• Wij keken een film bij filosofie en die ging over robots (zal ook eens niet bij filosofie) en naja.. Ik weet de naam niet :x

Er zat zo'n neger in met van die superdroge opmerkingen. Hij brak bijvoorbeeld pols van iemand was het later zo van
    Heuj, naar wel ziekenhuis ga je? Ik wil mijn naam op je gips zetten.
    En hij had een robotarm!
    En er was ook zo'n moment dat die griet waar hij mee omging met geweer stond en die neger werd aangevallen, ging zij schieten met haar ogen dicht.
    Neger zijn freund; SHE SHOOT ON YOU WITH HER EYES CLOSED!
    Neger: WHAT?! DID YOU SHOOT WITH YOUR EYES CLOSED?! -raaaage-
    En zij zo van: Uh yes, but it went well, right?
    Ghahah x'D

En het verhaal kwam er op neer dat mensen robots bouwden die de mens moest beschermen, maar de mens vernietigde zichzelf dus ging er 1 robot evil robots maken die de mensen gingen aanvallen enzo bladiebla ;o

Aargh well.. Misschien dat iemand me met deze vage uitleg kan helpen? (:

[ topic verplaatst door een moderator ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Het zal wel niet I, Robot zijn?

[ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 15:53 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Will smith?

Oh ik ken die (: maar ik weet de naam ook niet meer :/

Oh Oh Oh, er was ook een Robot die Sonny heette! =D

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

iRobot.
    Of Robocop. ;'D

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Gancanagh schreef:
    Het zal wel niet I, Robot zijn?

Jep dat is het dus wel.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Endure schreef:
    Oh Oh Oh, er was ook een Robot die Sonny heette! =D

Volgens mij bedoel je I, Robot

(Be)lieve in (you)rself

Haha ja, dat was het.

I, Robot x'D

"Die neger" heet trouwens Will Smith. Shame on you for not knowing him.