• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Primrose
    "Ik denk dat we zo kunnen gaan jagen." Mompel ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Saph... ik wil naar Daiyh toe," zeg ik kil.
    Hij moet boeten voor alle ellende die hij mij en Saph heeft bezorgd.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    door de toon van zijn stem voel ik mijn grijns verdwijnen.
    'Waarom?' vraag ik. Ik doe moeite om de angst uit mijn stem te houden, maar het lukt maar half. Fayan zou toch niet...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Hey Val ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hi,Val!]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [ Oh, wil Lughnasadh met Daiyh babbelen? *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Waarom?" roep ik woest. Ik zou hem niet aanvallen, maar als mutant zijnde was nog wel steeds agressief.
    "Misschien omdat hij ons zoveel ellende bezorgd heeft? Door hém ben een mutant! Door hém ben ik je vergeten als ik mens ben! Ik wil wraak!" Ik smijt wat spullen van het nachtkastje, waarmee de helft van het nachtkastje ook meteen uit elkaar geslagen wordt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik zet onwillekeurig toch een stap achteruit. Het maakt niet uit dat het Fayan is, de agresiviteit van de mutant, de kille toon, het maakt me doodsbang.
    'D-Dan verlaag je je naar zijn niveau.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik weer! Maar ik moet nog 2 toetsen leren voor morgen, dus ik reageer sloom.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fayan - Stylist
    "Maar wat wil je dan dat ik doe? Dat ik hem laat gaan zodat hij nog meer tussen ons stuk kan maken? Als ik zo terug verander weet ik niet meer wie je bent! Dan is het nog steeds alsof ik je pas net ontmoet heb!"
    Hij moest me laten gaan... het vuur, ik kon het doven, door hem af te maken. Ik wilde hem laten boeten, hem straffen voor alles wat hij kapot gemaakt heeft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Hij kan niets tussen ons stuk maken, Fayan.'
    Ik tril als een rietje, mijn ademhaling is veel te snel. toch pak ik zijn klauw vast met mijn hand. Zoals ik bij de gewone, lieve Fayan zou doen.
    'Wat er tussen ons is, is veel te sterk om zomaar kapot te laten maken door hem.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik klom hoog in de boom.Het werd langzaam donker.Ik ging zitten op een hoge tak. Ik kon zo bijna de arena zien. De plek waar de groten zijn het water, de kiezelstrand en de bossen.Ik at wat van mijn bessen en planten omdat ik honger had.Jammer kon ik er geen soep of iets anders van maken. van maken.Voor dat ik het wist kwam er een zilver parachute naar beneden.Ik vang hem op en klom naar beneden.Ik maakte het pakte open. Er zat een klein pannetje en stamper in.

    Ik maakte een klein vuurtje en gooide er een beetje water in het pannetje. Ik gooide er wat bessen in en stampte ze fijn.Ik gooide er nog wat water bij en nog wat halve bessen.Nu had ik een soort drankje. Ik weet nog dat mijn moeder dit maakte met andere bessen toen we in de winter geen genoeg eten was.Ik liet het even staan en toen liet ik het langzaam in het lege flesje stromen.Als we misschien niet aan eten komen hebben we dit nog.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maeleena schreef:
    [ Oh, wil Lughnasadh met Daiyh babbelen? *O*]


    [Ja hoor ^^ Eerst nog even drie pagina's van CKV lezen en dan komt ze eraan (:]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ Okay ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben er ook weer... HAAT AAN SCHOOL! goed... dat moest er even uit XD]

    Jill

    Ik werd wakker in de grot. James was er niet. Hij was vast en zeker eten halen ofzo. Had hij geen slaap nodig? Hij mocht nu slapen. Met een pijnlijk gezicht ging ik overeind zitten. De ondergrond van de grond, lag toch niet zo lekker.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.