• Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.



    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

    Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topc 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17
    - Topic 18
    - Topic 19
    - Topic 20
    - Topic 21
    - Topic 22
    - Topic 23
    - Topic 24
    - Topic 25

    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose
    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo
    De overledenen
    - Jack
    - Shenley

    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh

    Daar zou ik haar wel voor terug pakken. Nu zette ik gewoon de tv terug aan, Chiara vocht nog steeds de mutant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Het blijft een tijdje stil. ik kan hem alleen maar aanstaren. hij herinerd zich ozne eerste kus!
    alle angst, het verdriet, verdwijnt in dat moment. ik sla mijn armen krachtig om hem heen. hij weet eht weer.
    'Je begint je herineringen terug te krijgen!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jill

    "Misschien is de mutilant wel bezig iemand anders te vermoorden", zeiden mijn lippen geluidloos. En we waren met z'n tweeën, allebei vol met wapens. We zouden hem toch wel aankunnen?


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    Primrose
    "Ik meen het serieus." Zeg ik eerlijk
    Ik ben blij om Felan te zien, ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Fayan - Stylist
    "Ja!" roep ik opgewekt. "Maar die faalde wel zeg. Wat waren wij zenuwachtig, zeg!" Lach ik. Het is net alsof ik een film terugkeek.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar hart begon onbewust harder te kloppen bij het horen van zijn stem, het zien van zijn grijns. Wisten ze het? Hadden ze zijn DNA gebruikt om een mutant te maken die haar tot waanzin zou drijven?
    'Het is tijd voor jou, jouw tijd is er.' De mutant richtte zichzelf verder op, de grijns veranderde in een stramme grimas.


    -

    Cassie - District 9
    Ik knik bedachtzaam. Dan wijs ik naar het kleine vijvertje. 'Heb je iets om water in te doen?' Nog steeds maak ik geen enkel geluid. Zij moet ook water hebben, misschien moeten we zo voor onze levens rennen. Ondertussen denk ik na. Als hij inderdaad iemand anders vermoord, moeten we misschien helpen. Aan de andere kant... Dan krijgen we waarschijnlijk als nog een mes in onze rug.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik voel hoe ik begin te blozen, en ik druk Fayan dichter tegen me aan.
    'Vind je het gek? Voor hetzelfde geld had je me weg geduwd!' Maar ik glimlach toch. Hij herinerd het zich weer. Zijn herineringen gaan terug komen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Bedachtzaam bekijk ik het scherm. ik zie de pure angst in haar ogen. ik heriner me vaag, hoe eht Capitool vaker het DNA van mensen uit het verleden van de tributen gebruikt. Voor de mutanten. Het is neit moeilijk te raden wat er aan de hand is.
    'Je bent sterker dan dat, Chiara,' mompel ik tegen de tv.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    "Dat valt me dan nog mee," zei hij, zogenaamd onverschillig, maar de opluchting klonk door in zijn stem. Van wat hij hier van haar kon zien leek ze het helemaal niet zo erg te vinden in de arena. Het was alsof er een soort gloed van haar afstraalde. Had ze soms een vriend nu? Waarom voelde hij nu ergens een steek van jaloezie?

    Lughnasadh
    Ze waste eerst zichzelf en toen haar kleren in de veel te ruime douchecabine van Daiyh. Met enige weerzin viste ze zijn haren uit het putje en hing zijn boxershorts aan de kraan van de wastafel, waarna ze grondig haar handen waste, gewoon om hem te irriteren. Hij deed vreemd, vond ze.
    Toen ze terugkeerde in de kamer waar hij zat merkte ze op dat hij de televisie weer aangezet had. Ze plofte opzettelijk hard naast hem neer op de bank, die vervaarlijk kraakte, snoof en kuchte luid om de geluiden van het scherm te overstemmen voor ze haar blik weer op de tv richtte.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    "Dat dacht ik ook van jou!" lach ik. "Misschien moeten we hem opnieuw doen."
    En dan zoen ik hem opnieuw. Niet zo vluchtig als die van net, maar een echte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Ergens vroeg ze zich af of hij zou kijken, of hij zou weten wie de mutant voor moest stellen. Ze kon zich niet voorstellen dat hij het niet wist. Maar, wat zouden haar ouders ervan vinden, wanneer ze hun oudste zoon als een mutant in de spelen zagen?
    Voor een tweede keer haalde hij uit, waarna ze wegdook. Het beest viel voorover, landde op vier poten en draaide zijn oren behoedzaam naar achteren. Zijn poot flitste vooruit, waarna ze viel. Met een onwillekeurige gil greep ze meteen weer naar het mes dat uit haar handen was gevallen.


    -

    Jill

    Ik ben zo blij dat ik mijn rugzak heb meegenomen, uit voorzorg. Ik knik en ik probeer zo zacht mogelijk de waterflessen te pakken. Ik sluip naar het vijvertje en vul ze alle twee.


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    saph
    Blij zoen ik hem terug, met minder zenuwachtigheid en meer verliefdheid dan ook. Mijn Fayan. Ik leg een hand tegen zijn zachte wang aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Een gil. Dat vertelt meteen veel over de situatie. De mutilant is inderdaad bezig, de tribuut die hij aanvalt is een meisje en ze is nu waarschijnlijk gewond. Wat moet ik doen? Mijn voeten bewegen onrustig heen en weer. Vechten of vluchten?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.