Ze hadden kunnen weten wat ik me tegen hen zou keren," antwoord ik woest en ik schop tegen de muur, waar een gat in ontstaat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Rustig loop ik door het bos. Misschien moet ik mijn kamp maar eens opslaan, bedenk ik me. Eerst water, ik heb nog altijd niets gevonden en krijg nu toch echt wel dorst. Maar de glimlach wijkt niet van mijn gezicht. Misschien zitten Fayan en Saph wel te kijken, en ik weet zeker dat Dario de beelden gespannen volgt. Arm klein jochie. Hij moet nu al voor zijn zusje zorgen, dan hoeft hij toch niet ook nog te zien hoe zijn oudste zus de moed verliest? Nee, ik glimlach. En loop verder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lalala, niet dat er ook mentors/stylisten zijn die daadwerkelijk naar de Spelen aan het kijken zijn, maar het gaat om het idee]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Reachell voelt zig allen in het bos D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Ik moet weg. Ik zou heel hard de kamer uit moeten rennen, maar het lukt niet. Ik weet gewoon, als ik hem nu laat gaan, dat hij spijt gaat krijgen zodra hij geen mutilant meer is.
    'Ik wil ook dat Daiyh zijn verdiende loon krijgt, maar niet zo. Je gaat er spijt van krijgen, zodra je weer normaal word...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Spijt krijgen? Omdat ik hem dan weer vergeten ben, bedoel je? Och, wat zal ik treuren om iemand die ik niet ken. En hoe wilde je hem dan straffen?" snauw ik. In tegenstelling tot Saph's zachte stem is die van mij nog steeds hard en luid.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Daiyh is aan het kijken? :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*klaar met CKV*
    Ugh, de overburen zitten al de hele avond naar Zanger Rinus en de Gebroeders Ko en al die carnaval- en après ski shizz te luisteren. *wordt gek*

    @Maeleena: Daiyh is gewoon in zijn kamer? Dan stuur ik Flap daar even heen (':]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Maar Daiyh haat me kent me niet D:
    *gaat maar kansloze posts over haar dooie konijn plaatsen ofzo*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    'D-Daar bedenken we wel wat op, Fayan.' Mijn stem word steeds zachter, omdat hij steeds meer trilt. Fayan hoeft dat niet te merken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.