• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    Ik schiet Lughnasadh een bijna dodelijke blik, en ga verder met kijken. hopen dat ze nu haar bek houd tto Chiara de mutant overwint. Dat moet gewoon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    "Ik lijk te blij hé?" Vraag ik
    Ik glimlach en dat is al raar als je in de Arena bent. Ik ben blij om Felan weer te zien, maar wat als iemand Lucas ontdekt en hem vermoordt? Lucas is sterk genoeg om zich te kunnen verdedigen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Even naar de avondwinkel, brb x]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Bye,Val]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Tot zo!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxi
    Opeens greep hij haar vast, tilde haar op alsof ze een lappenpop was. Hij liet zijn klauwen langs haar pak gaan, de stof scheurde gemakkelijk waardoor de huid van haar bovenbeen zichtbaar werd.
    'Heb je me niet gemist, de afgelopen tijd?'
    Verdomme, hoe konden ze iets maken dat precies klonk als haar broer, zonder dat het zijn mond opende. Haar blik gleed naar de zijne, ze hadden zelfs de angstaanjagende, hebberige glans na kunnen maken.
    Hij had haar vernederd, nog meer dan hun vader al had gedaan. Op haar ingespeeld, haar gebruikt voor zijn pleziertjes.
    Met een klap landde haar voet in zijn maag, waarna het beest haar weg gooide. Een paar meter verderop kwam ze op de grond terecht, haar rug knalde tegen een boom waardoor de adem haar even tekort kwam.
    Toen hij opnieuw van plan was om op haar af te komen, greep ze het mes en wierp hem. Hij leek te krijsen, klauwde om zich heen in een poging het mes uit zijn keel te krijgen.


    -

    [LOL! Er staat zo'n quiz in de top, Lijk jij op Flapke? Ik: FLAP!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ *Waits* (cat)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    Ik schrik op als een gil klinkt. Er wordt dus toch iemand aangevallen. Ik zie haar aarzelen, en ik doe hetzelfde. Het is de arena we moeten haar alleen laten, maar we kunnen toch niet zomaar iemand aan zijn lot overlaten.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Fayan - Stylist
    Ik haak mijn vingers in zijn haren en al het gevoel komt terug. Ik werd weer normaal! Ik kreeg mijn geheugen terug!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik kan een grijns niet van mijn gezicht houden. Zonder meedogen drijft ze haar mes door zijn keel. Ik vergeet lughnasadh compleet en staar naar eht scherm.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Een rochelende kreet weerklinkt. Van de mutliant, dit keer. 'Wie het ook is, ze vecht hard terug,' zeggen mijn lippen en dan vormen ze een heel klein glimlachje, hoewel mijn ogen bezorgd blijven. Helpen of rennen? Vechten of vluchten?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Het duurt verschillende minuten voordat ik mijn lippen van de zijnen kan trekken. Het lijkt alsof er een pernamente glimlach op mijn lippen ligt. Mijn Fayan.
    'Alles gaat weer helemaal goed komen,' zeg ik zachtjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het geluid dat hij voortbracht, was oorverdovend. Bloed vloeide uit de wond, het mes gleed mee naar beneden. Opeens hapte hij naar adem, greep naar de wond, dreef zijn klauwen daardoor onwillekeurig naar binnen.
    Met een grom viel hij op de grond.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik kan er niets aan doen en bloos.
    "Ja. Alles komt goed." Ik streel zijn wang en kijk hem stralend aan. Ik speelde de herinnering keer op keer af in mijn hoofd en kon bijna niet wachten op de rest.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen