• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CrispsPink schreef:
    [Wie wilt Prim tegenkomen??]


    [Feeeelaaaaan. 8D]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Tranen staan in mijn ogen, blijven praten Saph, blijven praten. Maar ik hoor de woorden in haar stem, vervormd door het mutanten gen.
    'I-Ik.. misschien.. Had ze ook... een vorm van controlle over zichzelf. niet helemaal onder invloed van de mutant.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Zonder geluid te maken ga ik langzaam rechtop staan. Even verderop staat een meisje, met haar rug naar me toe. In haar hand heeft ze verschillende dolken. 'Als jij me niet aanvalt, val ik jou niet aan,' zeg ik in een opwelling. Mijn stem verstoort de gespannen stilte.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Feeeelaaaaan. 8D]




    [Oké waar mag hij dan wel niet zijn??]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    De mutant richtte zich op, vanaf zijn achterpoten was hij ruim twee meter hoog. Nerveus krulden ze haar vingers strakker om het mes, zette een tweede stap achteruit. De tijger keek haar nog steeds inschattend aan, waarna zijn lip opeens omhoog schoot en hij met een grom naar haar uithaalde.
    In een reflex haalde ze haar mes door de lucht, de mutant liet iets tussen een piep en een grom ontsnapte toen zijn poot werd geraakt. Donkerrood bloed druppelde langzaam over zijn groene vacht.


    -

    CrispsPink schreef:
    (...)



    [Oké waar mag hij dan wel niet zijn??]


    [Ergens. Kom hem maar halen (wbw)]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ @Val: Daiyh's psot aangepast ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    In een reactie draai ik me om, maar dan besef ik pas dat dat niet zo slim is. Ik wil haar niks aandoen. Ze heeft twee messen in haar handen, en ze ziet er gevaarlijk uit. "Ik doe je niks, ik wil niemand vermoorden", zeg ik. Maar ik laat mijn dolken niet zakken, ik weet niet of ik haar kan vertrouwen. Verdomme waar was James nou!


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fauvism schreef:
    (...)

    [Ergens. Kom hem maar halen (wbw)][/quote

    [OK]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    Het vuur nam echt af.
    Ik zakte neer op de kapotte bank en bleef zitten.
    Eigenlijk wilde ik dat Saph bleef praten, maar het deed hem teveel pijn.
    Ik stak mijn hand/klauw uit. Ik wilde hem bij me hebben.
    Nog heel even en mijn herinneringen aan hem die ik nu nog wel had houden weer weg zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lughnasadh
    Ze sloeg haar armen over elkaar en keek mee, een sceptische uitdrukking op haar gezicht. "Interesseert dit je nou werkelijk? Die stomme Spelen, dat is toch elk jaar meer van hetzelfde. Zeg, waar liggen de handdoeken?"

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:26 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Lucas is weer teruggegaan noaar onze schuilplek en ik jaag wat. Ik zie iets bewegen en zet mijn pijl op de boog, klaar voor de aanval.
    "Kom tevoorschijn." Zeg ik wantrouwig


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Blijven praten, Saphy, blijven praten. Haar stem, zo wreed en toch zo bekend galm door mijn hoofd. ik zie die vurige ogen, voel de klauwen tegen mijn huid. Tranen lopen over mijn wangen, blijf praten.
    'Ik denk dat ze, ergens, toch nog van me hield. Ergens, waar de mutant niet kon zijn.'
    Ik sla wartaal uit, maar dat maakt niet uit, blijven praten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ik gebaar vaag naar de kasten, mijn ogen gefixeerd op Chiara. Ze verdedigd zichzelf goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Een bekende stem doorbrak het geritsel van de takken en bladeren om hem heen.
    "Godver, Prim, je gaat me toch niet écht vermoorden?" Ergens voelde hij angst; ze zou ertoe in staat kunnen zijn, na hun nogal uit de hand gelopen ruzies.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:29 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.